Автор Тема: BMW и неговите модели  (Прочитано 232564 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #240 на: 12 Мај 2017, 14:34:47 pm »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #241 на: 12 Мај 2017, 14:35:25 pm »
Крута вожња има ова и не е доволно аеродинамично.

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #242 на: 15 Мај 2017, 12:49:43 pm »
The new BMW 2 Series Coupé and Convertible. Official Launchfilm.

Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 399
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #243 на: 16 Мај 2017, 01:47:14 am »
Кои мотори во серија БМВ 3 (2005-2012 моделот) се покажаа како најквалитетни?
Овој модел

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #244 на: 16 Мај 2017, 02:07:09 am »
Само 325д не зимај.

Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 399
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #245 на: 16 Мај 2017, 03:54:03 am »
Само 325д не зимај.
318i vs 320d кој би бил подобар избор во однос на поефтино одржување / регистрирање / потреба од сервисирање?

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5003
  • The Spartan General
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #246 на: 16 Мај 2017, 08:15:41 am »
Само 325д не зимај.

Зошто?
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #247 на: 16 Мај 2017, 12:41:29 pm »
Не вреди да се плаќа поголемо одржување за 20 коња разлика според мене. Едино ако е скроз истиот мотор со друга мапа пошто гледам дека кодот им е ист.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #248 на: 16 Мај 2017, 12:49:14 pm »
325 не е со 6 цилиндри? Ист со кој? 320ката е со 4
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5003
  • The Spartan General
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #249 на: 16 Мај 2017, 13:11:40 pm »
Не вреди да се плаќа поголемо одржување за 20 коња разлика според мене. Едино ако е скроз истиот мотор со друга мапа пошто гледам дека кодот им е ист.

Има многу повеќе разлики отколку код на мотор:
- Нема клапни на усисна грана
- Има поразличен ДПФ
- Нема пиезо-инјектори (до 2010та), фактор кој е многу важен кај нас.
- Порастеретен е од 330д, вози многу повеќе километри.
- Непостоечки проблеми со растегнување ланец.

Еден од најдобрите компромиси и последната генерација на М57.

Инаку, ако се брка само перформанси и ќеф, тогаш е друга работа.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #250 на: 16 Мај 2017, 13:29:20 pm »
Не дека и 330д е нешто оптеретен со оглед на тоа дека со ремап се добиваат 50тина коња. Ланецот не го средувале под гаранција на овие?

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5003
  • The Spartan General
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #251 на: 16 Мај 2017, 13:45:02 pm »
Не дека и 330д е нешто оптеретен со оглед на тоа дека со ремап се добиваат 50тина коња. Ланецот не го средувале под гаранција на овие?

Зборуваме за М57 мотор во кој некои верзии имаат од првата генерација на пизео-инјектори, некои немаат. Кај 325д се обични за кои има кит за реставрација.

Повеќето 330д добиваат во 2007ма Н57 мотор, кој официјално нема проблем со ланче, но неофицијално си ја растега и кине. И нема сервисна акција за него. 325 добива н57 мотор некаде во 2010/2011та.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 399
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #252 на: 16 Мај 2017, 13:58:47 pm »
Не вреди да се плаќа поголемо одржување за 20 коња разлика според мене. Едино ако е скроз истиот мотор со друга мапа пошто гледам дека кодот им е ист.

Има многу повеќе разлики отколку код на мотор:
- Нема клапни на усисна грана
- Има поразличен ДПФ
- Нема пиезо-инјектори (до 2010та), фактор кој е многу важен кај нас.
- Порастеретен е од 330д, вози многу повеќе километри.
- Непостоечки проблеми со растегнување ланец.

Еден од најдобрите компромиси и последната генерација на М57.

Инаку, ако се брка само перформанси и ќеф, тогаш е друга работа.
Кој би бил твој избор меѓу 318и и 320д ако секако перформансите се во втор план. Ме интересира зошто BMW e90 се веќе 10тина години стари и би сакал да земам нешто што е по доверливо или дури и да се расипе да може за колку толку разума цифра да се поправи (BMW е сепак :D)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5003
  • The Spartan General
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #253 на: 16 Мај 2017, 14:30:44 pm »
320д со 163кс.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #254 на: 21 Мај 2017, 21:29:21 pm »
Само 325д не зимај.
318i vs 320d кој би бил подобар избор во однос на поефтино одржување / регистрирање / потреба од сервисирање?
јас користам 318i LCI 2010 се мислев да земам да сменам со 320д и да мапирам,  исто ми рекоа дека кај дизелот на Е90ките имале проблем со ланчето, како да се “отпуштало“.

Се мислев и за 330Д со доплата, ама некако не знам, се приврзав за колата и сигурно не ја мењам ни ја продавам. 2.0 143кс мотор, отворено 6.5/7 градска 7-8, најди ми по економичен мотор. А4 иста година има мотор со исти перформанси.

Во иднина само би земал 6 цилиндра, 335и или 435и, ист мотор имаат и понова година.