Автор Тема: Тјунирање на атмосферски бензински мотор со мала зафатнина  (Прочитано 25458 пати)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Е ако разбрав нешто сеа   ???

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
За што косилица се работи.

Ако се има финансии да се учука турбинче... Или готов мотор со турбинче од некое возило + мењач...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
A зошто да не се отиде по планот?

Несака турбо и треба да го почитувате тоа. Веќе неколку рекоа до сега.

Убав пост кој треба да се повтори:
Епа вака ако идеш на отварање мотор:
-Обработка на главата за да се доведе до 11.5:1 компресија
-Обработка на усисните и издувните вентили
-Обработка и портмеч на усните и издувните канали со издувната и усната грана
-Замена на брегастата со некоја стрит варијанта со поголема лифт и дурација
-Промена на дизните за гориво и промена на регулаторот за гориво
-Проточен издувен систем
-И на крај еден добар custum ремап

Тоа е тоа. Само уште измери на дино пред да почнеш, и кога ќе завршиш. Колата ќе си е баш за своја душа. За внуци.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Си има чоекот мерак N/A мотори,не го напињајте за турбо :D

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Drive-r, морам да те прашам, што кола возиш ти? Пошто ако продолжиш да ми ја нарекуваш колата косилица, навистина ке помислам дека ти возиш точак.. или голф 2 дизел (ја порадо би го возел точакот него ли голф 2 дизел) и дека се гордееш со твојот голф, и дека мислиш дека е најдобрата машина на цел свет.. Поради тоа мислам дека ти е едноставно така да си ги мењаш мотори на секои 2 месеци..
Доколку немаш релевантен коментар со кој што би ми помогнал, навистина би ценел доколку не ми ја трупаш темата со непотребни коментари. Поздрав

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Друже, без навреда, ама терминот КОСИЛИЦА на форумот е употребуван за секој малолитражен атмосверски мотор, така да не се лути :)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
За жал, тролмастерите го установија тој термин за се’ што користи бензин како гориво. Не му обраќај премногу внимание.

(Боље косилица у двор, отколку трактор у нива, ако ме разбираш ;))
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Drive-r, морам да те прашам, што кола возиш ти? Пошто ако продолжиш да ми ја нарекуваш колата косилица, навистина ке помислам дека ти возиш точак.. или голф 2 дизел (ја порадо би го возел точакот него ли голф 2 дизел) и дека се гордееш со твојот голф, и дека мислиш дека е најдобрата машина на цел свет.. Поради тоа мислам дека ти е едноставно така да си ги мењаш мотори на секои 2 месеци..
Доколку немаш релевантен коментар со кој што би ми помогнал, навистина би ценел доколку не ми ја трупаш темата со непотребни коментари. Поздрав

Пардон.*

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Кажи што те мисли?

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Waste of time and money.

Kraen rezultat:
- neprimetni ili suegstivno primetni pridobivki.
- olesnet dzeb
- moznost za potencijalni kvarovi
- smalena prodazna vrednost na kolata bidejki si "pipal kaj sto ne ti e mesto". ;D

Pali, vozi i uzivaj.
Ako ne ti prai merak..oglasi, prodavaj pa kupi si kola so potenten motor za tjuning.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
muabetive deka od "nepoteten motor" nemoze da se izvadi snaga se gluposti... Videte samo kako se pravi nepotentniot 1.6xe Opelov motor, pa od skromnite 105-109, za edna nokj bez otvaranje na glava se stiga do 150+ks... Vakvi primeri ima mnogu ali nekjam da se objasnuvam so sekogo poedinecno. Ali ako vekje sakas da postignes nekoj soliden rezlutat, planot ti e mnogu naiven. Tivok motor, fabricka grana, ogromni i TESKI bandazi... toa treba da go zaboravis. Kolata ne ti e teska (1050kg), motorot ima mesto za praenje (mozes slobodno kompresija i vrtezi da mu zgolemis), lesno ke stignes do moknosta od swift sport 1.6

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Waste of time and money.

Kraen rezultat:
- neprimetni ili suegstivno primetni pridobivki.
- olesnet dzeb
- moznost za potencijalni kvarovi
- smalena prodazna vrednost na kolata bidejki si "pipal kaj sto ne ti e mesto". ;D

Pali, vozi i uzivaj.
Ako ne ti prai merak..oglasi, prodavaj pa kupi si kola so potenten motor za tjuning.
1. Сугестивно или не 10кс се 10кс. А 20 се 20.
2. Да, но продавање и купување други коли не е баш ефтино.
3. Зависи што правиш, ама не гледам што би можело да се јави како квар од нови брегасти, портмеч или играње со усис/издув.
4. Модификациите на колата ќе си ги преќутиш нормално. Освен ако не ставиш издув да урла, па да се примети. нормални модификации не би требало да се приметни.  ::)

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
muabetive deka od "nepoteten motor" nemoze da se izvadi snaga se gluposti... Videte samo kako se pravi nepotentniot 1.6xe Opelov motor, pa od skromnite 105-109, za edna nokj bez otvaranje na glava se stiga do 150+ks... Vakvi primeri ima mnogu ali nekjam da se objasnuvam so sekogo poedinecno. Ali ako vekje sakas da postignes nekoj soliden rezlutat, planot ti e mnogu naiven. Tivok motor, fabricka grana, ogromni i TESKI bandazi... toa treba da go zaboravis. Kolata ne ti e teska (1050kg), motorot ima mesto za praenje (mozes slobodno kompresija i vrtezi da mu zgolemis), lesno ke stignes do moknosta od swift sport 1.6
Здраво Мармалад :)
Јас знам дека колата е лесна, мене не ми претставува никаков проблем и да ја оставам фабричка, пошто снагата е таа, моторот е таков каков што е, јас не гледам да и извадам 150+ коња. со ова ке се сложам со "stratro" и со "Drive-r", да сакав помоќна кола, ке си купев помоќна кола.. Јас гледам да ја "оптимизирам" да го речам.. Сакам да го подобрам одговорот на гаста, да му направам малку персонализиран звук, сакам да ставам дискови позади (од свифт спорт, моите се добоши позади) амортизација и бандажи (нема свифт спорт со 4 врати од тоа годиште , одговор.. ке си го направам :D). Сакам да се забележи дека е тјунирана меѓутоа клучните зборови се СУПТИЛНО И КВАЛИТЕТНО.
А сега ке се навратам на коментарот за бандажите. Јас нема да ставам челични бандажи па да бидат ТЕШКИ.. Ај следи ме.. гумата не е крут материјал, всусност гумата е синоним за еластичност.. така да ако ставам 15ки треба да ставам 185/60/15 да речеме.. тоа е многу висока гума го компримира и отупува чувството од асфалтот низ воланот и ја губи прецизноста и брзината на вртење во кривина, управливоста на автомобилот. илустрација: http://www.tyrepal.co.uk/wp-content/uploads/tyre_flexing_05.png
Бидејќи бандажот е крут и не се деформира, колку пониска гума, толку подобро, и со тоа самата гума останува релативно крута - „rigid“.
пример: http://cdn.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2013/08/Jaguar-XJR-1.jpg :D

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9194
  • Аstra la vista baby !
muabetive deka od "nepoteten motor" nemoze da se izvadi snaga se gluposti... Videte samo kako se pravi nepotentniot 1.6xe Opelov motor, pa od skromnite 105-109, za edna nokj bez otvaranje na glava se stiga do 150+ks... Vakvi primeri ima mnogu ali nekjam da se objasnuvam so sekogo poedinecno. Ali ako vekje sakas da postignes nekoj soliden rezlutat, planot ti e mnogu naiven. Tivok motor, fabricka grana, ogromni i TESKI bandazi... toa treba da go zaboravis. Kolata ne ti e teska (1050kg), motorot ima mesto za praenje (mozes slobodno kompresija i vrtezi da mu zgolemis), lesno ke stignes do moknosta od swift sport 1.6

Мене ме интересира што може да се чепне и добие на Опелов мотор 1.6i 8V 55 kW (X16SZR), без и со отворање на глава.

Може и во ПП, да не му мешаме во темата на Стефан_Т.
Фала.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
не го чепкај то мотор ракун :D