Автор Тема: ASTRA H 1.4 TWINPORT 90Hp  (Прочитано 29314 пати)

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: ASTRA H 1.4 TWINPORT 90Hp
« Одговори #60 на: 12 Јули 2014, 14:54:38 pm »
Не смее и кај нас, затоа монтажни куки ставаат и ги вадат кога не влечат приколка.

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 392
Одг: ASTRA H 1.4 TWINPORT 90Hp
« Одговори #61 на: 13 Јули 2014, 20:45:39 pm »
Svekite gi zemav so popust od avtomakedonija za 1500 e sea kolku i kakov popust pojma neam, 
Inaku za kukata ima zakon naj nas sto vika deka nesmeis da imas kuka dokolku ne vlecis ili nemas zakaceno nesto na nea, ama kako sto gledam kaj nas sekoa vtora kola ima kuka i izgleda sea za sea nema problem.
Eve nesto interesno za so moze da se iskoristi kukata , a na istiot princip imam videno i prikacen bagaznik so pristojna golemina so mislam deka e mnogu podobra opcija otkolku montiranje na krovni nosaci i bagaznik na krov , zatoa sto ako e pozadi ne bi trebalo da ima problem so veterot i zvucite sto gi sozdava , ednostavno kolata ke si bide kako sedan


Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 392
Одг: ASTRA H 1.4 TWINPORT 90Hp
« Одговори #62 на: 13 Јули 2014, 20:48:25 pm »
A eve i kaj moze da se najdi i ne e skapo, samo sto jas treba da si ja sredam instalacijata

http://www.euro-stil.com.mk/proizvodi/krovni-kutii-delfini/kutija-za-na-kuka.html

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 392
Одг: ASTRA H 1.4 TWINPORT 90Hp
« Одговори #63 на: 15 Септември 2014, 12:38:49 pm »
Малку "шопингував" овие денови и земав темпомат, не дека многу ми е потребен многу ама веке кога има опција зошто да не се искористи, земав и заштита за педалите. Во план ми е и звучна изолација за хаубата само сеуште се мислам каква да ставам, Некако најдобра опција според мене е а и поголема ефикасност би имало  од некоја по висока класа кола мече или слицно да извадам и да се скрое како сто треба
Па еве како изгледа



Еве како изгледа наместено




Исто пред некој ден раситнета пеесетката

Е сега уште да најдиме некој да го активира темпоматот и ке биде ок.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ASTRA H 1.4 TWINPORT 90Hp
« Одговори #64 на: 15 Септември 2014, 18:16:47 pm »
Браво бе мајсторе, со среќа нека е!

Отсутен nevian

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 248
Одг: ASTRA H 1.4 TWINPORT 90Hp
« Одговори #65 на: 15 Септември 2014, 21:33:28 pm »
"Е сега уште да најдиме некој да го активира темпоматот и ке биде ок."
Најде или уште не? Ако сакаш ти стои на располагање мојот ОП-Ком.
Со среќа да се користи.
"Its one thing to understand how to bolt aftermarket parts to your car. Its another thing entirely to understand how they all work together."

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6168
Одг: ASTRA H 1.4 TWINPORT 90Hp
« Одговори #66 на: 15 Септември 2014, 22:31:02 pm »
Прекрасно, честитки! Неколку прашања:

1. Каква е таа заштита за педалите, не гледам?
2. Цената на темпоматот, место на набавка, место на монтажа?
3. Како се активира?
4. Како да проверам дали може да се монтира и активира кај мене?

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 392
Одг: ASTRA H 1.4 TWINPORT 90Hp
« Одговори #67 на: 16 Септември 2014, 01:15:55 am »
Фала фала дечки да си ставите и вие се што ви сака дужата на важите миленици


Nevian
Не сум нашол уште , тука во Кавадаци тешко дека ке најдам некој со  OP-Kom  ili TEC-2. Треба да одам до соседно Неготино, таму има еден тип, ке видам со ке направам кај него ама имам слушнато дека знаел многу дебело да наплати за таква работа.Ако не ке те барам кога ке идам накај Скопје ке ти писам па ке се договориме ако си слободен. или ако минуваш ти наваки. па може и да се натопе темпоматот  малку да работе каа шо треба

Diesel
1.Тоа не е заштита на педалите (моја грешка), тоа е заштитен капак во пределот на педалите  , ја покрива инсталацијата во внатресноста позади воланот и воедно служи и како звучна изолација. Како серииска опрема доага со дизел моторите а мислам и дека во повисоко опремените астри.
2.Цена на темпоматоте 3000 денари, го набавив од Скопје од еден пријател од факултет ама ги има на e-bay  за околу 70 фунти + поштарина, место на монтажа - дома кај мене во гаража сам го местев не е комплицирано,
3. За активирање има погоре во текстот.
4. За да провериш дали може и кај тебе да се монтира , прво треба да видиш дали во делот кај што се пдалите , скроз на левата страна кај што минува еден подебел  сноп од инсталацијата (тоа се наога кај левото крило од колата само од внатрешната страна) од тој сноп треба да се двојат две жички со должина од триесетина сантиметри и накрај завршуваат со конектор (тоа е конекторот што се поврзува со прекунувачот од темпоматот). Жичката е благо спакувана и замотана со хартиен лепак за да не  виси.  Доколку има таква жичка со конектор 99% можиш да си вградиш темпомат со поевтина варјанта. Доколку нема пак можиш ама е многу скапо. Ако има takva zicka baraj vakvo nesto
http://m.ebay.de/itm/390921732230?nav=SEARCH


« Последно менување: 16 Септември 2014, 04:26:21 am M.Meskov »

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1923
Одг: ASTRA H 1.4 TWINPORT 90Hp
« Одговори #68 на: 16 Септември 2014, 02:15:39 am »
А имаш прекидач со 4 жици кај кочницата и прекидач кај кумплунгот? И јас сакам да ставам темпомат па затоа прашувам.

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 392
Одг: ASTRA H 1.4 TWINPORT 90Hp
« Одговори #69 на: 16 Септември 2014, 04:07:47 am »
Za prekidac so 4 zici kaj kocnicata neznam, mora da ima prekidac ama dali e so 4 zici, prvpat slusam za ova, bas utre ke proveram, a prekidac kaj kumplungot nemav ama kupiv i  imase sloboden konektor za da se prikluci (proverisi dali go imas).
Inaku ova e sto ti treba
http://m.ebay.de/itm/171378559203?nav=SEARCH
« Последно менување: 16 Септември 2014, 04:23:05 am M.Meskov »

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 392
Одг: ASTRA H 1.4 TWINPORT 90Hp
« Одговори #70 на: 16 Септември 2014, 12:33:19 pm »
Сега проверив и го има и прекидачот со четири жици на кочницата
еве како изгледа

gifs upload

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 392
Одг: ASTRA H 1.4 TWINPORT 90Hp
« Одговори #71 на: 16 Септември 2014, 20:25:53 pm »
Дечки најдов еден мајстор што за 400 ден ке ја вклучи колата на компјутер, се работи за некој уред на  Bosh. ама тој незнае како да  го активира и најверојатно ке треба јас да буричкам. Знам дека треба да се активира од три места едно е општа активација , второто е активиранје на сијаличката на инструмент таблата а ма третото место не го знам. Ако знае некој нека пише ке му бидам многу благодарен позз

Отсутен nevian

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 248
Одг: ASTRA H 1.4 TWINPORT 90Hp
« Одговори #72 на: 17 Септември 2014, 08:55:26 am »
Едното место за активација е во UEC(underhood electrical centre), се наоѓа во Body модулот. Се менува статусот во present и се програмира. Мислам дека сепак ќе ти треба или оп-ком или тек 2.
"Its one thing to understand how to bolt aftermarket parts to your car. Its another thing entirely to understand how they all work together."

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 392
Одг: ASTRA H 1.4 TWINPORT 90Hp
« Одговори #73 на: 17 Септември 2014, 15:20:37 pm »
Најдов на интернет се комплет како треба да се постапи со OP-Com
Па еве на некој ако му затреба.
Evo:

" From the main menu select diagnostics

At vehicle identification menu select year, and on the next page select model.

At the next page select Engine, and at next page engine code.
Press programming button.
Program variant configuration.
Change the 'not present' cruise control to 'present' then press 'Perform coding
go back and close down 'Engine' options and engine code windows.

In system description select 'body'
select 'IPC ECU'
select 'programming'
select program variant configuration
enter 4 digit security code
keep pressing next until you come to the option 'cruise control' and change 'not' present to present.
press 'program' and select yes.
press 'back' then 'back' then 'close'

enter 'CIM' and press next until you get to 'Country Code' Select Great Britain.
Press program, select yes and then back, back and close.
Enter REC and select 'programming and then 'Program Variant Configuration'
Enter code
Turn 'Windows comfort closing from not present to present and then press program"

Инаку денеска пробав со уред на Bosh ама ништо неможеше да се направи.
Во Кавадарци нема никој Оп-ком или Тек 2.
Сега за некое време одам у Скопје ама незнам дали ке најдам некој сервисер отворен, затоа што првен морам да завршам друга работа.
Ако има некој расположен од Скопје за експериментиранје со Op-kom некаден после 19h  нека пише Частам Пиво, ако не здравје.

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 392
Одг: ASTRA H 1.4 TWINPORT 90Hp
« Одговори #74 на: 17 Септември 2014, 15:24:14 pm »
А еве и како се активира преку TECH2

1. Spojite i ukljucite TECH2.

2. Nakon pritiska na gumb ENTER ulazite u naredni izbornik. Nakon odabira Dijagnostika vozila pritisnite gumb ENTER.

3. Tada izaberite Godina modela, te pritisnite ENTER za potvrdu.


4. U slijedećem izborniku odaberite vozilo, u ovom slučaju, Astra-G, a zatim odaberite ENTER za potvrdu.

5. U slijedećem izborniku izaberite Motor i pritisnite ENTER za potvrdu.

6. Sada odaberite vrstu motora i pritisnite ENTER za potvrdu. U ovom slučaju je 17 DTL Z.

7. Okreniti kljuc za kontakt paljenja (dati kontakt) ENTER za potvrdu.

8. Sada se vidi broj da je motor + upravljačka jedinica instaliran u vozilu. Da bi došli do sljedećeg izbornika pritisnite gumb ENTER

9. U slijedećem izborniku izaberite programiranje i pritisnite gumb ENTER za potvrdu.

10. U slijedećem izborniku izaberite gumb Programiranje verzije konfiguracija i pritisnite ENTER za potvrdu.

11. U slijedećem izborniku možete vidjeti postojeće varijante za konfiguraciju, osim za elektronička kontrola brzine koja je naznacena kao Nije dostupna. Da biste promijenili ovaj unos pritisnite dugme direktno ispod polja Promjena.

12. Sada možete u sljedećem izborniku za Elektronička kontrola brzine pritiskom na ENTER uci u promjenu.

13. Protoskom na gumb ENTER promijenjena je opcija iz Nije dostupan u Dostupan.

14. Pritisnite gumb Prog.i ugasite motor ili okrenite kontakt prema off.

15. Sada možete vidjeti kako se modificirana varijanta konfiguracije programira u kontrolnu jedinicu motora (ECU).

16. Nakon programiranja će te biti pozvani natrag na paljenje motora.

17. TECH2 potvrđuje uspješno programiranje.

18. Potvrdite sa ENTER da je novi sustav sa novim opcijama isprogramiran.

19. Sada možete vidjeti da je elektronička kontrola brzine (tempomata) u motornoj upravljačkoj jedinici uključen.