Автор Тема: Аро 10.4 4x4  (Прочитано 164957 пати)

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #165 на: 31 Март 2014, 10:10:09 am »
го крстивме вчера :)
 

http://imgur.com/DcFmcuc

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #166 на: 31 Март 2014, 10:43:55 am »
Одлично .. одлично ... во ваквите моменти ги гледаш бенефитите од целиот труд ;)

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #167 на: 31 Март 2014, 10:48:07 am »
Одлично .. одлично ... во ваквите моменти ги гледаш бенефитите од целиот труд ;)
бaш така :)

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5198
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #168 на: 31 Март 2014, 19:33:46 pm »
да ја направам блокажата на задниот диференцијал..заглавив до една цевка што иде од мотор до позади затната е со земја па не најдов жица толку долга и тврда за да ја отпушам..
Со воздух под притисок ке ја отпуши значи било каде што има компресор можеш да ја дувнеш

Вап, во перална. Не само што ќе ја отпуши, туку и ќе ја прочисти ко лаксатив.
мислиш дека ќе може со Вап да прсне у цевка со како оние за кочници? мислам нема шанси толку тенок млаз да пројде...

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #169 на: 01 Април 2014, 13:07:58 pm »
да ја направам блокажата на задниот диференцијал..заглавив до една цевка што иде од мотор до позади затната е со земја па не најдов жица толку долга и тврда за да ја отпушам..
Со воздух под притисок ке ја отпуши значи било каде што има компресор можеш да ја дувнеш

Вап, во перална. Не само што ќе ја отпуши, туку и ќе ја прочисти ко лаксатив.
мислиш дека ќе може со Вап да прсне у цевка со како оние за кочници? мислам нема шанси толку тенок млаз да пројде...

никола ти фали некој ред текст :)

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #170 на: 01 Април 2014, 13:16:46 pm »
еве уште една :)

http://imgur.com/UAyHmNV

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #171 на: 15 Април 2014, 16:59:31 pm »
okej.. Имам една дилема..
решив да купам гуми конечно..
се мислам помеѓу две опции..

едните се АТ All Terrain наменети се за 50/50 асфалт/оффроад а другите се HT Highway Terrain и се 80/20

разликата во цената е мала, 3000 денари..


ова се  едните
но оваа слика е од поголема димензија..


а ова се другите


е сеа немаше ни да има дилема одма ќе ги земев генерал граберот ама димензијата им е 235/70 R 15 a на нексенот 235/75 R15 kakvi sto i sakav
еве ја разликата во димензијата всушност овие АТ во ке ми бидат скоро ко сегашниве 205/70 Р15


и ај сеа..
дали да направам компромис за помала големина на гума а со тоа по тапа изглед ама по агресивна шара... или
поголема гума подобар изглед и подобри перформанси на асфалт ама со неагресивна шара..

а стилот на возење..
епа возам и за до работа и за низ град но највеќе ми е за викенд коа ке отидам у планина да знам дека гумите држат..

мамата..

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #172 на: 15 Април 2014, 17:01:55 pm »
Вчера видов дастер со BF Goodrich AT. (Слични со граберот) Јасно е која гума треба. А тек па со МТ.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #173 на: 15 Април 2014, 17:20:59 pm »
Прашав и за бф во олимпико ама се перверзни 9000 гума а нексенот се 5  а граберот 6. Околу 13 000 ден повеќе не ми се даваат. Колку што разбрав ти си за граберот. И ја би ама ми е страв пак да не се мали сепак се 70 :(

Отсутен Боби Л.

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
  • I live my life a quarter mile at a time...
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #174 на: 15 Април 2014, 21:04:06 pm »
Само АТ All Terrain :)
https://www.youtube.com/watch?v=-Lc9QZqITc4
Брзината не е опасна,туку будалата шo седи зад воланот :)

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #175 на: 15 Април 2014, 23:30:34 pm »
Јас би ги одбрал вторите. Како што и кажа самиот најчесто возиш по асвалт за до работа и назад, така да немаш потреба од некоја премногу агресивна шара за оф роуд :)
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #176 на: 16 Април 2014, 10:48:16 am »
решив и договорив..
ги зимам во сабота во тетово...

http://www.nexentireusa.com/tires/suv-light-truck/roadian-at2#

сепак се АТ :) и се 31 инчи односно 31.10.5 или по нашки околу 275 75 15
тоа е доста големо баш како што сакав...
и се договорив за доста добра цена..
па се надевам дека ќе ги собере :) а како и да е ќе го подигам така да ќе нема мука :)
јеиииии
у сабота слики


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #177 на: 16 Април 2014, 10:52:27 am »
Добра димензија. Паметно е што си отишол со најголем профил што собира. И јас исто би изиграл со димензиите на било кој сув/крос или џип.

Одличен избор.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #178 на: 16 Април 2014, 12:16:27 pm »
Добра димензија. Паметно е што си отишол со најголем профил што собира. И јас исто би изиграл со димензиите на било кој сув/крос или џип.

Одличен избор.
ќе видиме во сабота.. собира и 80 ки ама со лифт.. а за 31.10.5 сумљиво ми е малце

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #179 на: 20 Април 2014, 03:06:28 am »
Денеска беше авантура...

Отидов до Тетово, Бев многу добро пречекан од Бегети.. ептен се професионалци свака им част.. и како што и пресметував предните гуми не ги собираше...
Но решителен, со татко ми назат си се вративме.. и ај во маџари кај еден со гума што работи па ми даде од оние одбивачите за федери со тоа да се подигне малце.. Услужност 4/10. Ми заврши работа, ама го убив од молење да пробаме и да монтираме.. а он абе кај сеа врне.. а на тетовчаниве не им врнеше а? ама тоа е.. пак дечкото ми помогна и завршив работа.. и пак ги пробав.. и пак не пасуваа и тука веќе беше дојдено до нож.
всушност и предходно се знаеше дека ќе се сече..
Му писнавме со шмишајбната, или брусалица.. на кого како.. и ги собра :)
и ај викам сеа сигурно воланот ќе биде тежок ко коа го греваш мртов пијан твојот најдебел другар.. ама ко полесен ми излгеа...
и така.. После цел ден возење и малтретирање со татко ми.. затоа што врнеше затоа што 52134 пати ги отштрафив тркалата и затоа што се препотив 30 пати..
Си го собрав девојчето.. го собрав и татко ми.. мајка ми имаше серија за глеање :) и ги седнав на едно кафенце.

Резултат
гумиве се всушност еве споредба со гумите што ги имаше коа го наследив..
поголеми за
Diameter 25.9%
Width 34.5%
Sidewall Height 43.9%

А еве како изгледаше и процесот на монтажа и сечење на крилата...

ова е споредба со оргиналот 175/65/14 мислам..


ова е споредба со оргинал и со бриџстоунот што ги возев до прееска 205/70/15



ова е монтирано задно


сечење крила


бтw дигалката морам да ја поткревам од денеска со две дрвца под и едно над неа.. и успева да го дигне тркалото за 2-3 сантима..



ова е предното крило сецнато..
(додека бев да ги мењам гумите на бандаши татко ми малку затера поише.. ама не му смета :) )



имаат 12 мм шара.. но ме изнненади колку се тивки.. мислев дека ќе бидат ко да возиш по празни гајби јајца ама многу тивка вожња..
 


Го сецнавме и внатрешниот дел од крилото и дел од каросеријата.. но и онака имаше таму скапано делче и канал за истекување на вода па ништо страшно



те го и тука


и на крај еве го татко ми како се развозува..


Добив многу.. нема веќе шантрање на задница секој пат коа ќе поминам по мокар пешачки.. моторот не рика туку брзините се по долги.. на километражник 60 на џпс 80, теоретска топ спеед сеа треба да е 120 :) ќе видиме тоа удолница да најдеме

убава мека вожња.. и плус со тоа гумиците на федерите сеа не шантра толку предницата.. али тоа коа ке ги зеам амортизерите нови и коа ќе ги шпренгувам задните листови.. 300 евра плус :/
па ќе се подигне уште малку и се надевам ќе има подобра артикулација..
го возев по дупки.. па фаќаше напред на крилото па го сецнавме и тоа.. и сеа е ок..
иначе интересно е што сега се дигна за некој 11 сантима возилото..
да се качиш во кола треба да кренеш нога 50 сантима :)

и то...
сеа за сеа :)
среќни празници и се најубаво :)