Кога сме во врска со проектот.. еве што е во план.
Серво волан, Се обидувам да најдам steering box (пуш на нашки или пуж кој како го вика) од некоја тојота ленд крузер од 90ти или нешто слично..
еве го моето пред реставрација околу 50 евра мада тешко затоа што ќе треба пумпа ќе треба црева ќе треба хладњак за ладење на уљето.. ако поминам со 100 че треба да сум среќен.
нови предни амортизери, се обидувам да најдам од рено 12, 16 и дачија 1300-1400 со тоа ќе се добие околу 2-3 до максимум 5 сантима подигнување на предница..
eве ја споредбата на аро амортизери со овие новите аро е тој во средина.
се надевам за 100- 130 евра двата..
откога ќе го средам тоа ќе ги однесам задните листови во МЗТ за да ги свиткаат малце па и да се додаде лист ако треба да се подигне за да се израмни со предницата.
и нови гумени чаури да ми направат на задната суспензија.. би сакал 30-50 евра виткањето и 50 евра гумиците.. поише неам
да го ставам предниот диференцијал. да повозам 4x4 да осетам разлика
да ја направам блокажата на задниот диференцијал..заглавив до една цевка што иде од мотор до позади затната е со земја па не најдов жица толку долга и тврда за да ја отпушам.. се надевам соленоидот работи позади.. напред го извадив го тестирав и го поврзав со вакумот од моторот.
потоа вадење кров, летоска да се вози без кров и правење профили.. 300 евра
гуми, 235 75 15 нексен 100 евра една.
и откога ова ќе го средам тек тогаш ќе размислувам за мењач со редуктор и мотор... а со тоа мора да се сменат и диференцијали.. затоа што моево 4 брзинско ако ставам 5 брзини мењач ке ги врти тркалата обратно.. па неќам 5 брзини рикверц и една брзина напред...
работа колку сакаш пари ич