Автор Тема: Аро 10.4 4x4  (Прочитано 157958 пати)

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #465 на: 08 Октомври 2014, 22:49:23 pm »
Brus mu e majkata :)

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #466 на: 09 Октомври 2014, 10:44:53 am »
го тестирал чичко ми термодавачот кај него на работа имаат некои ко печки или незнам во некоја лабораторија е..  и ми кажа дека не работи како класичен термодавач за 101 на пример.. не пали гаси.. туку коа ке стигне до температурата што му е полека почнува да отвара и како се загрева се отвара до максимум.. не е само оn off..
така да веројатно таа информација му ја дава на компјутерот или некое реле или осигурач што јас сум го сјебал и после тоа ја уклучува перката..
значи и тоа ќе иде кај брус.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #467 на: 09 Октомври 2014, 10:53:22 am »
мислам дека наједноставно би било да се преправи со он-оф термопрекидач

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #468 на: 09 Октомври 2014, 11:50:19 am »
да, и тоа е опција :)

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #469 на: 10 Октомври 2014, 09:48:17 am »
ги следев жиците од термодавачот.. не иделе до компјутер туку до осигурачи што јас сум ги сјебал.. и од таму преку осигурач добивал струја.. денес ќе пробам да го оживеам :)
инсталацијата е средена мање више.. под хауба.. останува уште во кабина да се среди :)
looks good.. ако се иде ко што треба можно е денес да искочам од гаража и да одам до кај брус :)

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #470 на: 11 Октомври 2014, 00:31:04 am »
искочив како што реков и го донесов дома.. ама место среќен и радосен.. нервозен  :(.. ама не беше се како што треба.. картерот треба да се вади и доправа.. тече уље од дихтунгот.. термодавачот работи и лади.. ама малце чудно ми е..
нешто диши од издувна грана или усисна.. кој го знае..
пумпата за гориво цело време врти за време на вожња.. јас мислам дека нетреба така..
моторот не работи ко што треба.. тропка и тресе, пред да го монтираме спиеше..
и уште електроника да се среди.. и 300 срања..
преку таквото ми е :/


Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7882
  • Плинаш!!!
Одг:
« Одговори #471 на: 11 Октомври 2014, 01:54:47 am »
Пумата за гориво и треба цело време да работи, така е кај мене на фиатот, би требало и тука да е така. Нека ме поправат ако грешам.

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #472 на: 13 Октомври 2014, 00:03:08 am »
custom car, custom problems, ке се реши се, неможи на прва вожња ништо да не покажи

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 882
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #473 на: 13 Октомври 2014, 01:13:53 am »
Пумпата за гориво треба цело време да врти, така сметам. А, зошто, премногу гласна ти е? Можеби лесно и оди вртењето па е малку погласна, претпоставувам дека е димензионирана за поголем притисок од 1 бар во систем, па повеќе испумпува и го држи отворен регулаторот цело време. Не е страшно. :)

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #474 на: 13 Октомври 2014, 01:52:10 am »
баш кастом кар кастом проблемс... фала ви момци на цела помош што ја давате на форумов.. ама пуста среќа не се мења..
имено тргнав да го мењам дихтунгот на картерот завршив со ремонт..

ај викам да го средам картерот затоа што пушташе од дихтунгот, и коа го извадив се израдував.. видов едно парче метал.. како полукружно многу тенко.. и нешто ситно шпонови..
и ај назат со влечење во гаража.. :(

чичко ми сирот.. го извади цел мотор уште дента а денеска цел го отворивме..
резултатот е следен.
оштетувања од делчето нема нигде.. незнаеме од што е..
видовме црвен силикон што значи отваран е еднаш моторов..
едниот аксиален лагер ни паднал додека го шлепавме, затоа што бе картер го шлепавме и со отштрафена полутка.
еден од лежечите лагери има рецки мали.. а и другите се така така.. имаат димензија 0.5 тоа му беше чудно на чичко ми .. рече обично биле 0.1 или 0.2
 така да ќе ги мењаме и лежечите а летечите се од нормална употреба истрошени.. а не оштетени

на главата немаше ништо од каде би можело да дојде делчето.. клиповите се без оштетувања..

измеривме луфта на една карика.. покажа 0.7.. и тоа рече дека треба да се прави..

и до вечерва цел мотор го расклопи и сеуште не најде од што е делчето..

така да.. сеа треба да одлучам.. дали да дадам 200-300 евра за ремонт..
според чичко ми ..
треба блокот да се мери да се буши и хилзни да се стават..
на радилицата незнам што и се правело...
нови карики..
рамнење на глава
нови лежечи и летечи
семеринзи
аксални
и дихтунзи..
клиповите да останат исти.

и после сето тоа веројатно ке добијам добар мотор.. и да не треба да му ја мислам..
или да барам друг мотор од рено 19 со незнам колку поминато и незнам какво стање.. (мачка во вреќа)

веројатно ке биде ремонтов..

незнам што се деси..
значи пред да го ставиме моторов го палевме и работеше супер..
после одкога сменивме уље и после 2-3 дена тест палења.. се смени звукот почна да тропка.. и неќеше да симне обртаи под 1000.

ке сликам деноиве.. мада тоа е тоа...
се надевам дека ремонтов може за недела да се напраи.. па после тоа убацување е лесно.. се имаме направено.. да се склопи и да се вози...

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #475 на: 13 Октомври 2014, 01:56:39 am »
иначе за пумпава.. да малце гласна ми е.. али ќе ставам изолација и теписонче..  вака немаше ништо дупки еден куп од незаштрафени зедишта и држачи за појаси.. и во гаража и гласна е.. ќе ја средам гласноста.. само страв ми беше дане се поебе ако врти цело време..
а и плин ке има понатака.. здравје боже..

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 882
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #476 на: 13 Октомври 2014, 02:01:28 am »
Нема да се поебе, не се сеќирај. :D

Инаку, за моторот, криво ми е што слушам. Сепак, би одел јас на опцијата ремонт. Ќе имаш здрав мотор и се на се, ќе знаеш на што си.
Држ се и keep up the good work ;)

Поздрав

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #477 на: 13 Октомври 2014, 02:16:01 am »
Фала, ми значи ова :)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3931
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #478 на: 13 Октомври 2014, 07:45:42 am »
Имаше една „Што добиваш кога не го постигнуваш она што си го сакал да го постигнеш? - Искуство“. Мислам дека и покрај сите овие „несреќи“ всушност насобра доста знаење и вештина да се справуваш со разни „непремостиви“ препреки.

Tрпеливо, средувај го ти Арото внатре додека чичко ти(честитки и за него) го решава моторот. Купувњето на нов мотор после оваа демонтажа не е прав избор, освен ако моторот сега што го имаш не е поправлив. Од друга страна веројатно ако се решип за друг мотор можеби подобро да го отовориш и да го прегледаш за клучни проблеми отколку да го монтираш на слепо.

Ајде напред, јас со нетрпение чекам да го видам арово на улица :)

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8770
  • Пичлеме
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #479 на: 13 Октомври 2014, 09:13:04 am »
Од самиот почеток следам што се дешава, како се дешава со твојот проект. На собири често коментирам за проектот и упорноста за истиот. Од Аро има Гранд Чироки да биди, со мотор од Рено :)
Секоја чест за трудот и упорноста. Стварно!
Јас пред недела-две на ламарината моја сменвав гуми пошто едната ми се искриве и кога го извадов едното тркало, гледам замастено се, се скинала гумицата од зглобот и почнувам во стилот на чичко Кумплунг:
- Да ти ебам тркалото, да ти ебам гумицата, да ти ебам зглобо! :) (цела бука за една помочана гумица која беше заменета за 15 минути).

Муабетот ми беше да напраам споредба, низ кои перипетии поминуваш и продолжуваш понатаму.
Браво! Нема откажување сега :)