Автор Тема: Opel Calibra Turbo 4x4  (Прочитано 420889 пати)

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #540 на: 12 Февруари 2013, 19:57:11 pm »
za stage 3 treba ubavo da se navezbas :)


Gocka, ubedi go starostvatot da stavi stage 3...pa da vidime kako ke ide toa.
I stage 3 e za fabricko kkk16 turbo, a znaes on kolku ja shtedi. ;D
na pomaliot starosvat i 3.5 mu e malku
NO TURBO NO FAN

Отсутен gtiT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 171
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #541 на: 13 Февруари 2013, 18:16:24 pm »
285 и 410 се озбилни бројки... со здравје да се вози

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #542 на: 13 Февруари 2013, 20:56:31 pm »
Da bideme realni..toa se fabricki podatoci koi treba da se potvrdat i izmerat.
Ke ima merenje...Moze da izlezat i nesto pomalku KS i Nm,  a moze i da se sluci vakvo nesto.. ;D


Motor C20LET mit Chip EDS Phase 1 (Ladedruckanhebung).
Ergebnis: 256 PS 448 Nm.

Ova e istiot momak sto ja vrti Kalibrata na Nordschlefe za 8:30 sec..eve sto pisal:

Yes, it was a little bit astonishing to reach 448 Nm only with EDS Ph.1. But it seems to be correct, because I have another diagram from 2008 with 263 PS and 436 Nm. Perhaps the HJS 200cell Kat and the missing middle-muffler raises the torque of this car.
The difficulty is, this nice torque above 400 Nm works only between 3400 and 3900 rpm, when the overboost makes an air pressure 1,3 bar for a short time. After that the air pressure goes down to 0,9 bar and the torque is decreasing rapidly

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #543 на: 13 Февруари 2013, 20:58:44 pm »
Ова треба Симо да го види.
The difficulty is, this nice torque above 400 Nm works only between 3400 and 3900 rpm
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #544 на: 13 Февруари 2013, 21:00:34 pm »
Баш онаму кај што треба. И кај тебе го има тоа однесување притисокот?

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #545 на: 13 Февруари 2013, 21:03:14 pm »
Da ..toj torque go dobil koga mava overboost na 1.3 bara, a mu raboti na 0.9
Kaj mene boostot e pomal zaradi dobro na turbinata...0.8 bara so 1.1 overboost iako imam st.2.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #546 на: 13 Февруари 2013, 21:03:38 pm »
Секако дека го видов, благодарам на потенцирањето.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #547 на: 13 Февруари 2013, 21:08:44 pm »
Mene ova mi padna vo oci...

Perhaps the HJS 200cell Kat and the missing middle-muffler raises the torque of this car.

Katalizator veke nemam. sreden lonec imam...
Ako go izvadam, ke stane nepodnoslivo vnatre.


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #548 на: 13 Февруари 2013, 21:16:42 pm »
Ne se isplaka za 10 nm da dobies 10 db

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #549 на: 13 Февруари 2013, 21:22:36 pm »
Da, da...tebe i vaka ti e dovolno bucna. ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #550 на: 13 Февруари 2013, 21:30:04 pm »
Не само бучна, ќе стане и Југо со дупнат ауспух.








А веќе имаш Југо со ауспух пред дупнување... :D

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #551 на: 13 Февруари 2013, 21:31:45 pm »
Da bideme realni..toa se fabricki podatoci koi treba da se potvrdat i izmerat.
Ke ima merenje...Moze da izlezat i nesto pomalku KS i Nm,  a moze i da se sluci vakvo nesto.. ;D


Motor C20LET mit Chip EDS Phase 1 (Ladedruckanhebung).
Ergebnis: 256 PS 448 Nm.

Ova e istiot momak sto ja vrti Kalibrata na Nordschlefe za 8:30 sec..eve sto pisal:

Yes, it was a little bit astonishing to reach 448 Nm only with EDS Ph.1. But it seems to be correct, because I have another diagram from 2008 with 263 PS and 436 Nm. Perhaps the HJS 200cell Kat and the missing middle-muffler raises the torque of this car.
The difficulty is, this nice torque above 400 Nm works only between 3400 and 3900 rpm, when the overboost makes an air pressure 1,3 bar for a short time. After that the air pressure goes down to 0,9 bar and the torque is decreasing rapidly

moze mnogu fino da se iskaci barem uste 1500 rpm so pomos na bregasti :)
NO TURBO NO FAN

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #552 на: 15 Февруари 2013, 13:50:58 pm »
Poracano..
Da vidime sto ke stigne..






- Color: Black
- Aluminum alloy case material
- The 4th generation pull-type blow-off relief valve
- Will not leak under any level of boost
- Comes with English/Japanese manual

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #553 на: 15 Февруари 2013, 14:06:58 pm »
congrats!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #554 на: 15 Февруари 2013, 14:11:46 pm »
Neka stigne, neka se montira..neka raboti..posle congrats.