Автор Тема: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?  (Прочитано 189043 пати)

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1912
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #45 на: 02 Ноември 2013, 09:40:10 am »
Ти уствари прочита зошто не може да функционираат? Не е до програмата и менувањето на времето.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #46 на: 02 Ноември 2013, 09:43:57 am »
Проблемот е ако на семафорот стои уште 30с до зелено, а динамичката контрола реши дека е момент да се отвори семафорот (да упали зелено), ќе има еден куп такви ко` зеро што си читкаат форум и ќе се забораат....  :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #47 на: 02 Ноември 2013, 11:19:11 am »
Да направиме да има зелени бранови и да не ги гасиме сите семафори 3 пати дневно.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #48 на: 02 Ноември 2013, 11:56:11 am »
Користење на јавен превоз барем два пати во текот на работната недела.


Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #49 на: 02 Ноември 2013, 12:09:02 pm »
молим?

со тоа нема да се среди сообраќајот во скопје...
повеќе би се средило оној момент кога ке видиш на паркинг на фирма која што има 30 вработени, наместо 30 воаила да има 15, т.е. да почнат да се групираат луѓе за идење и враќање од работа...

од друга страна по зголемување на приватизацијата, и приватни микро и среден бизнис, повеке од јасно е дека секоја нова фирма повлекува нај малку уште едно возил, во принцип тоа е дизел комбе и нај често постаро возило, расодувано од некоја друга-појака фирма која веке купила нови комбиња исто така дизели.

тука доаѓа исто така и до израз дозволениот увоз на возила од странство т.е. автомобилскиот отпад... значи зголемување на возила т.е. автомобилскиот отпад од поразвиените земји, автоматски и поголемо загадување... уште поголемо загадување доаѓа кога е гужва.. тргни застани, поише гориво иде, повише емисија на гасови и тн...

според мене еден круциален главен проблем е дека треба да се инвестира во другите градови да се развие бизнисот. абе се живо и диво дотрча во скопје... скопје е 2/3 од цела македонија... некој рече скоро 1 милион е скопје.. да, тоа се официјални статистики... јас лично познавам барем 50-тина луѓе што никогаш не го смениле своето живеалиште официјално. на гласање си идат во градовите од кај доаѓаат. значи бројката е фрапантно поголема. а тоа значи и фрапантно поголема бројка на возила одошто се знае и дискутира.

опцијата ВЕЛОСИПЕД за секого е глупа... преглупа е и е со сезонска намена. од ти натерај некого на пекол жешко или џигер ладно време да гушље на педали.

некој некогаш негде спомна дека би требало да се уведе како на времето со таблиците пар-непар возење.. и тоа не е решење... сите ке набават второ возило, дополнителен проблем, дополнително повеке возила, дополнително повеке гужви и загадување...

јас мислам дека треба по ригорозно да се настапи како на пример во кина. 1 возило во кругот на семејството. за второто возило екстра данок. и тоа јак данок... за трето возило, ке плаќаш екстра екстра екстра данок а четврто НЕМА ШАНСИ да имаш, т.е. забрането ке ти биде со закон, казни...

треба кружни токови колку што се може повеќе. треба да се направат петљи и надвозници колку што се може повеке и ограничувањето на брзината да се крене, ам ане сгде туку на некои места. исто така ако се одстранат пешаките прелази, да се прејде на пешачки надвозници како влајко на пример, тогаш ке може да се зголеми брзината во сите населби.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29608
    • CARclub.mk
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #50 на: 02 Ноември 2013, 12:49:02 pm »
Да направиме да има зелени бранови и да не ги гасиме сите семафори 3 пати дневно.

Ова. Милион пати ова.

Него, мали забелешки на работите до сега.

1. Моментот со делење возило (car pooling). Ова генерално функционира по фирми, проблемот е што понекогаш човек треба да остане покасно на работа, или порано да си оди, или некаде да оди после работа, па не можат да зависат (или да зависи) од некој друг за превоз. Затоа многу често гледаме по еден човек во кола.

2. Треба да се направи, (како што веќе има во неколку светски градови) да има ОГРОМНИ (и обезбедени, секако) катни паркинзи на влез во градот. Доаѓа човек од Битола да си брка работа, ја остава колата некаде во Автокоманда/Лисиче на огромен паркинг и на секои 10 минути има автобус што го носи до центар. Решен огромен проблем. Истата финта и од оваа страна на Скопје. Паркинзите да бидат или смешно ефтини, или бесплатни.

3. Опцијата велосипед не е за секого глупа. Одлична е за мали фирмичиња што имаат достава во локални реони, или пак испорачуваат пратки низ град. Веќе има вакви опции, функционираат.

4. Пар-непар не функционира.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во С
« Одговори #51 на: 02 Ноември 2013, 13:20:03 pm »
Spored moeto rezoniranje i malku poznavanje od urbanizmot Skopje e grad so centralno upravuvanje/ureduvanje.  :) sFe e u centar administracija institucii, semata so kafikite, glavnite zbivnuvanja so plostadot i Ace so turistite sto ckrapat so digitalki. eeeh toa neoojt takaa vo urbanizmot toest kaj nas pretocen vo populizam...
Plus sega gi opnaaa baroknove ministerstva u centar . Taka da centarot e optovaren od celata drzava sVite sto imaat rabota so drzavata evetigi u centar!!
Znaejki deka soobrakajnicite se nemaat modernizirano uste od minatata dekada , samo se prosiruvaat po nekoja lenta znaci treba da se raboti na emata... Kade najvazno e sto pomalku da iama zapiranje na soobrakajot. Za ovie celi se vrsat analizi i ispituvania i ima soobrakajni inzeneri kojsto treba da go resat problemot ne politicariteo nivnie selski maniri i merakot od svetlacrveno/zolto/zeleni :) .
Vo vakva situacija kakvo sto go napravija Skopjevo samo podvoznici i nadvoznici se resenie. Se razbira i vadenje i flanje na site visak semafori u vardar.
Nekoj primera receme; ukopaniot pat pod stokovna most koga bi prodolzil ukopano se do saemot i bilo dobro resenie za neprefen protok... Kaj saemot desno nakaj zeleznicka isto mijon semafori i priklucoci na sekoj 30 metra nema potreba. Eden semafor ili pak ukopan podvoznik. Da receme na toj nacin bi go zaobikolile centarot dvizejki se od Karpos->Aerodrom... Sega imase tender za podsemniot pat od Posta do bankitedadenite ponudi gi nadminaa sredstvata predvideni od Gradot i toa ako uspee kego rastereti centarot... Podzemnite parkinzi isto taka se odlicna solucija, za parkiranje... Pod plostadot po terkot na strumickiot mozese da se napravi soobrakajnica i parkinzi ...
Edinstven problem e sto sega veke ne e soobrajniot metez samo v strogiot centar, no mislam so podvoznicite ke se ovozmozi neprecen protok na soobrakajot... Na preoptovarenite raskrsnici kruzniot tek povtorno ke mora dae regulira so semafori taka da taja opcijatesko deka ke go relaksira soobrakajot.
Seko drugo ukinuvannje na dvizenje vo centarot ke bide samo inprovizacija , a moram da priznaam deka resenieto ite na tocaci dase dvizime niz Skopjevo bi bila dobra karikatura. Na nas od realniot sektor bi ni trebale ovie trotockasi od bitpazar  ;D
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #52 на: 02 Ноември 2013, 13:32:15 pm »
Јавен транспорт. Да се зголеми фреквенцијата на автобуси и да се укине бесплатен превоз за пензионери, барем во работна недела. Колку и да се добро решени паркинзите и улиците, нема да има место се додека секој оди сам со кола на работа.

Построги критериуми за полагање. пр. Полагањето за паркирање, задолжително да се извршува со автомобил не пократок од 5 метри.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во С
« Одговори #53 на: 02 Ноември 2013, 13:38:26 pm »
Javnoot transport ne se prai so dvokatni retro avtobusi ...i, tramvai i slicni sinski vozovi se resenie.. I toa ozbilno reesenija da ima na glavnite pravci na sekoj 10 minuti a ne vakaa so butanje na dvokaten aUtobus od tipot pred polojna vek go cekas polovina cas i posle toa ne e spic cekaj so saati... A navecer gospodznae...
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #54 на: 02 Ноември 2013, 13:41:35 pm »
Иначе многу лесно може да се среди гужвата во Центар. 100 денара 1 час паркинг во критичните зони. Заедно со користењето на јавниот превоз тоа се двете основни мерки со кој западниот свет си ги решава проблемите.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #55 на: 02 Ноември 2013, 13:46:18 pm »
A чив паркинг ќе наплаќаш? Си имаш свој, или овој пред куќа ќе ми го наплаќаш?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34068
  • Таков е животот... јебига
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #56 на: 02 Ноември 2013, 13:46:25 pm »
Да направиме да има зелени бранови и да не ги гасиме сите семафори 3 пати дневно.

Ова. Милион пати ова.


Interesting.... ама се зборува во прво лице множина. Кои сме тие ние? Карклаб? Ние ги гасиме семафорите 3 пати дневно? Па немаме ниту еден џандар сообраќаец на форумов фор факс сејк. Немаме ниту еден советник во општина или сообраќаен инженер. НИЕ не можеме ништо да направиме.

Него, мали забелешки на работите до сега.

2. Треба да се направи, (како што веќе има во неколку светски градови) да има ОГРОМНИ (и обезбедени, секако) катни паркинзи на влез во градот. Доаѓа човек од Битола да си брка работа, ја остава колата некаде во Автокоманда/Лисиче на огромен паркинг и на секои 10 минути има автобус што го носи до центар. Решен огромен проблем. Истата финта и од оваа страна на Скопје. Паркинзите да бидат или смешно ефтини, или бесплатни.


Токму така, но претходно да се забраниу пристап на с______ во центарот на Скопје. Во Центарот на Скопје треба да се намали количината на возила најмалку 80%, односно сите возила кои не припаѓаат на фирми или жители на центар да им се забрани пристап. Златна Љубљана, пример за секој град во светот како треба да функционира.

Иначе многу лесно може да се среди гужвата во Центар. 100 денара 1 час паркинг во критичните зони. Заедно со користењето на јавниот превоз тоа се двете основни мерки со кој западниот свет си ги решава проблемите.

Во Downtown Manhattan еден час паркирање на возило до 5м и 2,5 тона чини од 6 до 60$. Значи 60$ на час.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #57 на: 02 Ноември 2013, 16:04:30 pm »
КОга би направиле паркинг 100 ден час одма народот со јадење вафли еве ги лопови вака така... Затоа погоре пишав да се смени менталитетот треба затоа што што и да направат забрани, пар непар и било што  друго ние народот секогаш ке гледаме како да го заебеме системот и да испаднеме попаметни! Немојте да коментирате за јавниот превоз чинел или нечинел затоа што 95% од форумов никогаш не влегле во автобус да се возат затоа што со кола и на мочање одат... Кај нас да видат нормален човек подотеран качен на точак или јавен превоз ке го направата клошар и будала а не дека нема желба и потенцијал во Скопје за тие работи него пуст менталитет што само тој ке ни остане.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #58 на: 02 Ноември 2013, 16:08:00 pm »
Народот неможе да рече „лопови“ на новоизграден паркинг кој досега не постоел, со цена од 100 денари од час.

Народот може да рече „лопови“ на стар бесплатен паркинг кој досега постоел, сега со  цена од 100 денари од час.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34068
  • Таков е животот... јебига
Одг: Како да го (под)средиме сообраќајот во Скопје?
« Одговори #59 на: 02 Ноември 2013, 16:08:59 pm »
Јас познавам еден фино среден господин што се движи со ретро точак низ градов наместо со кола, ама него друго му фали.

@ Deni?: така е.