Автор Тема: Марки и типови на масла и каде можат да се купат  (Прочитано 49577 пати)

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Марки и типови на масла и каде можат да се купат
« Одговори #90 на: 03 Април 2011, 14:38:12 pm »
Да де 5-30 кај е танко уште кога ке се истанчи на жешкото.......  :o :o
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Марки и типови на масла и каде можат да се купат
« Одговори #91 на: 03 Април 2011, 14:48:04 pm »
Па мислев и јас ама ете маршер рече 5w-50... Ќе видам како ќе биди па следниот пат можи и 10w-60
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Марки и типови на масла и каде можат да се купат
« Одговори #92 на: 03 Април 2011, 15:07:32 pm »
Па мислев и јас ама ете маршер рече 5w-50... Ќе видам како ќе биди па следниот пат можи и 10w-60

Како „мама“ каже ;)

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
Одг: Марки и типови на масла и каде можат да се купат
« Одговори #93 на: 27 Април 2011, 10:06:23 am »
Момци сега треба да менувам уље,па сакав да ставам Liqui Moly 10-40 и плус да ставам и MoS 2.

Ќе може ли некој да ми објасни кој се придобивките од користење на МОС 2, а кој би биле доколку ставам CERATEC? Кој од овие два адитива е подобар и би приметил некоја разлика, и дали можам да ги измешам и двата, односно да ставам и од двата адитиви?

Или ако имате некој друг предлог кажете ми го.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Марки и типови на масла и каде можат да се купат
« Одговори #94 на: 27 Април 2011, 11:24:49 am »
Ја планирам за летово да и турам Caspian. Проверена работа.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Марки и типови на масла и каде можат да се купат
« Одговори #95 на: 27 Април 2011, 11:38:43 am »
Момци сега треба да менувам уље,па сакав да ставам Liqui Moly 10-40 и плус да ставам и MoS 2.

Ќе може ли некој да ми објасни кој се придобивките од користење на МОС 2, а кој би биле доколку ставам CERATEC? Кој од овие два адитива е подобар и би приметил некоја разлика, и дали можам да ги измешам и двата, односно да ставам и од двата адитиви?

Или ако имате некој друг предлог кажете ми го.
MoS2 i Ceratec се сосема различни адитиви. Првиот е класика докажан преку 30 год. кој се става у моторот да ги подобри к-ките на постоечкото уље, кое не мора да е тазе заменето-значи може да ја пролонгира замената или доколку вискозитетот на постоечкото уље не ви е адекватен према приликите-исто така врши компензација т.е „пеглање“ на разликата... Вториот се користи во авио индустријата и е нов на пазаров (претходно имаше еден "Motor Protect" , а заедничката улога им е да ги пополнат ситните микронски шуплини на ѕидовите од моторот и на тој начин се зголемува компресијата, а материјалот пак овозможува индиректно триење на металните делови со што се продолжува векот на новите мотори ...
Во принцип не е пожелно да се мешаат, или стави кератек во новото уље, па после мин. 3000 км додади молибден дисулфид. ИЛИ вози само со кератек се до замената на уљето, он останува околу 50000км на металните површини, па стави МоS2 во другото уље.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
Одг: Марки и типови на масла и каде можат да се купат
« Одговори #96 на: 27 Април 2011, 13:37:10 pm »
Момци сега треба да менувам уље,па сакав да ставам Liqui Moly 10-40 и плус да ставам и MoS 2.

Ќе може ли некој да ми објасни кој се придобивките од користење на МОС 2, а кој би биле доколку ставам CERATEC? Кој од овие два адитива е подобар и би приметил некоја разлика, и дали можам да ги измешам и двата, односно да ставам и од двата адитиви?

Или ако имате некој друг предлог кажете ми го.
MoS2 i Ceratec се сосема различни адитиви. Првиот е класика докажан преку 30 год. кој се става у моторот да ги подобри к-ките на постоечкото уље, кое не мора да е тазе заменето-значи може да ја пролонгира замената или доколку вискозитетот на постоечкото уље не ви е адекватен према приликите-исто така врши компензација т.е „пеглање“ на разликата... Вториот се користи во авио индустријата и е нов на пазаров (претходно имаше еден "Motor Protect" , а заедничката улога им е да ги пополнат ситните микронски шуплини на ѕидовите од моторот и на тој начин се зголемува компресијата, а материјалот пак овозможува индиректно триење на металните делови со што се продолжува векот на новите мотори ...
Во принцип не е пожелно да се мешаат, или стави кератек во новото уље, па после мин. 3000 км додади молибден дисулфид. ИЛИ вози само со кератек се до замената на уљето, он останува околу 50000км на металните површини, па стави МоS2 во другото уље.

Џиџи фала на објаснувањево, ама сега уште толку сум збунет и се мислам што да ставам.

Незнам колку е нормално ама колава троши отприлика 1 до 1.5 литри уље на 7-8000 км, и тоа троши додека се вози на отворено, а не и низ град.
Јас сакав да ставам нешто со што би ја намалил малку потрошувачката на уље.Некој ми вика дека е нормално тој мотор да троши толку уље, ама пошто јас сум пицајзла, си викам ако можам да направам нешто да ја намалам уште малку.

По твојте совети и објаснувања ми изгледа дека подобро би било да ставам прво Ceratec.
И тоа ќе го сторам уште викендов или наредна недела ( читај плата да пуштат прво )

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Марки и типови на масла и каде можат да се купат
« Одговори #97 на: 27 Април 2011, 17:31:21 pm »
Момци сега треба да менувам уље,па сакав да ставам Liqui Moly 10-40 и плус да ставам и MoS 2.

Ќе може ли некој да ми објасни кој се придобивките од користење на МОС 2, а кој би биле доколку ставам CERATEC? Кој од овие два адитива е подобар и би приметил некоја разлика, и дали можам да ги измешам и двата, односно да ставам и од двата адитиви?

Или ако имате некој друг предлог кажете ми го.
MoS2 i Ceratec се сосема различни адитиви. Првиот е класика докажан преку 30 год. кој се става у моторот да ги подобри к-ките на постоечкото уље, кое не мора да е тазе заменето-значи може да ја пролонгира замената или доколку вискозитетот на постоечкото уље не ви е адекватен према приликите-исто така врши компензација т.е „пеглање“ на разликата... Вториот се користи во авио индустријата и е нов на пазаров (претходно имаше еден "Motor Protect" , а заедничката улога им е да ги пополнат ситните микронски шуплини на ѕидовите од моторот и на тој начин се зголемува компресијата, а материјалот пак овозможува индиректно триење на металните делови со што се продолжува векот на новите мотори ...
Во принцип не е пожелно да се мешаат, или стави кератек во новото уље, па после мин. 3000 км додади молибден дисулфид. ИЛИ вози само со кератек се до замената на уљето, он останува околу 50000км на металните површини, па стави МоS2 во другото уље.

Незнам кое уље си користел до сега, ама имам слушано дека Opel Vectra C 1.8 16v 122 ks знае да потроши литро на 10000 км ако не се користи фабричкото од ГМ 5W-30. Ако баш инсистираш на LM, тогаш земи

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1192.html?Opendocument&land=DE

или ако сакаш повеќе-климатско земи

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1306.html?Opendocument&land=DE

Ти сигурно ова си сакал да ставиш

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1091.html?Opendocument&land=DE

ама мислам дека ова е боље

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1300.html?Opendocument&land=DE

Јас би играл вака: Земи уље какво што ти пишува во сервисната книшка и стави Ceratec, па ако не си задоволен-следниот избор по 15000 км би бил поинаков т.е ова

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1340.html?Opendocument&land=DE

а и ова ако не те задоволува тогаш задња шанса ти е ова :)

http://jb.jfnet4.de/produktinfos/1_1_Super_F1_Racing_5W_50_JB_N2.pdf

го има кај marsher ... Секако, уз било кое уље добро би легнал и МоS2 ;)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Марки и типови на масла и каде можат да се купат
« Одговори #98 на: 27 Април 2011, 20:09:08 pm »
Neznam za 1.8, no 2.2 motorot (isto benzinec) bese najsovrseniot motor napraven od covek, trosese pomalku od litar maslo na 100.000 km hard test. So bukvi: pomalku od litro maslo na sto iljadi kilometri!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Марки и типови на масла и каде можат да се купат
« Одговори #99 на: 27 Април 2011, 20:32:14 pm »
Јас ставив GB Germanoil full synthetic 5W-50 и супер е. Претходно користев LM 10W-40 MoS2 кое исто така е одлично масло. Можиш да ставиш и MoS2 адитив на било кое масло но рачуај на цената на адитивот. За 5Л масло ќе ти требаат две пакувања адитив што би дошло 600 ден. Значи стави си поскапо синтетичко масло и уживај или стави си GB German oil MoS2 :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
Одг: Марки и типови на масла и каде можат да се купат
« Одговори #100 на: 27 Април 2011, 23:59:24 pm »
Јас претходно имав ставено синтетичко масло ( Q8, 5 - 30 ), ама го сменив со полусинтетичко ( Rowe 10 - 40).
По некоја моја логика која немора да е точна, синтетичкото масло е потенко па би требало и повеќе да го троши, а јас не го сакам тоа. Друга работа јас менувам уље на 7500 - 8000 км максимум, така да доколку синтетичкото уље може да се вози повеќе нема да ми смени ништо, јас и тоа ќе го сменам на 7500 км.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Марки и типови на масла и каде можат да се купат
« Одговори #101 на: 28 Април 2011, 01:31:21 am »
Јас претходно имав ставено синтетичко масло ( Q8, 5 - 30 ), ама го сменив со полусинтетичко ( Rowe 10 - 40).
По некоја моја логика која немора да е точна, синтетичкото масло е потенко па би требало и повеќе да го троши, а јас не го сакам тоа. Друга работа јас менувам уље на 7500 - 8000 км максимум, така да доколку синтетичкото уље може да се вози повеќе нема да ми смени ништо, јас и тоа ќе го сменам на 7500 км.
Затоа и ти го предложив конкретно уљето со фабрички спецификации! Како разбрав тебе сега Rowe-to ти го трошело ... Тоа масло по спецификација не ги задоволува ниту SL побарувањата, а јас ти предложив и SM. Како сакаш, твоја е одлуката. У врска времето за промена, 7500км е ОК за горе споменатото Rowe, а за (на пример) Synthoil High Tech 5 W-40 од LM е малку смешно, ама нема зијан :) Иако колата ти има преку 100000 км, еве разгледај по странските форуми ќе видиш дека Опел е најспецифичен во смисол на лажирање сензори или било какви преправки или модификации, па и у врска со уљето-ако не му ставиш оригинал ... троши :) Инаку тој мит за тенко или подебело уље е BUSTED ;) :D ;D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Марки и типови на масла и каде можат да се купат
« Одговори #102 на: 28 Април 2011, 08:25:26 am »
Rowe?  Nema eden da ne se pozalis na pregolema potrosuvacka na maslo so Rowe. Ko vodicka e Rowe-to.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Марки и типови на масла и каде можат да се купат
« Одговори #103 на: 30 Април 2011, 17:15:13 pm »
Абе од секогаш било купи масло што го бива и не експриментирај :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Марки и типови на масла и каде можат да се купат
« Одговори #104 на: 30 Април 2011, 23:44:15 pm »
Па така е де....
Сега ни остана едно ГМ за опел 10-40  вишок па го туривме во голфот немаме 1500км поминато а чукаат подизачите  на прво палење  :o :-\
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)