Денеска беше авантура...
Отидов до Тетово, Бев многу добро пречекан од Бегети.. ептен се професионалци свака им част.. и како што и пресметував предните гуми не ги собираше...
Но решителен, со татко ми назат си се вративме.. и ај во маџари кај еден со гума што работи па ми даде од оние одбивачите за федери со тоа да се подигне малце.. Услужност 4/10. Ми заврши работа, ама го убив од молење да пробаме и да монтираме.. а он абе кај сеа врне.. а на тетовчаниве не им врнеше а? ама тоа е.. пак дечкото ми помогна и завршив работа.. и пак ги пробав.. и пак не пасуваа и тука веќе беше дојдено до нож.
всушност и предходно се знаеше дека ќе се сече..
Му писнавме со шмишајбната, или брусалица.. на кого како.. и ги собра
и ај викам сеа сигурно воланот ќе биде тежок ко коа го греваш мртов пијан твојот најдебел другар.. ама ко полесен ми излгеа...
и така.. После цел ден возење и малтретирање со татко ми.. затоа што врнеше затоа што 52134 пати ги отштрафив тркалата и затоа што се препотив 30 пати..
Си го собрав девојчето.. го собрав и татко ми.. мајка ми имаше серија за глеање

и ги седнав на едно кафенце.
Резултат
гумиве се всушност еве споредба со гумите што ги имаше коа го наследив..
поголеми за
Diameter 25.9%
Width 34.5%
Sidewall Height 43.9%
А еве како изгледаше и процесот на монтажа и сечење на крилата...
ова е споредба со оргиналот 175/65/14 мислам..

ова е споредба со оргинал и со бриџстоунот што ги возев до прееска 205/70/15

ова е монтирано задно

сечење крила

бтw дигалката морам да ја поткревам од денеска со две дрвца под и едно над неа.. и успева да го дигне тркалото за 2-3 сантима..

ова е предното крило сецнато..
(додека бев да ги мењам гумите на бандаши татко ми малку затера поише.. ама не му смета

)

имаат 12 мм шара.. но ме изнненади колку се тивки.. мислев дека ќе бидат ко да возиш по празни гајби јајца ама многу тивка вожња..

Го сецнавме и внатрешниот дел од крилото и дел од каросеријата.. но и онака имаше таму скапано делче и канал за истекување на вода па ништо страшно

те го и тука

и на крај еве го татко ми како се развозува..

Добив многу.. нема веќе шантрање на задница секој пат коа ќе поминам по мокар пешачки.. моторот не рика туку брзините се по долги.. на километражник 60 на џпс 80, теоретска топ спеед сеа треба да е 120

ќе видиме тоа удолница да најдеме
убава мека вожња.. и плус со тоа гумиците на федерите сеа не шантра толку предницата.. али тоа коа ке ги зеам амортизерите нови и коа ќе ги шпренгувам задните листови.. 300 евра плус :/
па ќе се подигне уште малку и се надевам ќе има подобра артикулација..
го возев по дупки.. па фаќаше напред на крилото па го сецнавме и тоа.. и сеа е ок..
иначе интересно е што сега се дигна за некој 11 сантима возилото..
да се качиш во кола треба да кренеш нога 50 сантима

и то...
сеа за сеа

среќни празници и се најубаво
