и кај мене на волот број на мотор нема, од швајцарија е донесен само типот на моторот го пишува и тоа на капачето од ребрастиот, а на блок бројот за да го видиш треба да растуриш кај издувната грана.. убаво го напикале швеѓаниве.... на место на бројот во сообраќајната на претодниот имав цртички, а на овој ми пишале некој број што неам појма од кај го извадија. на швајцарските документи од типов што го преведувал, ми ги остави, нигде низ документите нема број на мотор. само тип на мотор. и третиот вол што ми е донор иста прича, а не е на мк табли...
а тоа за промена на мотор во америка е нај изразено... сум се чудел тогаш. камион, влага, со поминати 2 милиона милји и по ПС време му е мотор да мења.. моторот, брои ебате, кај нас тоа би го возеле уште 10 милиони, ама не, они сакаат безбедност и ептен многу ги кошта камион на пат да застане, ке изгуби пари а богами и договор за работа... ладнокрвно во работилница која се бави со репарирање на камионски машини...
така да нека не ве чуди ако немате број на мотор туку само тип, затоа што македонија одсекогаш била со измешани транзитни линии за возила, каде било наменето па го префрлилел за кај нас.. не сме во ЕУ и јбг, кај нас завршува се и сешто. можда таа алфа со тој мотор била планирана за швајцарија на пример, ама завршила тука...