Автор Тема: Аро 10.4 4x4  (Прочитано 153572 пати)

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #135 на: 26 Февруари 2014, 23:17:55 pm »
обично напред идат посебни цевки а за позади иде една па позади негде се дели со раскрница
според сликава предните ти се за напред а ова самово за назад

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #136 на: 26 Февруари 2014, 23:25:31 pm »
обично напред идат посебни цевки а за позади иде една па позади негде се дели со раскрница
според сликава предните ти се за напред а ова самово за назад

eве како оваа е.. значи ако гледаме од страната на сервото се задните така?

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #137 на: 27 Февруари 2014, 21:12:48 pm »
Ги проверив цевките од кочниците... Вака идат..


има логика да се обратно??? некој со рено или некој поискусен да каже?

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #138 на: 27 Февруари 2014, 21:17:08 pm »
Kolku sto znam unakrst se kocnicite nemoze zaedno predni zaedno zadni. barem na golfot se taka :)

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #139 на: 27 Февруари 2014, 22:23:37 pm »
Kolku sto znam unakrst se kocnicite nemoze zaedno predni zaedno zadni. barem na golfot se taka :)
Пробав и така, и на ладата се унакрст но тогаш уште полошо беше кочењето..

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #140 на: 01 Март 2014, 02:42:41 am »
1. Дали инсталацијата за кочниците е преправана и е различна од фабричката?
2. Дали на фабричката имало вентил за корекција на силата на кочење на задните?
3. Дали сега имаш таков вентил?

Ако е преправана, многу веројантно дека имало а сега нема, па ќе ти треба нешто такво. Побарај по нетов, brake bias compensator, brake bias valve и сл.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17448
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #141 на: 01 Март 2014, 08:58:59 am »
А доколку ти треба такво нешто, имам два кои ги зедов мислејќи дека таму лежи зајакот со мојот систем за кочење. Половни се но би требало да работат.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #142 на: 03 Март 2014, 16:21:47 pm »
знам што е проблемот.. но мислам дека е тешко да се реши.. односно скапо..

инсталацијата е преправана.. имаше некој конвертор затоа што старата пумпа имаше два излеза и од тие два одеа во конверторот и ги делеа на 4 излези..
плус цилиндерот на старата е 21.8 мм а на новата веројатно е 19мм па мислам дека и тоа е проблем.
но по секако треба да се стави некој коректор како тие што ги спомнавте.. но ке ми требаат нови цевки и нови мутерчиња или како и да се викаат тие.. маме му ебем..
колку пари се тие чуда?
или тие половните ваљда ке ми завршат работа..

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #143 на: 03 Март 2014, 16:25:16 pm »
и сеа што да правам?
веројатно и гумите придонесуваат затоа што се пластични да неречам и коа поминувам на мокро на зебрите на пешачки цело возило шантра...
значи стариов конектор неможам да го ставам затоа што има 2 влеза а 4 излеза..

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #144 на: 03 Март 2014, 16:31:19 pm »
после гуглањево глеам дека има и само задни компензатори... па и јас иам такво нешто.. значи позади имам два склопови..
излезот од пумпата иде позади во еден клип веројатно тој е петиот цилиндер и во уште еден па после иде во тркала.. е сеа таму нели има една шипка што коа возилото е натоварено папучата се стврднува или подига па само тоа беше за штелување.. го подолабавив но не осетив некоја којзнае каква разлика...

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #145 на: 03 Март 2014, 19:34:01 pm »
знам што е проблемот.. но мислам дека е тешко да се реши.. односно скапо..

инсталацијата е преправана.. имаше некој конвертор затоа што старата пумпа имаше два излеза и од тие два одеа во конверторот и ги делеа на 4 излези..
плус цилиндерот на старата е 21.8 мм а на новата веројатно е 19мм па мислам дека и тоа е проблем.
но по секако треба да се стави некој коректор како тие што ги спомнавте.. но ке ми требаат нови цевки и нови мутерчиња или како и да се викаат тие.. маме му ебем..
колку пари се тие чуда?
или тие половните ваљда ке ми завршат работа..

Според ова како го опишуваш проблемот можеби е најдобро да пробаш да најдеш оригинал инисталација. „Пумпата“ секако е димензионирана (или барем пробувана од разни други) за да обезбеди доволно сила на кочење. 1мм во патеката на движење на овој цилиндер може да биде разлика од тотално некочење до тотално блокирање на тркалата.


Обиди се да најдеш оригинални делови па дури и стари. Пумпата внатре има гумички ако е стара погледни внатре каква е. Мора да биде идеално мазна и не смее да има траги од корозија или жлебови. Смени ги гумичките на сите цилиндри ако ја ревидираш инсталацијата.

Секако направи си добра ревизија на ова оти вака ми изгледа „глава во торба“ и твоја и нечија друга.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #146 на: 04 Март 2014, 10:59:41 am »
ајде цела историја да ви ја раскажам со кочнициве..

имав пумпа нели стара и цела инсталација.. пробав да ја репарирам и купив нови гумички но неможев сите да ги најдам и решив да купам нова пумпа..

најдов нова пума иста на старава и пробав да ја ставам.. добив притисок но сервото откажа и после беше потрага по серво.
го превртев цело скопје па и пошироко бев до оние босанците.. и ништо..
најдов во аутомакедонија за 500 евра па решив да го проширам хоризонтот и земав серво и пумпа од рено 19 па со модификации на држачите на сервото успеав да го упасувам во арото.
арно ама пумпата не можеше да постигне притисок најверојатно дека стара.. па купив нова пумпа. и ја ставив и има притисок и кочниците кочат.. добро кочат затоа што сменив и се друго околу нив..
дискови цилиндри црева пакни гуртни.. но единствениот проблем што го иам е што ако сакам ептен нагло да закочам задните ми блокираат прво.. а предните кочат не дека не затоа што возилото се навалува многу нанапред коа ке стиснам кочница.. се осеќа тоа но задните блокираат први.
е сеа тоа и не е многу страшно затоа што сум возел коли со доста по лоши и по слаби кочници.
башка ова вози 90 преку сила на автопат така да за тие брзини имам ефективно кочење но јас сакам се да ми е топ па затоа е сеа целиов муабет..

имено имаше еден дел што овде се вика bypass pipe assembly што мислев дека е дел од старата пумпа затоа што беше заштрафен на неа..  јас го извадив и сменив една цевка затоа што имаше друга големина на штрафче.
страта пумпа имаше 2 излези и тие идеа во ова bypassot и се си е ок но новата пумпа има 4 излези па мислев дека секој е за секое тркало но не било така.
една цевка е bypass pipe assembly што колку што ми објасни романецов е секундарно коло во случај да примарното изгуби притисок.

е сеа после 350 години ми прати шема од инсталацијата па можам да видам што точно се дешава..
ја адаптирав шемата со новата пумпа.. односно на еден излез треба да се стави плаг односно да се затне тој излез и да се поврзе bypassot..
сега за сега прашањето е еден излез од bypassot што останува празен па чекам одговор за него..

Сигурен сум дека ако го однесам на мајстор нема да го средат и ќе ми речат дека е ок вака да го возам и ке ми стават некој лимитер на задните и предните ќе кочат малку боље но пак нема да го иам секундарното коло..
така да решен сум да го правам ова сам.. или да им го однесам на мајстор затоа што немам алатка за виткање сечење и правење на онакви вдлабнатинки на цевките.
еве ја и шемата.




Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #147 на: 06 Март 2014, 10:39:24 am »
Неможе баш да ми помогне романецов затоа што не знаел точно како работи пумпата за рено 19 но сепак мислам дека ќе успеам да средам но ми треба алатка за виткање на цевки и за правење на онакви завршетоци..
има некој таква на заем?

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #148 на: 13 Март 2014, 13:15:59 pm »
Момци, дали знаете колку чини кај ковач да се свиткаат листови (платна) од задна сузпензија.
најдов еден во кисела вода но ми бара 4000 со моја монтажа и демонтажа..

ова се прави на постари возила кога листовите ќе изгубат од еластичност и малку легнуваат.. па треба на ваљаци да се подизвиткаат за да ја добијат првобитната форма.

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5653
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #149 на: 13 Март 2014, 14:44:24 pm »
A da stavis list plus ??? Nie taka na 128cata od stariot bese kleknata pozadi stavivme mesto so 2 lista sega e so 3 i se krena taman pozadi i kuka da stavis i dane zakacuva nikade..