Автор Тема: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution  (Прочитано 38487 пати)

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #45 на: 14 Декември 2013, 17:13:59 pm »
Ispod 1.6 100ks sve e kuku leele
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #46 на: 14 Декември 2013, 17:25:41 pm »
@ Falanga

Mislam deka ovie motori se dosta poeftini I za proizvodstvo I za odrzuvanje.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #47 на: 14 Декември 2013, 17:46:46 pm »
Па да ама да речеш некоја безвезе фирма да оди да смалува трошоци. Ама мазда? Па они ванкел мотор форсираа сега проблем било мал турбо мотор. Нешто се откачуваат од трендот.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #48 на: 14 Декември 2013, 17:52:08 pm »
Истиот ефект на малите турбаши (нормална моќност, ниска потрошувачка, ниска емисија на CO2) они го постигнаа со Skyactiv моторите. Моторот има слични перформанси и потрошувачка као 1.4-литарскиот TSI на Volkswagen. Единствено што е поскап за регистрација/осигурување, па тоа му е некаква негативност.

Али ќе мораат да понудат мали турбашчиња at some point. И Honda се противеше колку што можеше, на крај попуштија.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #49 на: 14 Декември 2013, 18:58:11 pm »
Истиот ефект на малите турбаши (нормална моќност, ниска потрошувачка, ниска емисија на CO2) они го постигнаа со Skyactiv моторите. Моторот има слични перформанси и потрошувачка као 1.4-литарскиот TSI на Volkswagen. Единствено што е поскап за регистрација/осигурување, па тоа му е некаква негативност.

Али ќе мораат да понудат мали турбашчиња at some point. И Honda се противеше колку што можеше, на крај попуштија.
Зошто да понудат? Со овој мотор постигнаа сличен ефект како 1.4 ТСи. Тоа се бара на пазарот, тоа го направија. Направија ОДЛИЧНИ работи со моторот, што во иднина ако има потреба додадат турбо само ќе биде уште поголем бенефит. Не е за џабе скајактивот, си има свое.

Нели трендот беше мали напредно-технолошки турбо мотори наспороти големи атмосферци?
Маздава требаше да биде со 1,2-1,4 турбо мотор и некои 100-150кс.
Не си го сфатил трендот. Трендот се еколошки возила. Некои тоа го направија со турбаши. Мазда го направи со атмосферец. Маздава е меѓу најеколошките возила.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #50 на: 14 Декември 2013, 19:36:53 pm »
Моторот треба да се проба за да се оцени. Сепак, јас би избрал 1.4 турбаш, од повеќе причини: Прво е полесен, второ има поголем и константен торк и иста или пониска потрошувачка. 2.0 165кс е веќе поубав избор, поготово во skyaktiv-g технологијава.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #51 на: 14 Декември 2013, 20:43:58 pm »
коњите не даваат оценка за рил фил. можеби е доволно јака колава, треба да се проба.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #52 на: 14 Декември 2013, 21:00:40 pm »
Сепак, таа со 165 кс е појака.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #54 на: 14 Декември 2013, 21:03:57 pm »
Najubava e taa so 180, TURBO dizel normalno!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #55 на: 14 Декември 2013, 21:05:39 pm »
Апсолутно. D ознаката ги прави сите возила поубави.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #56 на: 14 Декември 2013, 21:06:20 pm »
Поготово бројката 2.2 во ваква димензија на возило. :) Како и 5 илјади обртаи со D ознаката.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #57 на: 14 Декември 2013, 21:10:05 pm »
брееј, ќе оди 220 на велешко и кога ќе стаса  Скопје ќе покаже 5.5 просечна. Само можно е да чури црно после 800.000км.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #58 на: 14 Декември 2013, 21:12:12 pm »
2.2 D e моментално ОСНОВЕН дизел во мазда 3.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Re: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #59 на: 14 Декември 2013, 21:14:59 pm »
Шо пари е?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.