Автор Тема: SDI, класика, ово-оно..  (Прочитано 11563 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6836
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #30 на: 24 Јануари 2014, 00:55:21 am »
^^
This video is private.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #31 на: 24 Јануари 2014, 09:40:10 am »
Денес дознав дека за љубителите на SDI има и Голф 5 SDI.  :o
Дени сачувај!
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=8632






...uste ubrzava.
 ;D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #32 на: 24 Јануари 2014, 09:49:13 am »
сосем солидно забрзување кое ги покрива 99% од потребите за забрзување. Т.е. сите ОСВЕН драг рејсинг.

косилиците на хартија можат побрзо, но во реалноста забрзуваат по бавно поради рефлексот за штедење гориво.

со 1.9 сди секогаш бев меѓу првите и најстартните, затоа што искористував голем процент од максималните 68 коњи.

кој има OBD2 нека види во реалното возење колку НАВИСТИНА брзо забрзува и ќе видите дека е далеку, далеку под 20 сек до стотка.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #33 на: 24 Јануари 2014, 09:51:18 am »
сосем солидно забрзување кое ги покрива 99% од потребите за забрзување. Т.е. сите ОСВЕН драг рејсинг.

косилиците на хартија можат побрзо, но во реалноста забрзуваат по бавно поради рефлексот за штедење гориво.

со 1.9 сди секогаш бев меѓу првите и најстартните, затоа што искористував голем процент од максималните 68 коњи.

кој има OBD2 нека види во реалното возење колку НАВИСТИНА брзо забрзува и ќе видите дека е далеку, далеку под 20 сек до стотка.

Ќе ти дадам некој ден да го повозиш Цитроенчево со сите негови 68 коња и убрзање од 15 секунди до 100.

Инаку се слагам дека во пракса делува ко да забрзува прилично побрзо од тие 15 секунди.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #34 на: 24 Јануари 2014, 09:54:15 am »
се додека тегне на угорница на аутопут при крстарење без потреба од миљон вртежи - супер си е

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #35 на: 24 Јануари 2014, 09:56:57 am »

Од што сум пријатно изненаден:

1. Моторот. Умот цело време ми тераше накај 2.0 dci, пошто количево е малку тешкичко, но после едно демо-возење со четири души у кола (јас, жена ми и двајца вработени во салонот на „Нисан“) сите недоумици се изгубија: моторчево од 105 коња влече ко лудо! Малку ми фали мускулот на ултра-ниски вртежи со кој уживав на претходното ауто (1.9 SDI) али све је то ствар навике - се вози ко бензинец, на малку повисоки вртежи и тогаш лета! Никогаш не сум дошол во возачка ситуација во која сум посакал поголема кубикажа или коњи.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #36 на: 24 Јануари 2014, 09:59:06 am »
Uste zborime za Golf 5 SDI koj kostal desetnaeset i kusur iljadi evra nov?

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #37 на: 24 Јануари 2014, 10:05:59 am »
Соодветно на темата, зошто да не збориме за Спорко 5 од 19500 еври?

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #38 на: 24 Јануари 2014, 11:59:32 am »
Abe, kako sakas vrti, Goljf si e Goljf, i toj ne e sovrsen, za tie pari tolku.
Sozdaden za siroki narodni masi,  :-\

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20806
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #39 на: 24 Јануари 2014, 12:03:20 pm »
Од целото множество на коли кои ги поседувате, кои нормално дека се совршени во секој можен поглед, се збори за две генерации стар Голф кој веќе не ни постои во понуда?

Бог-да-факин-чува.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20213
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #40 на: 24 Јануари 2014, 12:07:38 pm »
Свашта.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55108
  • Махер
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #41 на: 24 Јануари 2014, 12:15:34 pm »
Па реални споредби се.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20806
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #42 на: 24 Јануари 2014, 12:19:36 pm »
И тоа шо викаш.

Голф 5 СДИ FTW! :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1889
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #43 на: 24 Јануари 2014, 12:34:15 pm »
Голфот СДИ ако е спор, ние што возиме 1,4 бензин џанам ракети возиме.

На стража пред извесно време за да држам темпо со Поло СДИ требаше да сум во ранг од 5 до 6,5 рпм. Кога со судни маки ми се отвори правец за да го поминам, ме погледна чудно, а и што нема да ме гледа, мојава колава вришти, иако вози дизел мојот мотор на 20 метри од него го слуша погласно од неговиот зошто он си вози на ~2500 рпм.
И да во тие 500 метри кога го поминував мојата кола беше појака од неговата, и го искористив максимумот, ама он пак побрзо стигна до Скопје од мене, јас само 500 метри а он 170 км си го користеше максимумот од колата.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20806
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #44 на: 24 Јануари 2014, 12:47:40 pm »

Проаѓањето - 52ра секунда :D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.