mozda e 12 ventilski ne zapaxiv toj moment.....
значи не обратив внимание синоќа,, други работи ме интересираа и други работи тестирав... откако маршер рече дека го чудам со бројот на вентилите почнав да се подзамислувам и да си враќам слики во главата... утре кога ке го отвориме ке го сликнам и сите дилеми ке завршат... мене ми е сеедно дали е 12 или 16 или 20 вентилски... возилото е муштериско, не е мое и не му се замарам за тоа... се замарам да му помогнам на боро, да го решиме проблемот што е симптоматично чуден...
маршер.. прееска од мобилен пишував затоа и не ми се куцкаше толку многу.. меревме и компресија... одприлика по 1 бар покажуваше на секој цилиндар. зборам за пред да запали т.е. кога вртеше како вентилатор, а одкако видовме дека не е ребраст и не се скршени брегастите... кога видов дека покажа масло на брегасти и ги вратив свекиците, на прво верглање покажа компресија т.е. звукот на моторот нели, се смени при верглање и на второ запали, после тоа веке не се ни трудевме да мериме компресија...
како и да е, мајтап на темава не ми е потребен, туку побарав мислење дали евентуално некој го имал истиов проблем со истиов мотор.. дали можда е евентуално нешто што се повторува како маана на овој мотор, бидејки не постои возило кое нема некоја условно кажано “сериска маана“ која се повторува кај сите возила.. за тоа беше темава а не да траскаме тука дали бил со 12-16-20 вентили...
истиот тој мотор е вграден во даеву ланос и се води како 1.5... го има и со 8 и со 12 и со 16 вентили како DOHC ознака... боро го има истиов ланос и моторот му беше растурен до коска... маана што би ја приметил како што и он вика и јас е дека на блокот уљниот канал што доаѓа од пумпа е премногу блиску до третиот цилиндар.. малку е збиен тој мотор. значи на трети циландар на опелов и се случува срањето...
повторувам, ке ставам на крај инфо што и како било и што сме откриле меѓутоа побарав помош да каже некој дали има некакво повторување на ваков дефект...