Еден другар има проблем со гаранција на акумулаторот (Vesna Premium 85Ah), набавен од Tab-Mak. Ситуацијава е следна:
Акумулаторот е стар 2 години и 10 месеци (гаранцијата е 3 години), користен е на BMW E46 330ci во оптимални услови (гаражирано возило, бензинец, се вози неколку пати во неделата). Ако ја остави колата 3/4 дена без да ја запали, акумулаторот се празни. По утврдување на дефектот (ставање на друг акумулатор од друго возило, по што без проблем палеше и по 4 дена), другаров го носи неисправниот акумулатор во tab-mak, му викаат дека е потрошен бидејќи била распадната активната маса и ја одбиваат рекламацијата. Како купувач, пред се ми е важно уредот да функционира исправно до крајот на гарантниот рок. Која е поентата на гаранцијата ако имаат loophole во системот да одбијат гаранција без разлика на се ? Всушност и причината поради која е одбран токму овој акумулатор е 3 годишната гаранција.
Што мислите, вреди ли да се пријави во ДПИ (државен пазарен инспекторат) ? Дали имате некое слично искуство или совет за целава ситуација?
Во прилог слика од извештајот.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
1.Проверка на условите на гаранцијата: Прво, треба да се запознае со точното значење на гаранциските услови за овој акумулатор. Ако гаранцијата покрива дефекти во материјалите или изработката, тогаш распадот на активната маса би можел да биде покриен. Ако е наведено дека се покриваат дефекти од фабричко потекло, и ако не се прават некои необични надворешни промени во користењето, тогаш одбивањето на рекламацијата може да биде неосновано.
2.Консултирање со независни стручњаци: Можно е да побарате независна процена од професионален сервис или стручњак за акумулатори, кој би можел да утврди дали акумулаторот има фабрички дефект. Ако утврдат дека дефектот не е предизвикан од злоупотреба или неправилно користење, ова може да биде дополнителен аргумент во твоја корист.
3.Пријава во ДПИ: Ако сметате дека сте оштетени и не сте добиле соодветна услуга во рамките на гаранцијата, може да се пријавите во Државниот пазарен инспекторат. ДПИ може да се вмеша и да ги провери постапките на Tab-Mak и да ги натера да го испочитуваат гаранцискиот период. Исто така, може да ја проверите правната позиција преку потрошувачки организации.
4.Правни опции: Во зависност од законската регулатива, ако Tab-Mak продолжи да одбива рекламација без оправдано објаснување, може да се консултирате со адвокат кој се бави со потрошувачки права. Тоа може да биде последниот чекор ако се чини дека Tab-Mak намерно ги избегнува своите обврски.