Сега за сега се качив до Средно и приметив дека притисокот на уље ми е низок.. а плус тече и од семерингот.. по 2-3 капки на ден.. еве што кажува инструментот на шал табла..
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Малце ме загрижува... коа ке дадам повеќе гас се качува до првата линија ама ништо повеќе...
Иам закажано кај чичко ми штелување на цилиндри за да работи малце по рамномерно.. иако сменив нови кабли се подобри но пак подрипнува малце
пумпата за уље претпоставувам??
да не ти ги цитирам сите постови за маслото... претпоставувам дека кога ке го запалиш притисокот иде повеке. кога ке загрее опаѓа. ако е така тоа е нормално. на некои возила што ги имав со мерач за притисок, на максимално загреан мотор знаеја да отидат скоро до нула со притисокот. значи многу зависи каде мери барометарот. ако е на глава на пример и да сакаш не иде погоре. втора работа... ако имаше проблем некој со притисокот, кога си ја напнал по тие каловите нагоре биди повеќе од сигурен дека до сега би протропал моторот.
од друга страна, јас како што гледам овој мерач има ознаки L и H, што во превод значи максимум и минимум. а давачот е елкетричен. тоа нај веројатно значи дека ова чудо не мери притисок на масло туку ниво или пак вискозност. на рено 19 го имаше истиов овој мерач и никако ни за врат ни за опаш неможев да го фатам што уствари мери и како тоа го прави. постојано исто масло му турав и пак од едно турање до друго различно покажуваше. час идеше до горе, шас едвај креваше и беше у црвено, така да не му се секирај, ти гарантирам дека не е ништо. ти повторувам дека ако имало проблем со маслото, после стискањето по угорница на кал ке се десело срање...
патем речено, браво. си вложил и труд и мака и стварно си се изнамачил. за оваков проект да направиш треба да имаш мерак и тоа голем. јас лично имам направено 20-тина вакви проекти, со тоа што твојата мотивација е да добиеш возило по твој личен кејф за употреба а мене ми беше за stress releases, ке ги направам, кратко ке ги повозам и ке ги продадам далеку под цената која реално ме коштала да ги составам, што на многумина не им е јасно сеуште и тврдат дека тоа е бизнис... еве ти си средувал и сам знаеш до сега колку пече по џеб...
значи уште еднаш браво. сега ми напраи кејф невиден. да знаев дека за ова возило се работи, кога рече за плинот за штеловање, немаше да те праќам во плимонт. повеке од задоволство ке ми биде јас да ти го преработам делот со цревото, вентилот, плочката и штеловањето. понатака и една проверка ке направам зашто толку многу ти троши, а и мислам дека знам зашто, ама ај да не тупам превише на темава, таму ке проверам на лице место... пушти ми твој телефон во пп, ке ти се јавам следниве 2-3 дена (можда уште утре) да поминам и да ти го средам ова...
п.с. ако имаш нерви да читаш 30 страни повели:
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7271.0.htmlова е еден од моите проекти. тукашниве некои знаат и за други...