Автор Тема: OPEL ASTRA CLASSIC III 1.6 115 hp  (Прочитано 17617 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: OPEL ASTRA CLASSIC III 1.6 115 hp
« Одговори #15 на: 13 Јули 2014, 20:10:04 pm »
конечно направен прв сервис на 14 400 км, кога бев во аутомакедонија прашав за темпомат ми рекоа дека кошта се комплет около 100 еур мислам дека е прифатлива цена?
Живо џабе е 100евра. Јас веднаш би ставил на сите коли на мојава улица да беше 100 евра кај нас. Ама ѓаол ипол се фаќа обично, испод 200 со врски и финти - тешко. Баш кажи ако си направил нешто.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: OPEL ASTRA CLASSIC III 1.6 115 hp
« Одговори #16 на: 13 Јули 2014, 20:17:29 pm »
200 давам одма, иако наводно му побарале 100 евра.

Ич не ми е некако за верување.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: OPEL ASTRA CLASSIC III 1.6 115 hp
« Одговори #17 на: 13 Јули 2014, 20:19:09 pm »
Кога веќе сме кај оваа работа, дали има разлика во потрошувачката кога се вози со темпомат,повеќе,помалку?
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: OPEL ASTRA CLASSIC III 1.6 115 hp
« Одговори #18 на: 13 Јули 2014, 20:26:40 pm »
Нема никакви врски, башка и прв пат го видов човекот пошто е прв сервис, само ми израчунаа некој си попуст мислам дека беше 10 % затоа што ми е земена колата кај нив. Ја немаа на лагер ракетката и затоа оставив за наредниот сервис.

А во врска со подранувањето, просто немав време порано да ја носам. А кога ми излегуваше да одам за ск, они беа презафатени.

Колку што знам на темпомат помалко троши

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: OPEL ASTRA CLASSIC III 1.6 115 hp
« Одговори #19 на: 13 Јули 2014, 20:35:58 pm »
Баш така. Плус, добиваш гаранција за сработеното. 100 евра е џабе.

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: OPEL ASTRA CLASSIC III 1.6 115 hp
« Одговори #20 на: 13 Јули 2014, 20:48:51 pm »
На прв впечаток ми Опел изгледаат со цени кои не се напумпани. Зедов и една раткапна која ја платив 700 ден., цена која е далеку поевтина од Рено.

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 387
Одг: OPEL ASTRA CLASSIC III 1.6 115 hp
« Одговори #21 на: 13 Јули 2014, 20:57:52 pm »
Za potrosuvackata ne sum bas siguren deka pomalku ke trosi ama ako e taa cenata nabrgu ke proverime :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: OPEL ASTRA CLASSIC III 1.6 115 hp
« Одговори #22 на: 13 Јули 2014, 21:24:30 pm »
Генерално, кола на темпомат троши малку повеќе од вообичаено. Ова е веќе дискутирано и објаснувано.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: OPEL ASTRA CLASSIC III 1.6 115 hp
« Одговори #23 на: 13 Јули 2014, 21:49:47 pm »
Но успеваш да држиш пониска брзина, па автоматски и помала потрошња.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: OPEL ASTRA CLASSIC III 1.6 115 hp
« Одговори #24 на: 13 Јули 2014, 21:51:02 pm »
Валидно.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: OPEL ASTRA CLASSIC III 1.6 115 hp
« Одговори #25 на: 13 Јули 2014, 23:04:59 pm »
Генерално, кола на темпомат троши малку повеќе од вообичаено. Ова е веќе дискутирано и објаснувано.

Кај е дискусијата.

Баш ме интересира како може да троши повеќе.


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг: OPEL ASTRA CLASSIC III 1.6 115 hp
« Одговори #26 на: 14 Јули 2014, 00:20:04 am »
У кратки црти:
Темпоматот не знае кога е удолница/угорница, и не може да си „игра“ со гаста (да додаде гас на удолница за да земе залет за угорницата), туку цело време ќе одржава брзина - надолу ќе „кочи“, нагоре ќе додава гас, само за да ја одржи брзината.

За на рамен и отворен пат, не гледам како и зашто темпоматот би трошел поише.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: OPEL ASTRA CLASSIC III 1.6 115 hp
« Одговори #27 на: 14 Јули 2014, 00:31:07 am »
Баш така.

А никаде не е рамно-рамно. Барем не на дистанци на кои се користи темпомат.

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: OPEL ASTRA CLASSIC III 1.6 115 hp
« Одговори #28 на: 14 Јули 2014, 02:22:26 am »
У кратки црти:
Темпоматот не знае кога е удолница/угорница, и не може да си „игра“ со гаста (да додаде гас на удолница за да земе залет за угорницата), туку цело време ќе одржава брзина - надолу ќе „кочи“, нагоре ќе додава гас, само за да ја одржи брзината.

За на рамен и отворен пат, не гледам како и зашто темпоматот би трошел поише.
Да така е ама тогаш не држиш константна брзина, и да не ги заборавиме џандарите кои доста често знаат да чекат на такви места.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг: OPEL ASTRA CLASSIC III 1.6 115 hp
« Одговори #29 на: 14 Јули 2014, 09:14:54 am »
Муабетот беше за потрошувачка при возење со/без темпомат. Како и да е, не е муабетот на удолница да идеш 170 ако е ограничено 100, туку да отидеш до 120-130 (што е во рамките на дозволеното) за да земеш залет, за полесно да ја искачиш наредната угорница. Збориме за брзина +/- 10% од посакуваната константна брзина. Темпоматот на удолница ќе ти кочи за да ја држи константната брзина, а на угорница може да ти го угуши моторот (во зависност од угорницата). За на отворен пат без многу варијации во висина е измислена работа.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.