Автор Тема: Најекономичен бензинец и најевтин дизел  (Прочитано 32979 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #15 на: 19 Јануари 2011, 11:30:30 am »
И марка подолу.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #16 на: 19 Јануари 2011, 12:11:13 pm »
Ова е веќе работа на вкус и убедување и јас не би се сложил дека hyndai е марка подолу од ford. Можеби порано но веќе не е така. Форд е бренд со поголема традиција но во однос на квалитет не мислам дека hyundai заостанува, дури напротив...

Еве еден сајт кој на многумина ќе им се најди за да споредат карактеристики на различни возила

http://www.autoevolution.com/cars/
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #17 на: 19 Јануари 2011, 12:44:00 pm »
za13000 ceed dizel top vozilo so odlicna oprema i bez nikakvi defekti i problemi

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #18 на: 19 Јануари 2011, 12:49:37 pm »
Еве го изборникот на автомобили од Топ Гиар.
http://www.topgear.com/uk/parkinglot?CarTypeList=Coupe&CarTypeList=Saloon&CarTypeList=Convertible&CarTypeList=Small&CarTypeList=Roadster&CarTypeList=Estate&CarTypeList=Lots+of+seats&CarTypeList=Luxury&CarTypeList=Hatchback&CarTypeList=Off-road&CarTypeList=Fast&CarTypeList=Very+fast&PriceRangeMin=8800&PriceRangeMax=13000&x=78&y=21#Comfort:100,Emissions:0,Handling:100,Practicality:0,Performance:9,Quality:100,RunningCosts:0
Ок, тоа е убедување и далеку од тоа дека треба да се убедуваме. Искрено јас ти
кажав за претходните возила. Ама малку да бидеме реални, колку толку. Не ја продолжувам
расправата во лоша насока, само да ти кажам дека Форд е Форд, VW e VW, Тојота е Тојота.
Да не се лажеме, мислам.
Не ми текнува некое друго возилце да ти предложам ама оди повози Фиеста ТДЦи, и Фабиа ТСи.
Или од поголемките Фокусот 1.6, Меган... има избор. Немора корејско возило.
« Последно менување: 19 Јануари 2011, 12:52:56 pm Deni »

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #19 на: 19 Јануари 2011, 21:19:47 pm »
И марка подолу.

Aj, aj, aj :)

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #20 на: 19 Јануари 2011, 21:27:37 pm »
Fiat Linea 1.3 D mislam deka e najevtin diesel sprema goleminata. Nesto otprilika 11.200 so osnovna oprema (klima, stakla i cd) i okolu 11.900 slednoto nivo na oprema. Tocno deka e "made in Turkey" ali istoto vazi i za Doblo koe voopsto ne vazi za loso vozilo vo klasata (prakticno provereno, ne od bosh "arievski" muabeti). Sega, nema "image" ali ima meko vozenje, prostor i bagaznik zaedno so diesel motor za najmali pari.

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #21 на: 19 Јануари 2011, 21:30:15 pm »
Фиестата е баш добар предлог. Претходно размислував за неа но беше навистина многу скапа за возлио од таа класа. Имаше некој финта со топ цена ама кога видов тоа беше за кола со 3 врати основен пакет итн. итн. па кога ќе ставиш на тоа доплата за врати, боја, нешто дополнителна опрема идеше цена боли глава т.е. цена како за кола класа повисока од неа. Гледав и Сеат ибица...добро возило баш ми се допаѓа дизајнот но, за разлика од i20 е помалку комфорна, поскапа е и повеќе троши. Кога седнував назад во i20 со главата не го допирав плафонот, а кај ибицата морав да се наведнувам што значи по нерамен пат повисок човек назад има да удира нон-стоп со главата во плафонот или ќе треба да седи навален на страна што не е баш пријатно. Навистина е деликатно да се направи вистински избор. За цената на фиеста дизел се купува i30.  Далеку поголема потрошувачка во однос на дизелот но, воедно и класа погоре ....

E tuka lezi zajakot :)
Toj kompromis e tezok za pravenje.
Od drug agol, Hyundai gi ima najekonomicnite benzinci, Fiesta e najupravlivo vozilo za parite :)
ponatamu....Da padnes od poprostrana na potesna i pomala kola ne e mnogu zabavno no od druga strana premin od benzinec na diesel e epten zabavno i od aspekt na ekonomija i od zadovolstvoto pri sekojdnevnoto vozenje..
« Последно менување: 19 Јануари 2011, 21:36:50 pm SceMax »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #22 на: 19 Јануари 2011, 22:00:28 pm »
Hyundai gi ima najekonomicnite benzinci, Fiesta e najupravlivo vozilo za parite :)

WOW!!! ОМГ!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #23 на: 20 Јануари 2011, 08:33:18 am »
Hyundai gi ima najekonomicnite benzinci, Fiesta e najupravlivo vozilo za parite :)
ponatamu.

Hyundai ги има најекономичните бензинци со 1.4 и 1.6 моторите. 1.2 моторот во I10 не се покажа баш најекономичен. За Фиеста си во право.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #24 на: 20 Јануари 2011, 09:55:32 am »
Што значи поуправливо и помалку управливо возило?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #25 на: 20 Јануари 2011, 10:04:29 am »
Ако имаш пар саати и воља, прилично е добро објаснето тука - http://en.wikipedia.org/wiki/Car_handling

И да, Фиестата (и општо, скоро сите Фордови, освен смешниот Фјужн и комбињата) се возила со можеби најдобро управување на пазарот. Кој седнал зад волан на првата и втората генерација Фокус, претходната и сегашната Фиеста, и претходното и сегашното Мондео ќе знае.

Мада, сегашната Фиеста има жали-боже серво, и у нормална верзија е прелесно управувањето. Прецизно, ама со скоро ич фидбек од волан. Во некоја си Зетек, или Спорт, или како и да беше изведба, со 1.6 моторот е многу многу подобро.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #27 на: 20 Јануари 2011, 10:07:08 am »
Ме превари Zero.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #28 на: 20 Јануари 2011, 10:17:14 am »
Бараш семеен автомобил, значи големината ти е критериум, не ја гледај новата Фиеста. Убава е и елегантна, ама е мала и тесна за семеен автомобил ем нема гепек. За цената од Фиестата дизел + помалку од 1000 евра доплата се купуваа следниве турбо-дизели претходниот модел на Фокус, Астра Класик 3, Меган тубо-дизел, Ц4 и други возила со подеднакво опрема. Или да додадеш уште некоја стотка плус за седан ако сакаш поголем гепек.

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #29 на: 20 Јануари 2011, 11:04:26 am »
Хундаи не бил марка подолу од Форд? Ќе го прифатам тоа кога ќе видам ЕДНО Хундаи постаро од две години на кое не му се лупи бојата на браниците... :P >:(