Автор Тема: BMW и неговите модели  (Прочитано 262555 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #780 на: 28 Ноември 2019, 13:55:51 pm »
БМВ вади сувчиња веќе 20тина години, значи не е од вчера работава. Иначе како не вложуваат за лсд и хендлинг и што уште све не кога сите модели особено оние поголемите модели важеле и сеуште важат врв во својата класа заедно со мерцедес, ауди и лексус. Значи да не се зборат паушални работи. Ако на некој маската напред не му се допаѓа или многу светела внатре колата тоа неможе и не треба да се се интерпретира како аха еве ги овие штедат пари на подвозје и не вложувале..... цепки :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #781 на: 28 Ноември 2019, 14:03:27 pm »
Вложија... во предња вуча...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #782 на: 28 Ноември 2019, 14:12:34 pm »
Во...бмв 1.....и тоа кошта пари. Или најубаво да си генерализираме :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #783 на: 28 Ноември 2019, 14:19:24 pm »
Вложија... во предња вуча...
Господин.



Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #784 на: 28 Ноември 2019, 15:11:26 pm »
Во...бмв 1.....и тоа кошта пари. Или најубаво да си генерализираме :)

Секако, веројатно исто пари кошта како и развој на RWD платформа. После развојот доаѓа ќарот. За да вртиш клуч од бмв на мало прсте у кафич, исто ти се фаќа дали е задња или предња вуча. Једина разлика е што БМВ ќе си искешира поголема премија со тоа што ќе ти шитне предња вуча. А тебе и понатаму исто толку нема да те интересира како вози. Битно да е бенве и тачот да е респонсив. Додуша сеа и со мафтање пред екран се контролира тачот..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #785 на: 28 Ноември 2019, 16:05:49 pm »
Тоа тебе што те нервира ако со мафтање се контролира тачот навистина незнам како да го интерпретирам. И повторно буташ со сила неко банални примери со бмв клуч у кафич, а тоа е резултат само на твоето опкружување веројатно. Тотално небитно во целата прикаска. Според твојава логика ако вмв 1 е со предна вуча ондак автоматски сите други модели се тапа и исто така со предна вуча, нели?

БМВ 1 ако погледнеме наназад 20 години како ново возило го купува претежно млада популација. Значи не зборуваме тука за М моделите зошто како % во продажба тие се маргинални. Е ако земеме дека најевтиниот бмв секогаш го купувале и го купуваат млади луѓе (деца на богати, млади чупиња итн.) тогаш повторно уствари може да се заклучи дека таквите клиенти воопшто или многу малце се замараат дали било задна или предна вуча. По-озбилните модели како 5ка и 7ка си остануваат со задна вуча зошто има луѓе што тоа го почитуваат и затоа се решаваат за бмв. Тоа што како половно возило БМВ 1 беше популарно токму поради задната вуча и највеќе тие купци ќаруваа на крај за мали пари да возат добро ауто по кривулести патишта. Е сега тоа ќе престане.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #786 на: 28 Ноември 2019, 19:13:45 pm »
Тоа тебе што те нервира ако со мафтање се контролира тачот навистина незнам како да го интерпретирам.
Ич не мора да го интерпретираш. Пошто не реков дека ме нервира. И не ме нервира.

Цитат
И повторно буташ со сила неко банални примери со бмв клуч у кафич, а тоа е резултат само на твоето опкружување веројатно. Тотално небитно во целата прикаска. Според твојава логика ако вмв 1 е со предна вуча ондак автоматски сите други модели се тапа и исто така со предна вуча, нели?
Не, тотално погрешно го разбра муабетот. Здравје.

Цитат
БМВ 1 ако погледнеме наназад 20 години како ново возило го купува претежно млада популација. Значи не зборуваме тука за М моделите зошто како % во продажба тие се маргинални. Е ако земеме дека најевтиниот бмв секогаш го купувале и го купуваат млади луѓе (деца на богати, млади чупиња итн.) тогаш повторно уствари може да се заклучи дека таквите клиенти воопшто или многу малце се замараат дали било задна или предна вуча. По-озбилните модели како 5ка и 7ка си остануваат со задна вуча зошто има луѓе што тоа го почитуваат и затоа се решаваат за бмв. Тоа што како половно возило БМВ 1 беше популарно токму поради задната вуча и највеќе тие купци ќаруваа на крај за мали пари да возат добро ауто по кривулести патишта. Е сега тоа ќе престане.
Изгледа не го ни погледнда видеото од Џејсон. За друго се работи. За како bmw во очите на ентузијастите полека паѓа. На промоции се збори за инфотејмент системот и за тоа колку геџети има во кабина а не за тоа како кокпитот е драјверс ориентед и каква технологија има под школката за да те води брзо на патот, целокупното уживање во возењето бмв е тотално избегано од оноа што бмв на времето како бренд значел за возачите.

Нејсе. се надевам акциите во автоиндстријава ќе ти растат, па со право ги браниш глупостите што се дешаваат.  ;)


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #787 на: 28 Ноември 2019, 19:19:36 pm »
Ентузијастите не знаат што сакаат, М4 го држи рекордот на Нордшлајф во својата класа. Само БМВ и Алфа имаат времиња на Нордшлајф. Така да не знам што се жалат ентузијастите кога колата очигледно ги има перформансите што треба да ги има, дури и најдобри во својата класа и пак се жалат. Нормално дека ќе се фалат со технологијата коаг перформансите веќе се докажани. Ц класа и А4/А5 не ни имаат времиња на Нордшлајф. Дури и м5 има прилично добро време на стазата така да очигледно и таа кола ги има перформансите. Не гледам вакви жалби за другите производители. Ф30 и Алфата скоро исти се за управување па никој не се жали на алфата.

Кој не сака да мафта со раце нема да мафта кој сака ќе си мафта, перформансите си ги имаат колите.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #788 на: 28 Ноември 2019, 19:39:23 pm »
Како мислиш само BMW и Alfa имаат времиња на Нордшлајф? Перформансите ги има, никој не се жали на брзината. Се жалат на целосното возачко искуство кога ќе седнеш во колата. Генерално секоја нова генерација во перформанси ја „јаде“ претходната генерација кај сите брендови, тоа е неспорно.

Али: https://youtu.be/vyelGypqqr0?t=283 муабетот.

Значи: Не се проблем перформансите и технологијата. Проблемот е овој муабет: https://youtu.be/vyelGypqqr0?t=46

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #789 на: 28 Ноември 2019, 19:49:49 pm »
Проблемот е некој што мисли дека е вистински авто-ентузијаст и смета дека неговото мислење има повеќе значење поради било каква причина. Тоа е тој парадокс.

Тврдење дека уживање кај бмв е тотално избегано зошто бмв 1 (основниот бмв модел) имал предна вуча е глупост од епски размери.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #790 на: 28 Ноември 2019, 20:09:47 pm »
Јас не те терам ти да мислиш како мене и да имаш исто мислење како мене, ниту па мислам дека моето мислење има повеќе значење од твоето ниту било чие.
Но, тотално ја промашуваш поентата и уште наврелдиво се однесуваш и пробуваш да бидеш надмен и да потенцираш дека ние што критикуваме одредени работи уствари врска немаме и дека лупаме глупости од епски размери. Ок. Воспитувањето од дома доаѓа.
Значи: Никој не тврди дека БМВ избегале од возачкото уживање затоа што вовеле FWD. Туку избегале од возачкото уживање. (точка). Воведувањето на FWD, е само доказ дека бегаат во друга насока, за мене и повеќето кои што мислат дека патот, возилото и самите они како возачи, се една симбиотична целина, кога ќе седнат да возат чисто ради возење. Ако може да ме разбереш...

Особа А: Сака да има бемве за да фати женска и да врти BMW клучеви у кафич. Го боли мур за FWD или RWD и како „лежи“ и дали има технологија за стаза итн.
Особа Б: Сака E46 M3 CSL, затоа што морници му лазат по грб кога ќе седне и ќе ја стартува машината.

BMW се повеќе сака да се допадне на особа А отколку на особа Б, наместо обратно како што беше порано.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #791 на: 28 Ноември 2019, 20:56:30 pm »
Тоа тебе што те нервира ако со мафтање се контролира тачот навистина незнам како да го интерпретирам. И повторно буташ со сила неко банални примери со бмв клуч у кафич, а тоа е резултат само на твоето опкружување веројатно. Тотално небитно во целата прикаска. Според твојава логика ако вмв 1 е со предна вуча ондак автоматски сите други модели се тапа и исто така со предна вуча, нели?

БМВ 1 ако погледнеме наназад 20 години како ново возило го купува претежно млада популација. Значи не зборуваме тука за М моделите зошто како % во продажба тие се маргинални. Е ако земеме дека најевтиниот бмв секогаш го купувале и го купуваат млади луѓе (деца на богати, млади чупиња итн.) тогаш повторно уствари може да се заклучи дека таквите клиенти воопшто или многу малце се замараат дали било задна или предна вуча. По-озбилните модели како 5ка и 7ка си остануваат со задна вуча зошто има луѓе што тоа го почитуваат и затоа се решаваат за бмв. Тоа што како половно возило БМВ 1 беше популарно токму поради задната вуча и највеќе тие купци ќаруваа на крај за мали пари да возат добро ауто по кривулести патишта. Е сега тоа ќе престане.

У принцип точно доловено.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #792 на: 28 Ноември 2019, 21:27:39 pm »
Има некој освен Камиса да кажал нешто вакво? Камиса изигнорира дека сите ја фалат новата 3ка и 5ка како се одлични во видеото.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #793 на: 28 Ноември 2019, 21:55:58 pm »
Во Issimi не се платени за хвалиспеви, туку може да си изградат свое независно мислење.
Camissa во својот осврт на новата тројка за Road and Track, од кај што зима плата, исто така не е нешто импресиониран иако пробува да биде малку, како да кажам „политички коректен“ спрема спонзорите. Како и да е, освртот го завршува со зборовите:
Alas it’s not the game-changing return to Ultimate-Driving-Machine form we’ve been dreaming of. But you should have known that as soon as you learned that it doesn’t come with a stick.“
Последната (неболдираната) реченица е само „пеглање“, да не изгледа многу лош муабетот спрема спонзорите на весникот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #794 на: 28 Ноември 2019, 22:04:17 pm »
Јас искрено не сфаќам што е толку ултимативно во БМВ возењето, можеби се подиректни од конкурентите ама се тоа пропаѓа во вода кога ќе седнеш на возачко седиште. Ништо не се гледа надвор од кола, ако пробаш да кренеш седиште немаш простор да мрдаш, ако е со рачен мењач шалтерот е ужас педалата исто така. Со Ф серијата искрено  многу проблеми се средени од ова, а тие па највеќе се хејтани.

После тоа ни внатре не се нешто сјајно изработени 3, 5 и 7 во споредба со конкуренцијата пред Ф серијата.

Јас пре би возел А4 или Ц класа освен ако не ми е целта да се вртам во кругови по собири. (За Ф серија ова не важи)