Автор Тема: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna  (Прочитано 35794 пати)

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #15 на: 01 Октомври 2013, 15:23:20 pm »
Ја видов во живо во Скопје Сити Мол пред некој ден, пристојно делува иако по малку ме асоцираше на Elantra. Околу цената чинам дека секогаш Тојота била поскапа од просекот на класата.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #16 на: 01 Октомври 2013, 15:26:23 pm »
Дизајн одличен, внатре/надвор.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #17 на: 01 Октомври 2013, 15:28:23 pm »
Точно така Армекс,Тојота(а и Хонда и Мазда) одсекогаш биле поскапи од конкурентите.А шо се однесува на муабетот дека се продале незнам колку милиони,па да го еам во 50 години фала Дени дека ќе се продадат.
Инаку мене  вака гледано од слики,мие пес грда,па и 5000 евра да ја продаваат и да биди 50000000пати подобра од конкуренцијата не би ја зел.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #18 на: 01 Октомври 2013, 15:29:33 pm »
Еспејсот ти ги побркал сваќањата за геометрија и дизајн :D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #19 на: 01 Октомври 2013, 15:31:23 pm »
Остај го Еспејсот,збораме за Королата,јас си кажав за мене,ако тебе тие убава тогаш тоа е твој личен вкус.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #20 на: 01 Октомври 2013, 15:43:16 pm »
Многу значење се дава на "личен вкус"

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #21 на: 01 Октомври 2013, 15:53:28 pm »
„Во градски услови нашатa Corolla трошеше околу 6 литри дизел на 100 изминати километри, што е блиску до фабрички декларираната градска потрошувачка од 4.9 литри.“

Блиску, само 20% повисока од декларираната.

Мене генерално ме бендисува, исто како и Аурисот. Радо би ја поседувал, само цената....

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3068
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #22 на: 01 Октомври 2013, 16:02:41 pm »
Кај сте ја сликале колава жити мајка ?

Патот према Галичник, над Маврово.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #23 на: 01 Октомври 2013, 16:05:39 pm »
„Во градски услови нашатa Corolla трошеше околу 6 литри дизел на 100 изминати километри, што е блиску до фабрички декларираната градска потрошувачка од 4.9 литри.“

Блиску, само 20% повисока од декларираната.

Мене генерално ме бендисува, исто како и Аурисот. Радо би ја поседувал, само цената....

Zavisi koj kako vozi, mnogu zavisi...mnogu ! Ako ja drkaat razlicni soferi, ne e nikakvo merilo !

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #24 на: 01 Октомври 2013, 16:14:09 pm »
Многу значење се дава на "личен вкус"
Епа мене мие грда,неубава,тебе тие убава,привлечна.Мора да му се даде значење на вкусот.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #25 на: 01 Октомври 2013, 18:21:29 pm »
Скапо да, но во исто време и седмицата се продаваше за 18.000 евра со 1.6 TDi со најниско ниво на опрема, а овие двајца се лути конкуренти.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #26 на: 01 Октомври 2013, 18:43:11 pm »
15 коња разлика не се малце...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #27 на: 01 Октомври 2013, 18:50:10 pm »
Скапо да, но во исто време и седмицата се продаваше за 18.000 евра со 1.6 TDi со најниско ниво на опрема, а овие двајца се лути конкуренти.

Директна конкуренција на Королата е Октавијата, која за 19.100 се зима во ниво Елеганс (највисоко) со сите можни матракуки и 1.6 TDI со 105 коња или 2.0 TDI со средно Ambition ниво на опрема за 18.710.

Ако се прашувам јас, Октавијата е сеуште на врвот.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #28 на: 01 Октомври 2013, 18:58:14 pm »
15 коња разлика не се малце...

Со повеќе опрема е, така да слична цена имаат.  Јеби га, имаат традиција, и можат да жнеат.



Скапо да, но во исто време и седмицата се продаваше за 18.000 евра со 1.6 TDi со најниско ниво на опрема, а овие двајца се лути конкуренти.

Директна конкуренција на Королата е Октавијата, која за 19.100 се зима во ниво Елеганс (највисоко) со сите можни матракуки и 1.6 TDI со 105 коња или 2.0 TDI со средно Ambition ниво на опрема за 18.710.

Ако се прашувам јас, Октавијата е сеуште на врвот.

Шаблонски гледано Октавијата е конкурент на Corolla. Историски и пазарно, не е. Octavia е нов производ, кој се бори за своето место на пазарот. Corolla e бренд #1.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #29 на: 01 Октомври 2013, 18:59:21 pm »
Во денешно време, човек што гледа Октавија, гледа и Корола. Тој што гледа Голф, можеби гледа Аурис.

Затоа и ги издвоија Корола седан и Корола хечбек во два посебни модели.