Вака на пунто хгт, кога е оладен моторот скроз, т.е пр. од сабалје ја палам колата и треба одма да дадам гас иначе ми гасне и така негде неколку секудни треба да стискам на гаста да се стабилизира, коа е загреан моторот пали без никаков проблем, денес го сменив тоа делчето за лер гаста демек што било, па ќе видам сабалје најубаво како ке се испонаша.
Второ , пунто хгт е бензин 1.8 а бензин моторите треба да спијат коа работат, мојот се понаша слично како дизел да е, е сеа мојот мајстор т.е чичко ми вика дека тоа е нормално пошто е стара колата, 2000 г е,има 240к поминати, и вика да се среди тоа треба да се стават нови брегасти, чашки и што ти ја знам. Денес кога бев по делот за лер гаста, од мајсторот од кого го купив делот, рече дека колата не работи како што треба т.е како дизел, и проблемот бил до варијаторот.
Па некој поискусен да ме просветли малце, да знам што да правам околу "проблем"? и која теза на мајсорите е поточна, чичко ми работи 30 год рено коли, па не гледам причина да не е во право или да не се разбира околу ова, но не велам дека може не е у право, сепак сакам да слушнам мислење од вас, и да ми препорачате негде кај да отиде да напраам испитување околу ова...