Автор Тема: Аро 10.4 4x4  (Прочитано 154985 пати)

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #30 на: 06 Јануари 2014, 23:01:31 pm »
Немора да значи дека е пумпата, можно е маслото да не чини кога го имаш менувано?
Ставив ново пред месец дена.. 10/40 мислам беше castrol
Онда не би требало да биде тоа проблем, таа прва цртка во бројка колку е? немаш појма претпоставувам :) нема везе до која цртка е ако сакаш да си сигурен кај некој мајстор оди или ако имаш на местото на давачот за притисок ќе закачите манометар и ќе видиш во бројка колку е притисокот и дали е ок
Па ќе го глеаме со чичко ми.. Го разболев на ладново па сеа го чекам да се крене на нозе, да поминат празници.. па да ми помогне со чудово...
Иначе незнам ни колку има поминато... незнам кога му треба ремонт.. но ко што го глеаше он рече ќе тера уште долго :)
Ако е недоволен притисокот.. треба нови дихтонзи на глава нова пумпа за уље и такви тракатанци или е посериозно? а зар може да биде по сериозно..

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #31 на: 06 Јануари 2014, 23:04:38 pm »
Инаку го знаете Деан Мрки, Се познаваме од бајкерска линија од поодамна.. Голема благодарност и до него и до Брус ако го знаете.. Мрки помогна посебно за полиестерот.. па и за платина и такви тракатанци околу моторот..  Мучас Грациас МРКИ..  ;D

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4995
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #32 на: 06 Јануари 2014, 23:09:04 pm »
пумпа многу ретко страда :). мислам дека не е ништо дека беспотребно се грижиш но бројките ќе го кажат своето

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #33 на: 06 Јануари 2014, 23:11:15 pm »
Сакам да го досредам уште малку.. да знам дека моторов нема да ме остаи на сред пат.. па да се качам до Шапка барем...

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #34 на: 06 Јануари 2014, 23:16:43 pm »
Инаку имам кај чичко ми во гаража еден 1.8 рено 19 мотор.. околу 110Hp Одамна го меркам.. али со овој мењач нема шанси да го издржи.. така да ако налетате на некоја слупана тојота или нисан.. мислам дека од нив би извадил добар мењач и редуктор..

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #35 на: 06 Јануари 2014, 23:21:44 pm »
Сакам да го досредам уште малку.. да знам дека моторов нема да ме остаи на сред пат.. па да се качам до Шапка барем...

До шапка по асфалтот или до врв!?

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #36 на: 06 Јануари 2014, 23:24:43 pm »
Сакам да го досредам уште малку.. да знам дека моторов нема да ме остаи на сред пат.. па да се качам до Шапка барем...

До шапка по асфалтот или до врв!?
па без преден диф и со овие дрифтерски гуми... дефинитивно по асфалт само. Го качив во викендица по калови за нова година.. Им ја напунив пералната со 100 кила кал на едни.. Али пак пократка релација е тоа...
рано ми е уште за авантури нажалост.. :(

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #37 на: 06 Јануари 2014, 23:28:41 pm »
Одлично,со здравје да се вози :)
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 392
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #38 на: 06 Јануари 2014, 23:51:27 pm »
Bravo druze mnogu mnogu interesno vozilo. I jas imam vakvi planovi so neloja Lada Niva ama mnogu tesko so vdeme.Inaku toa sto go farbase so zlaten sprej , go zastiti li prethodno so osnovna boja illi nekoj minimum.  Satoa sto toj zlatniot sprej od vetar se lupi




Отсутен kire95

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1837
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #39 на: 06 Јануари 2014, 23:58:48 pm »
Секоја чест дуже одлично претставување на форумов, подолжи само така. :)

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #40 на: 07 Јануари 2014, 00:03:50 am »
Bravo druze mnogu mnogu interesno vozilo. I jas imam vakvi planovi so neloja Lada Niva ama mnogu tesko so vdeme.Inaku toa sto go farbase so zlaten sprej , go zastiti li prethodno so osnovna boja illi nekoj minimum.  Satoa sto toj zlatniot sprej od vetar se lupi

па гледав колку што можам да зачистам рѓата па врз неа основна боја.. па спреј.. па лак.. пошо иначе таму кај што не ја следев постапката за недела дена испари во воздух... бандашите уште држат :)

иначе ладите се скапаници невидени..  и држат цена ненормална...  имаш од 80та за 2000 евра ако не и више ненормални...
а скапани каросериски скроз...
ова моево нема ништо асолно скапано.. тук таму некоја ронка што е ситница... кога би бирал.. пак би купил вакво...
ги бие лош глас.. и се многу ефтини.. по 1000евра се..
и да вложиш уште дупло и ке имаш нешто пристојно па може и боље од моево :)

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6849
  • French diamond
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #41 на: 07 Јануари 2014, 00:22:14 am »
Браво за трудот и ќефот! Јас само би ти замерил за сјајната предна маска.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #42 на: 07 Јануари 2014, 00:38:36 am »

Симо би сакал да ги средам и јас инсталацииве.. само стварно незнам како.




Се надевам дека ќе се најдат луѓе тука што може да ти помогнат. Јас би го направил следното:

Би ги сменил сите кабли со нови, малку подугачки, згодни за рутирање по твоја желба.
Би ги ставил каблите што одат по исти патеки во округли ребрасти црева (кај нас познати „грклан црева“ само црни и помал дијаметар).
Би организирал што повеќе кабли да одат по исти патеки со иводи од ребрастите црева. 
Би ја сменил таблата со осигурачи со нова помодерна, со осигурачи на набодување.

Може уште некои работи да се средат, ама тоа кога ќе се појавиш некоја вечер на веро, па у живо ќе се продискутираат ;)


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #43 на: 07 Јануари 2014, 00:40:15 am »
Сега за сега се качив до Средно и приметив дека притисокот на уље ми е низок.. а плус тече и од семерингот.. по 2-3 капки на ден.. еве што кажува инструментот на шал табла..
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Малце ме загрижува... коа ке дадам повеќе гас се качува до првата линија ама ништо повеќе...
Иам закажано кај чичко ми штелување на цилиндри за да работи малце по рамномерно.. иако сменив нови кабли се подобри но пак подрипнува малце :)
пумпата за уље претпоставувам??

да не ти ги цитирам сите постови за маслото... претпоставувам дека кога ке го запалиш притисокот иде повеке. кога ке загрее опаѓа. ако е така тоа е нормално. на некои возила што ги имав со мерач за притисок, на максимално загреан мотор знаеја да отидат скоро до нула со притисокот. значи многу зависи каде мери барометарот. ако е на глава на пример и да сакаш не иде погоре. втора работа... ако имаше проблем некој со притисокот, кога си ја напнал по тие каловите нагоре биди повеќе од сигурен дека до сега би протропал моторот.

од друга страна, јас како што гледам овој мерач има ознаки L и H, што во превод значи максимум и минимум. а давачот е елкетричен. тоа нај веројатно значи дека ова чудо не мери притисок на масло туку ниво или пак вискозност. на рено 19 го имаше истиов овој мерач и никако ни за врат ни за опаш неможев да го фатам што уствари мери и како тоа го прави. постојано исто масло му турав и пак од едно турање до друго различно покажуваше. час идеше до горе, шас едвај креваше и беше у црвено, така да не му се секирај, ти гарантирам дека не е ништо. ти повторувам дека ако имало проблем со маслото, после стискањето по угорница на кал ке се десело срање...

патем речено, браво. си вложил и труд и мака и стварно си се изнамачил. за оваков проект да направиш треба да имаш мерак и тоа голем. јас лично имам направено 20-тина вакви проекти, со тоа што твојата мотивација е да добиеш возило по твој личен кејф за употреба а мене ми беше за stress releases, ке ги направам, кратко ке ги повозам и ке ги продадам далеку под цената која реално ме коштала да ги составам, што на многумина не им е јасно сеуште и тврдат дека тоа е бизнис... еве ти си средувал и сам знаеш до сега колку пече по џеб...

значи уште еднаш браво. сега ми напраи кејф невиден. да знаев дека за ова возило се работи, кога рече за плинот за штеловање, немаше да те праќам во плимонт. повеке од задоволство ке ми биде јас да ти го преработам делот со цревото, вентилот, плочката и штеловањето. понатака и една проверка ке направам зашто толку многу ти троши, а и мислам дека знам зашто, ама ај да не тупам превише на темава, таму ке проверам на лице место... пушти ми твој телефон во пп, ке ти се јавам следниве 2-3 дена (можда уште утре) да поминам и да ти го средам ова...

п.с. ако имаш нерви да читаш 30 страни повели:
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7271.0.html

ова е еден од моите проекти. тукашниве некои знаат и за други...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #44 на: 07 Јануари 2014, 00:47:32 am »
ах.. смрт ми се кабливе... а да знаеш само какво беше.... иначе полесно ке беше да знаев која жица за што е.. па едно време си реков па кој К... и така никој не ја глеа од внатре.. ама пак коа ке отворам сакам да ми биде  средено...
јас прво би го извадил моторот и мењачот.. па би ги средил цевките за кочници.. и би офарбал се фино лепо... па после ке си пуштам инсталација.. иам и надворешен реглер затоа што алтернаторот е антички.. па коа ке дадам гас сите светла оп плус 20% појаки.. тоа треба да се смени се.. па сакам да ставам и убав КН филтер.. чисто онака за боље изглед не дека ќе добијам нешто плус.. ах... па би офарбал мотор.. и тоа цревата вакум би ги средил.. али тука има работа со недели.. плус фраерот што го инсталирал плинот не се замарал многу па таа инсталација ае хаос.. да го отворам само она кутичето во кабина за префрлање на плин/бензин да видите како е залемено... Мислам дека со виљушка жешка да лемеа боље ке беа лемовите...