Автор Тема: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna  (Прочитано 35814 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #30 на: 01 Октомври 2013, 19:04:45 pm »
Секако, паметни се јапонците. Видоа дека им фали хеч, и реагираа.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #31 на: 01 Октомври 2013, 19:07:04 pm »
Не е за жнеење, колку е разликата во давачки кон државата за возило од Јапан и возило од ЕУ? Тоа - згора на жнеењето.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #32 на: 01 Октомври 2013, 19:08:00 pm »
Секако, паметни се јапонците. Видоа дека им фали хеч, и реагираа.

Намерно се праиш глуп? ;D

Секогаш имале хеч.

Корола хеч. Кога сконтаа дека им треба посебно име, го одвоија како Аурис.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #33 на: 01 Октомври 2013, 19:54:02 pm »
Споредувам со бензинец кој има слична цена, затоа е тука и 1.8 TSI.
Арно си спореди :)

Отсутен Zvrki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 396
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #34 на: 01 Октомври 2013, 20:50:35 pm »
Aj posle ke se vklucam na komp. i ke vi objasnam razlikata koja licno ja imam osezeno megu Toyota i Skoda (se temeli na 6 godisno iskustvo)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #35 на: 01 Октомври 2013, 20:53:33 pm »
Мора да има некоја позитивна работа тојотата, језда не сме ја нашле сеуште ама мора да има нешто што е боље од Октавија. Мислам дека Октавијата нема упаљач, а оваа има. :)

Отсутен Zvrki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 396
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #36 на: 01 Октомври 2013, 23:30:39 pm »
Ајде она што ветив и да го напишам. Се работи за следното: како што знете сите возам Јарис и имав можност скоро повеќе од 5 години да возам службена Шкода Фабија 2008 годиште. Приказнате е следна, седнувам во Шкодата за првпат да ја возам (1.2 HTP со околу 60 коња) и со оглед на моторот со 3 цилиндри колата влече прилично солидно, потошувачката во град се движи околу 10 л. што е прилично многу но со оглед на тоа дека моторот треба да ја повлече таа шасија и не е страшно.

Цело време споредбата ја правам со мојата кола која иако нереална во поглед на мотор и механика ми е единствен репер бидејќи во тие возила го поминувам скоро цело време. Потрошувачката е некои 30% повеќе од Тојотата. Како што поминува времето Шкодата се однесува сосема пристојно во механичка смила - нема никакви проблеми НО тука настануваат проблемите кои големите ги одвојуваат од малите (ефтините).

Негде на првата година од користењето на возилото почна нешто да крцка кај задната врата. Наслушнувајќи го проблемот излезе дека звукот доаѓа негде од тапацирот на задната врата. Како што поминуваше времето така почнуваат да се појавѕваат се повеќе вакви проблеми. Почна да крцка и совозачката врата, се излупи бојата на рачката од менувачот, воланот почна да покажува знаци на истрошеност, тапацирите на седиштата, пред се возачкото почна да се лити и сл.

Повторно споредбата ја правам со мојата кола која од самиот почеток се вози со други (пониски) спирали, а притоа никаде не покажа знаци на тропање или чудни звуци, тапацирот е ок, воланот исто така, не се лупи бојата во внатрешноста, а колата е дупло постара и со дупло повеќе поминати километри. И таман кога почнав јас да си трипувам дека барам премногу и дека можеби нереално гледам на работите ми се деси една ситуација во која мојот кумашин треба да купува кола, а јас како најдобар другар му предлагам да го погледнеме новиот Рапид. Неговата реакција беше каква Шкода бе да не си луд.

Неговиот заклучок се темелеше на неговото искуство со Шкода, односно првично возеше Поло па се префрли на Фабија па повторно се врати на Поло и неговата забелека беше повторно во финесите кои и мене ми сметаа кај Фабијата која јас ја возев. Капак на се ова беше Октавијта која ја вози мој колега која има поминато само 26.000км, а веќе има знаци на трошење кај рачката од менувачот и кај воланот. Да го заклучам излагањето и да недолжам многу.

Шкода како возило нуди одлична механика и возило кое ќе ги помине сите препреки како и повеќето во својата класа но за поевтина цена, цена која е добиена на штедење на работи кои во прв момент не се приметуваат и неможат да се воочат после едно тест возење, потребни се неколку години дружење со возилото за да се сфати и воочи тоа. Кога и Шкода би внимавала на сите овие детали цената на нивните возила не би била таа која е но во тој случај не би можела да се бори со веќе етаблираните брендови на пазарот (односно тоа не би го дозволила нејзината матична куќа). Затоа како репер треба да се зема возила од други производители или најблиску од истата групација тоа е Јета која со 1.6 TDI чини негде од 22.000 до 23.500 европски банкноти.
« Последно менување: 02 Октомври 2013, 00:39:02 am zeroSignal »

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #37 на: 01 Октомври 2013, 23:41:58 pm »
Е да си здрав и жив,многу фино објасни зошто Тојота е подобра од Шкода и аналогно на тоа и цената е таква каква што е.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #38 на: 01 Октомври 2013, 23:49:42 pm »
Фабиата е најмалку 2 битни генерации позади оваа Октавија.

Согласно масивните чекори напред на Шкода, 2 генерации за нив се како 3-4 за некои други.


За 23.000 (каталошки) се продава Октавија RS...


RS.

Отсутен Zvrki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 396
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #39 на: 01 Октомври 2013, 23:58:34 pm »
Па токму тоа сакав да го кажам дали е луда Шкода што за 23.000 евра нуди Октавија RS, a нејзината „мајка“ нуди Џета 1.6 TDI во Trendline опрема. Негде мора да се заштеди за да се дојде до таа цена.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #40 на: 02 Октомври 2013, 00:31:33 am »
Џетата се произведува во USA, па од таму е и нејзината цена. Секако и името си го прави своето, затоа Октавијата е некоја илјадарка поефтина од голфот иако може да се рамни со него.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #41 на: 02 Октомври 2013, 00:40:13 am »
Џета се произведува во Мексико, али поентата е валидна.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #42 на: 02 Октомври 2013, 00:43:05 am »
Октавија=Голф во квалитет на материјали?
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #43 на: 02 Октомври 2013, 00:47:04 am »
Octavia RS so diesel motor za 23k e poveke od odlicna ponuda, pogotovo vo karavan verzija...pa, pa, pa!
Jes da i Mazda 6 Karavan so toj Dieselot 2.2 e isto dobra opcija.
Da ne znae covek sto da odbere upm.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #44 на: 02 Октомври 2013, 00:50:52 am »
Октавија=Голф во квалитет на материјали?

На Аутобилд едина замерка и најдоа во звучната изолација, друго се беше на исто ниво.