1. Citroen 1.4 HDI - Менувам на 1500-2500 вртежи
2. Honda CR-V 2.0 iVTEC- Зависи како возам, зависи каде возам, зависи од расположение. Ама од прилика вака:
- Полека онака без брзање - 1800-2500 вртежи
- Кога возам подинамично - 3000-3500 вртежи
- Кога возам онака да осетам малку и звук од моторот (пријатно звучи), кога сакам баш онака да се издувам, кога возам баш ослободено
од 4000 вртежи па нагоре.
Штосот овде е што немам лимит кога да менувам. Односно моторот ми дозволува да менувам во скоро кој ранг на вртежи сакам зависно од желбата за начин на возење. Кај мене не знам дали е 7000 вртежи како кај Симо максимумот, ама би требало да е тука некаде.
ВТеков има еден фин момент, да кога мислиш дека во суштина толку му е , одеднаш ќе се отвори уште
, и добиваш чуство дека нема лимит. По карактер е отворен
, не намќор
. Малку бара и навикнување, бидејќи ко да има два мода на работа, односно некаков штедлив и баш да тегне. Ако го возиш кратко и не го навикнеш кога и како да менуваш, добиваш впечаток дека е тром.
Инаку баш ме чуди како Џиџи менува на висок број вртежи, а го доживеал ЦРВ во тромо. Пошто на тие вртежи што Џиџи наведе дека менува, Втеков е све, само не тром
Дарко