Автор Тема: Придобивки од поголем интеркулер  (Прочитано 11569 пати)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #30 на: 24 Јули 2011, 21:39:46 pm »
Со ова си изгубил многу време и нерви а си постигнал многу малце :D :D :D.
Јас барем мислам дека она лимце што си го заврткал околу цевката занакај интеркулерот неможе да осведе топлина ни 1С* а хладнјакот што си го зварил или заштрфил на лимчето ти е многу блиску до издувна грана.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Интеркулер се монтира на место каде има провев на воздух (на пример под бампер , браник)
многу голем ефект ќе постифнеш ако ставиш некој поголем интеркулер наместо фабрицкиот но не прмногу молем поради што ке имаш сопирање на воздухот и тука има загуби.

Јас мислам дека има мало недоразбирање. Колата е со вграден интеркулер. Она што јас сакав да направам е да ја намалам температурата на воздухот што од турбото влегува во интеркулерот. Значи тоа е успеано 100%. Ако добро си прочитал што напишав тогаш ќе ги видеше придобивките. Ако имаш некоја ваква астра пробај да ја држиш со рака оваа цевка на загреан мотор на работна температура. Едноставно неможиш ни да приближиш рака на неа, а сега во овој случај можиш слободно да ја држиш без да се изгориш. Значи модификацијата е повеќе од успешна во тој поглед. Колку намалената температура на овој воздух подобрува перформанси на моторот незнам. Ладњакот не допира до турбината туку е на средина во слободниот простор пред нафтениот филтер. Можеби аголот на сликата ти дава таква претстава. Доколку беше како што велиш цевката од турбото ќе беше пожешка, а не поладна. Целиот систем за ладење е допста дол и слегува доволно надолу каде што по сите закони на физиката воздухот е поладен. Воопшто ладњаците не се пожешки од турбо цевката што значи дека преносот на топлината е навистина добро направен. Спојот е одличен и подобрен со термопроводна паста и нема вибрации при било кој пренос. Јас воопшто не планирав да ставам поголем интеркулер само ме интересираа придобивките од тоа. Доколку решам тоа да го направам постојат веќе проверени и димензионирани модификации кои за соодветна цена можи да се вгради.
Со ова си изгубил многу време и нерви а си постигнал многу малце :D :D :D.
Јас барем мислам дека она лимце што си го заврткал околу цевката занакај интеркулерот неможе да осведе топлина ни 1С* а хладнјакот што си го зварил или заштрфил на лимчето ти е многу блиску до издувна грана.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Интеркулер се монтира на место каде има провев на воздух (на пример под бампер , браник)
многу голем ефект ќе постифнеш ако ставиш некој поголем интеркулер наместо фабрицкиот но не прмногу молем поради што ке имаш сопирање на воздухот и тука има загуби.

Јас мислам дека има мало недоразбирање. Колата е со вграден интеркулер и немислев јас да симулирам интеркулер. Она што јас сакав да направам е да ја намалам температурата на воздухот што од турбото влегува во интеркулерот. Значи тоа е успеано 100%. Ако добро си прочитал што напишав тогаш ќе ги видеше придобивките. Ако имаш некоја ваква астра пробај да ја држиш со рака оваа цевка на загреан мотор на работна температура. Едноставно неможиш ни да приближиш рака на неа, а сега во овој случај можиш слободно да ја држиш без да се изгориш. Значи модификацијата е повеќе од успешна во тој поглед. Колку намалената температура на овој воздух подобрува перформанси на моторот незнам. Ладњакот не допира до турбината туку е на средина во слободниот простор пред нафтениот филтер. Можеби аголот на сликата ти дава таква погрешна претстава. Доколку беше како што велиш цевката од турбото ќе беше пожешка, а не поладна. Целиот систем за ладење е доста добро изведен и слегува доволно надолу каде што по сите закони на физиката воздухот е поладен. Воопшто ладњаците не се пожешки од турбо цевката што значи дека преносот на топлината е навистина добро направен. Спојот е одличен и подобрен со термопроводна паста и нема вибрации при било кој пренос. Јас воопшто не планирав да ставам поголем интеркулер само ме интересираа придобивките од тоа. Доколку решам тоа да го направам постојат веќе проверени и димензионирани модификации кои за соодветна цена можи да се вградат.
Проблемот е што главното ладење на воздухот се случува во интеркулерот.Затоа и е направен со зголемена површина и ладен од воздух.
« Последно менување: 24 Јули 2011, 21:43:28 pm marsher »

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #31 на: 24 Јули 2011, 22:15:25 pm »
Јасно дека ладењето на воздухот се прави во интеркулерот но не е иста неговата ефикасност доколку лади воздух загреан на 90 степени и на 70 степени. Мене ми беше тоа целта да му ја зголемам ефикасноста на интеркулерот со намалување на температурата на воздухот што влегува во него.

Значи ако решенија од типот:
http://forum.ih8mud.com/diesel-tech-24-volts-systems/348784-new-invention-pre-intercooler.html
http://www.google.com/imgres?q=pre+intercooler+cooling+pipe&hl=en&sa=X&biw=1680&bih=864&tbm=isch&prmd=ivns&tbnid=5BJ1mUuxPJ_npM:&imgrefurl=http://www.siliconeintakes.com/stpg.php%253Fpage_id%253Dpre_intercooler_cooling_pipe&docid=v_mOlwmD7EbVqM&w=360&h=360&ei=A3wsTqikFcaY8QOI4b2eDA&zoom=1&iact=rc&dur=398&page=1&tbnh=139&tbnw=139&start=0&ndsp=41&ved=1t:429,r:2,s:0&tx=67&ty=64
http://motamota.r31skylineclub.com/index.php?topic=79558.0

се користат како ефикасни не гледам причина зошто мојата модификација би била помалку ефикасна кога е повеќе од очигледно дека имам употребено далеку поголема ладилна површина од гореспоменатите изведби
« Последно менување: 24 Јули 2011, 22:17:31 pm proff »
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #32 на: 24 Јули 2011, 22:42:12 pm »
Јасно дека ладењето на воздухот се прави во интеркулерот но не е иста неговата ефикасност доколку лади воздух загреан на 90 степени и на 70 степени. Мене ми беше тоа целта да му ја зголемам ефикасноста на интеркулерот со намалување на температурата на воздухот што влегува во него.

Значи ако решенија од типот:
http://forum.ih8mud.com/diesel-tech-24-volts-systems/348784-new-invention-pre-intercooler.html
http://www.google.com/imgres?q=pre+intercooler+cooling+pipe&hl=en&sa=X&biw=1680&bih=864&tbm=isch&prmd=ivns&tbnid=5BJ1mUuxPJ_npM:&imgrefurl=http://www.siliconeintakes.com/stpg.php%253Fpage_id%253Dpre_intercooler_cooling_pipe&docid=v_mOlwmD7EbVqM&w=360&h=360&ei=A3wsTqikFcaY8QOI4b2eDA&zoom=1&iact=rc&dur=398&page=1&tbnh=139&tbnw=139&start=0&ndsp=41&ved=1t:429,r:2,s:0&tx=67&ty=64
http://motamota.r31skylineclub.com/index.php?topic=79558.0

се користат како ефикасни не гледам причина зошто мојата модификација би била помалку ефикасна кога е повеќе од очигледно дека имам употребено далеку поголема ладилна површина од гореспоменатите изведби
Сите овие решениа ќе придонесат при работа на моторот при празен од и мали брзини и притисок на воздухот што проаѓа низ нив.
Можеш да направиш еден тест. Со некој пријател кој ќе биде возач на твоето возило, возете ја колата некое време, под туража.Паркирајте се некаде, а возачот нека продолжи да ги одржува вртежите во место на вредност од 3000.За тоа време нека ја отвори хаубата , а ти пробај да ја фатиш цевката со рака.
Во однос на конструкцијата, тебе ладилната површина ти е голема, но со водухот кој треба да го изладиш допирната површина со цевката е мала.Најдобро решение од линковите посочени е таа со ребра на цевката по целата должина.
« Последно менување: 24 Јули 2011, 23:10:36 pm marsher »

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #33 на: 25 Јули 2011, 00:28:20 am »
Тоа решение не е ни скапо но нема каде да се вгради освен ако не се замени она свиткано црево што влегува во интеркулерот со таа ребраста ладилна цевка... Што се однесува до допирната површина тоа беше најможното нешто во тој простор, а и покрај таа навидум мала допирна површина ладењето е одлично. Ќе беше многу подобро ако таа цевка која излегува од турбото немаше свиткување во десниот дел...
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #34 на: 25 Јули 2011, 19:34:12 pm »
Ако ти успеало секоја Чест но на сликите се гледа сосема поинаку сликни од друг агол... ;D
Ако сакаш сам да се увериш што си направил има УНИМЕРИ со сонди да мерење температура залепија сондата за цевката пред ладилникот вози запиши температура и после ладилникот вози и направи разлика на температура.Во овој случај биди искрен и кажи ја разликата. ;)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #35 на: 25 Јули 2011, 23:18:47 pm »
Имам подобро решение од унимер. Имам дигитален термометар со сонда :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #36 на: 27 Јули 2011, 23:28:18 pm »
Имам подобро решение од унимер. Имам дигитален термометар со сонда :)

Е ај да видиме многу ме интересира. Просто не трпелив сум.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #37 на: 14 Август 2011, 19:40:13 pm »
Можеби ова ќе помогне..



Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Придобивки од поголем интеркулер
« Одговори #38 на: 15 Август 2011, 18:06:16 pm »
Може и мајтап...немам ништо против :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!