Конечно дојдов до оригинал звучна изолација , извадена од исто дизел возило. Откога ја ставив првиот впечаток беше џабе фрлени пари, но откога ја возев колата на отворено се осети драстична разлика, на 160 kmh со изолација бучавата беше како на 120 без изолација. звуцте беа да неречам скроз елининирани, присутен е само резкиот звук додека се забрзува со нагло притисканје на гаста(но тој звук можно е да доага и од подот ), но во возенјето апсолутно никакви звуци од делот на моторот.
Остана сега уште да се стави изолација помегу ауспухот и подот , каде што има простор за мноогу изолација, а најверојатно ке ставам и на поткрилата за да се минимизира звукот од гумите. Ама таму ке биде малку комплицирано. еве како изгледа изолацијата
imageshow to print screen on pcДенеска поработив малку на колата и пробав да ги оцрнам стубовите на вратата со црна мат фолија. Како за првпат не испадна лошо ама резултатот не е како што ошекував, така да утре од сабајле одиме одпочеток. Постапката ја почнав одстрануванје на лајсните и трганје на гумата од џамовите.
image upload no adsupload imgПосле следеше чистење на површината со алкохол и обележување на горната линија со хартиена леплива лента. и на крај лепенје на фолијата по редослед од доле према горе, што мислам и дека ми беше грешка поради која утре ке ја повторувам постапката по обратен редослед. Затоа што сечење на горната линија испадна многу комплицирано, Еве како испадна првичниот краен резултат:
picture uploadingscreen capture tool