Автор Тема: Придобивки од поголем интеркулер  (Прочитано 11711 пати)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #15 на: 22 Јули 2011, 07:23:35 am »
Турбото не но интеркулерот во секој случај ќе ужива, а со тоа се надевам и јас :)
Наскоро ќе можиш да го видиш моето решение па ќе добиеш идеја и за кај тебе, а реализацијата ќе зависи од тоа колку простор зa манипулација има кај тебе. Астрата не дозволува многу но и тоа малку ќе го искористам максимално :)
« Последно менување: 22 Јули 2011, 07:25:49 am proff »
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #16 на: 22 Јули 2011, 11:56:42 am »
Турбото не но интеркулерот во секој случај ќе ужива, а со тоа се надевам и јас :)
Наскоро ќе можиш да го видиш моето решение па ќе добиеш идеја и за кај тебе, а реализацијата ќе зависи од тоа колку простор зa манипулација има кај тебе. Астрата не дозволува многу но и тоа малку ќе го искористам максимално :)

Јас немам интеркулер :'( :'( :'(

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #17 на: 22 Јули 2011, 13:00:46 pm »
Турбото не но интеркулерот во секој случај ќе ужива, а со тоа се надевам и јас :)
Наскоро ќе можиш да го видиш моето решение па ќе добиеш идеја и за кај тебе, а реализацијата ќе зависи од тоа колку простор зa манипулација има кај тебе. Астрата не дозволува многу но и тоа малку ќе го искористам максимално :)

Јас немам интеркулер :'( :'( :'(

Стај си еден интеркулер и blow off  вентил ! ;) Шо те боли што не мора да има - важен е меракот, а на колата може само поарно да и биде  :)

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #18 на: 22 Јули 2011, 13:04:07 pm »
Турбото не но интеркулерот во секој случај ќе ужива, а со тоа се надевам и јас :)
Наскоро ќе можиш да го видиш моето решение па ќе добиеш идеја и за кај тебе, а реализацијата ќе зависи од тоа колку простор зa манипулација има кај тебе. Астрата не дозволува многу но и тоа малку ќе го искористам максимално :)

Јас немам интеркулер :'( :'( :'(

Стај си еден интеркулер и blow off  вентил ! ;) Шо те боли што не мора да има - важен е меракот, а на колата може само поарно да и биде  :)

Мислам дека интеркулер е прилично скапа инвестиција,ама до сега не ни успеав да најдам во МКД растурени HDI 110 коњски мотори ..

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #19 на: 22 Јули 2011, 13:05:45 pm »
Турбото не но интеркулерот во секој случај ќе ужива, а со тоа се надевам и јас :)
Наскоро ќе можиш да го видиш моето решение па ќе добиеш идеја и за кај тебе, а реализацијата ќе зависи од тоа колку простор зa манипулација има кај тебе. Астрата не дозволува многу но и тоа малку ќе го искористам максимално :)

Јас немам интеркулер :'( :'( :'(

Стај си еден интеркулер и blow off  вентил ! ;) Шо те боли што не мора да има - важен е меракот, а на колата може само поарно да и биде  :)

Мислам дека интеркулер е прилично скапа инвестиција,ама до сега не ни успеав да најдам во МКД растурени HDI 110 коњски мотори ..
Можда паше некој од друго ауто? Треба да те прошетам низ Тетово малце ... ;)

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #20 на: 22 Јули 2011, 13:07:59 pm »
Турбото не но интеркулерот во секој случај ќе ужива, а со тоа се надевам и јас :)
Наскоро ќе можиш да го видиш моето решение па ќе добиеш идеја и за кај тебе, а реализацијата ќе зависи од тоа колку простор зa манипулација има кај тебе. Астрата не дозволува многу но и тоа малку ќе го искористам максимално :)

Јас немам интеркулер :'( :'( :'(

Стај си еден интеркулер и blow off  вентил ! ;) Шо те боли што не мора да има - важен е меракот, а на колата може само поарно да и биде  :)

Мислам дека интеркулер е прилично скапа инвестиција,ама до сега не ни успеав да најдам во МКД растурени HDI 110 коњски мотори ..
Можда паше некој од друго ауто? Треба да те прошетам низ Тетово малце ... ;)

Со задоволство Џиџи,ама со моето тракторче идеме ок ?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #21 на: 22 Јули 2011, 13:09:17 pm »
Турбото не но интеркулерот во секој случај ќе ужива, а со тоа се надевам и јас :)
Наскоро ќе можиш да го видиш моето решение па ќе добиеш идеја и за кај тебе, а реализацијата ќе зависи од тоа колку простор зa манипулација има кај тебе. Астрата не дозволува многу но и тоа малку ќе го искористам максимално :)

Јас немам интеркулер :'( :'( :'(

Стај си еден интеркулер и blow off  вентил ! ;) Шо те боли што не мора да има - важен е меракот, а на колата може само поарно да и биде  :)

Мислам дека интеркулер е прилично скапа инвестиција,ама до сега не ни успеав да најдам во МКД растурени HDI 110 коњски мотори ..
Можда паше некој од друго ауто? Треба да те прошетам низ Тетово малце ... ;)

Со задоволство Џиџи,ама со моето тракторче идеме ок ?


Со задоволство !!!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #22 на: 23 Јули 2011, 00:56:38 am »
Еве како јас се обидувам да ја намалам температурата на воздухот што влегува во интеркулерот

Изглед на цевката од турбото пред да ја модифицирам
Цевката оди во десно под одреден агол што ја прави изведбата на ладењето доста тешка.





Носачот на ладњакот. Изработен од AL лим 1mm свиткан околу цевка Ф40mm



На неа се поставени поголем број ладњаци добро прицврстени и премачкани со термопроводна паста. Дел од нив ми се од времето кога правев радио предаватели :) а другите се од PC кулери.



После 5-6 саати конечно проектот е завршен, а цевката вратена на своето место









Преносната површината на ладилниците е навистина голема. Истата е неколку пати поголема од оние готови изведби на цилиндрични ладилници. Температурата на воздухот кој оди во интеркулерот ќе е пониска во секој случај. Вентилаторот дополнително го лади интеркулерот. Останува да се види ефектот од сето ова. Допоолнителни модификации се од типот кулери над ладилниците но само доколку е тоа потребно.
Просторот за манипулација е мал...
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #23 на: 23 Јули 2011, 02:06:34 am »
 ;D ;D ;D roki poveke luge mislime na masinite na ovie letni gorestini ...pogotovo na dizelite  ;D ;D ;D tie krevaat temp.
znaci i jas go razmisluvav ova so kulerive odamna (iako mi se smeeja) i si napraviv kulerce vo elektronskiot ured sto mi greese za monitorot pozadi, i za dvd-to koe pri pojaka eksploatacija stanuvase zesko zatoa sto nemase kade da ja isfrli toplinata i nemase so sto (mikronsko ventilatorce imase) si staviv kuleri na dvata , mozes da vidis ponazad i prezadovolen sum, samo kako sto ti rekoa prethodno za kulerite, pri pogolemi brzini mozat da go gusat protokot na vozduh ako se poslabi od samiot provev (a se :( ) taka da mozes da gi koristis za graska voznja so poseben prekinuvac i sigurno ke ima efekt , no najgolem dokolku gi koristis za ladenje na masloto (uljeto) jas vo borata imam vednas posle filterot ladilnik  :o :o :o za maslo , na se mislele svabite i se mislam kako do nego da doteram eden asalen ventilator i da ne se otkaci, ako go ladis uljeto definitivno ke bide podohodovno otkolku vozduhot zatoa sto ne mozes na 40 stepeni da go simnes na 15 a masloto od 100 barem na 80 da padne e TOP!!!

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #24 на: 23 Јули 2011, 02:13:17 am »
moze nesto vakvo na 12V ili pogolem kuler od PC so precnik 12 cm 200-300 den e pozz ;)

[датотека избришана од администраторот]

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #25 на: 23 Јули 2011, 08:05:50 am »
Тоа со вентилатрот на интеркулерот е веќе решено во однос на попречувањето на струењето на воздухот. Останува да ставам само побрз вентилатор со поголем проток. Ветилаторот е ставен во горна зона која и онака е блокирана од браникот што значи нема на што вентилаторот да му попречува, а долната од каде што влегува природно воздухот преку решетките на браникот е сосема слободна. Ова другото е решение за намалување на температурата на воздухот што влегува во интеркулерот па преку него пак назад во моторот. Ако и таа температура се намали тогаш ќе се намали и температурата на маслото бидејќи тој воздух влегува во моторот. Ми спомнаа дека помали вентилатори користеле некои фиатови возиа..дали панда или некое слично. Таму на ладњак биле ставени 2 еден до друг. Таков ќе најдам и ќе биди адекватен само е прашање дали ќе го бери во просторот поеѓу интеркулерот и браникот затоа што е доста мал...
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #26 на: 23 Јули 2011, 09:26:24 am »
Од она што можам да го забележам можам да го кажам следното. Досега на мотор загреан на работна температура неможев да ја допрам раката на цевката што излегува од турбото. Сега моторот е жежок, а цевката може слободно да се допира.
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #27 на: 24 Јули 2011, 19:58:14 pm »
Со ова си изгубил многу време и нерви а си постигнал многу малце :D :D :D.
Јас барем мислам дека она лимце што си го заврткал околу цевката занакај интеркулерот неможе да осведе топлина ни 1С* а хладнјакот што си го зварил или заштрфил на лимчето ти е многу блиску до издувна грана.





Интеркулер се монтира на место каде има провев на воздух (на пример под бампер , браник)
многу голем ефект ќе постифнеш ако ставиш некој поголем интеркулер наместо фабрицкиот но не прмногу молем поради што ке имаш сопирање на воздухот и тука има загуби.
« Последно менување: 24 Јули 2011, 19:59:46 pm mrmut »

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #28 на: 24 Јули 2011, 21:15:55 pm »
Ова е цела наука и секако следствено на тоа, се применуваат соодветни пресметки.Не е само да се намали температурата, треба да се внимава на проодноста, волуменот , изведбата. Предимензионирањето може да даде и несакани последици. „ Bigger is not always better".Да не тупам многу ево едно линкче каде се објаснети работиве.
Или како шо е актуелно на форумов "by calculator"
http://horsepowercalculators.net/intercooler-calculator/intercooler-calculator
И уште едно интересно
http://www.torquecars.com/tuning/aftermarket-intercooler.php
« Последно менување: 24 Јули 2011, 21:32:49 pm marsher »

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #29 на: 24 Јули 2011, 21:32:22 pm »
Со ова си изгубил многу време и нерви а си постигнал многу малце :D :D :D.
Јас барем мислам дека она лимце што си го заврткал околу цевката занакај интеркулерот неможе да осведе топлина ни 1С* а хладнјакот што си го зварил или заштрфил на лимчето ти е многу блиску до издувна грана.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Интеркулер се монтира на место каде има провев на воздух (на пример под бампер , браник)
многу голем ефект ќе постифнеш ако ставиш некој поголем интеркулер наместо фабрицкиот но не прмногу молем поради што ке имаш сопирање на воздухот и тука има загуби.

Јас мислам дека има мало недоразбирање. Колата е со вграден интеркулер и немислев јас да симулирам интеркулер. Она што јас сакав да направам е да ја намалам температурата на воздухот што од турбото влегува во интеркулерот. Значи тоа е успеано 100%. Ако добро си прочитал што напишав тогаш ќе ги видеше придобивките. Ако имаш некоја ваква астра пробај да ја држиш со рака оваа цевка на загреан мотор на работна температура. Едноставно неможиш ни да приближиш рака на неа, а сега во овој случај можиш слободно да ја држиш без да се изгориш. Значи модификацијата е повеќе од успешна во тој поглед. Колку намалената температура на овој воздух подобрува перформанси на моторот незнам. Ладњакот не допира до турбината туку е на средина во слободниот простор пред нафтениот филтер. Можеби аголот на сликата ти дава таква погрешна претстава. Доколку беше како што велиш цевката од турбото ќе беше пожешка, а не поладна. Целиот систем за ладење е доста добро изведен и слегува доволно надолу каде што по сите закони на физиката воздухот е поладен. Воопшто ладњаците не се пожешки од турбо цевката што значи дека преносот на топлината е навистина добро направен. Спојот е одличен и подобрен со термопроводна паста и нема вибрации при било кој пренос. Јас воопшто не планирав да ставам поголем интеркулер само ме интересираа придобивките од тоа. Доколку решам тоа да го направам постојат веќе проверени и димензионирани модификации кои за соодветна цена можи да се вградат.
« Последно менување: 24 Јули 2011, 21:37:00 pm proff »
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!