Автор Тема: Аро 10.4 4x4  (Прочитано 164913 пати)

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #495 на: 24 Октомври 2014, 11:58:04 am »
uzpat.. ako imat ke kupam vakvi meraci https://www.facebook.com/media/set/?set=a.375111922513512.95032.174769475881092&type=1
се надевам дека ќе пасуваат на мојот мотор..
морам да зеам за температура и притисок на уље..

обртометарот мислам дека брус ќе го среди... другото е небитно Така?

или да зеам само за температура на разладна течност.. а притисок да неам?

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #496 на: 24 Октомври 2014, 12:08:07 pm »
Глеај сијаличката за притисок да ти работи, немаш потреба од толку инпути во кабина. Моторот не е форсиран или модифициран да треба да пратиш толку детално што се случува.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #497 на: 24 Октомври 2014, 12:34:43 pm »
па да.. може и така. ако ништо друго ќе заштедам 2000 денари

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #498 на: 24 Октомври 2014, 22:37:22 pm »
имај си за притисок на уље,обично кога светнува сијаличката веќе е касно и кажи ми што цена е и јас би си земал еден

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #499 на: 25 Октомври 2014, 20:59:53 pm »
Okolu 1900 mislam se..
Inace me muci edna stvar.. Go namestivme se motorot. Ubo pali ama sauh ne drzi odma pajga na 1000 obrtai. Aj toa ok. Ama i togas i otkoga ke zagree koa ke dadam malce gas i pustam on sam si dava posle gas nakaj 2000 -2500 obrtai edno 30tina sekundi i pak se smiruva.

Mislam dali e poradi toa sto usisnata i cela elektronika e od 1760 cm3 a motorot e 1720cm. Pa na ovaa glava ima samo eden senzor za temperatura na voda a ne dva.

Dali e drug senzor nekoj na usisnata i treeba da se proverat site i da se smeni ili

Treba da go izvadam karburayorot i da go rasklopam i iscistam.
E toa me muci..
I termodavacot ne mi uklucue valjda vozduh ima

I alternatorot treba lager da se menja mnogu grebe..


Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #500 на: 25 Октомври 2014, 21:21:12 pm »
Мислев исти мотори си земал па имаш делови за „обрт“. Нели injection ти е моторот, или јас сум се збунил?

Edit: еве сега гледам пак, од 19-ка моноинџекшн е. Тој веројатно генерециски е сличен како и оној на ZX-ot што го имав. Во принцип мислам дека треба да се осигураш дека добро ти функционира регулацијата на температура на воздух и давачите за регулација на клапна на усисна грана. Јас ако се сеќавам добро, за ZX-от имаше еден степ мотор кој знаеше да ја дрви работата околу одржување на вртежите на стабилно ниво, или да даде такви симптоми од „дигнуење обртаи“.


Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #501 на: 25 Октомври 2014, 22:31:02 pm »
Aha, motorite sto gi menjav se mnogu slicni odnosno se razliluvaat od nadvor samo po granite.
kako i da e. Ke go otvaram utre ke go iscistam i ke probam so multimetar da gi izmeram. Imam nekoj semi pa ke si ja probam srejkata..

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #502 на: 25 Октомври 2014, 22:32:13 pm »
Inace da bosh mono e

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #503 на: 25 Октомври 2014, 22:58:37 pm »
Од исчистување секако нема мака. Знам јас тоа степ моторчето го тинтрав нешто и на крај завршив со ново. Ама реално не сум имал многу мака со таа кола па не ја научив :) Ова личи на throttle body така да ти фино тоа дур чистиш, зачисти ја усисната ако можеш заедно со throttle body комплет.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #504 на: 25 Октомври 2014, 23:15:33 pm »
Pa pred da ja montiram ja cistev kolku sto mozev ama ne pipnav karburatorot ich.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #505 на: 26 Октомври 2014, 01:12:58 am »
чекај сега,моно инџекшнот си го викаш карбуратор така? :D

отприлика се у прашање 5-6 сензори од кој лер гаста можат да ти ја ебе било кој од нив
-сензор за температура на антифриз
-тпс сензор за позиција на клапната(доколку го има)
-сензор за температура на воздух во усисна грана
-мап/маф сензор за притисок во грана/проток на воздух
-во многу ретки случаеви али и ламбда сондата може да заебава
-моторче/сензор за лер гас и мислам дека ова ти е проблемот зошто ова го регулира и саухот и лер гаста кога ќе загрее

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #506 на: 26 Октомври 2014, 01:19:38 am »
Da, monoto go vikam karburator. Lambda neam ukluceno,  i se mislam dali e do senzorot za temp na antifriz, poso na ostarata glava imase dva a na ovaa eden.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #507 на: 26 Октомври 2014, 01:39:28 am »
еден е за компјутерот,другиот е за давачот на шал табла,а третиот е термопрекидачот

кај овој мотор најверојатно тој за шал табла и за моторот е склопен во еден,ќе имаш зезанција да го усклопиш,али кажа дека имаш добар автоелектричар па ова нема да му биде најголемата мука во целава приказна :)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #508 на: 26 Октомври 2014, 01:41:27 am »
Имаш еден за температура на воздух,еден за температура на течност кој дава информација на компјутерот со што се подесува смесата и другиот е оној за мерачот во кабина,е сеа екјуто за да направи смеса му требаат највише сензор за темп,тпс сензор,лабда сензор и на крај цпс сензор за да знае кога да шприцне,ако го отвараш инџекшенот да го чистиш немој да те лаже ѓаол да го вадиш тпс сензорот пошо нема да го наместиш никад после убаво без калибрација и ќе ти прај проблеми на лер и сл.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #509 на: 26 Октомври 2014, 01:44:49 am »
ќе го намести ако го мери со мултимер,само му требаат точни цифри од нет да си најде