muabetive deka od "nepoteten motor" nemoze da se izvadi snaga se gluposti... Videte samo kako se pravi nepotentniot 1.6xe Opelov motor, pa od skromnite 105-109, za edna nokj bez otvaranje na glava se stiga do 150+ks... Vakvi primeri ima mnogu ali nekjam da se objasnuvam so sekogo poedinecno. Ali ako vekje sakas da postignes nekoj soliden rezlutat, planot ti e mnogu naiven. Tivok motor, fabricka grana, ogromni i TESKI bandazi... toa treba da go zaboravis. Kolata ne ti e teska (1050kg), motorot ima mesto za praenje (mozes slobodno kompresija i vrtezi da mu zgolemis), lesno ke stignes do moknosta od swift sport 1.6
Здраво Мармалад
Јас знам дека колата е лесна, мене не ми претставува никаков проблем и да ја оставам фабричка, пошто снагата е таа, моторот е таков каков што е, јас не гледам да и извадам 150+ коња. со ова ке се сложам со "stratro" и со "Drive-r", да сакав помоќна кола, ке си купев помоќна кола.. Јас гледам да ја "оптимизирам" да го речам.. Сакам да го подобрам одговорот на гаста, да му направам малку персонализиран звук, сакам да ставам дискови позади (од свифт спорт, моите се добоши позади) амортизација и бандажи (нема свифт спорт со 4 врати од тоа годиште , одговор.. ке си го направам
). Сакам да се забележи дека е тјунирана меѓутоа клучните зборови се СУПТИЛНО И КВАЛИТЕТНО.
А сега ке се навратам на коментарот за бандажите. Јас нема да ставам челични бандажи па да бидат ТЕШКИ.. Ај следи ме.. гумата не е крут материјал, всусност гумата е синоним за еластичност.. така да ако ставам 15ки треба да ставам 185/60/15 да речеме.. тоа е многу висока гума го компримира и отупува чувството од асфалтот низ воланот и ја губи прецизноста и брзината на вртење во кривина, управливоста на автомобилот. илустрација:
http://www.tyrepal.co.uk/wp-content/uploads/tyre_flexing_05.pngБидејќи бандажот е крут и не се деформира, колку пониска гума, толку подобро, и со тоа самата гума останува релативно крута - „rigid“.
пример:
http://cdn.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2013/08/Jaguar-XJR-1.jpg