koга ке сватите дека се е местено (вклучително и видеово погоре), со некаква крајна цел (финансиска нај често) тогаш со поинакви очи ке ги гледате работите и понаку ке коментирате...
како на пример видеото кај што волвото што треба да го тестира автоматскиот систем за кочење, што наместо да закочи се зарина во камионот, пред цела фела на новинари. зарем стварно мислите дека тоа не е намештаљка? волво инжинери со месеци го тестирале и испитувале тој уред-систем, направени се еден милион тестови, со краен позитивен епилог и на крај кога ги викаат новинарите, тестот доживува феил случајно?
или пак тоа видеото со старо волво и рено модус? кој и што гарантира дека не е ојачано реното? а башка користеа прастаро возило (волво 960 мислам дека беше) кое ни по техника, ни по цврстина не е како денешното волво.. иако тестот им беше дали постара голема кола или понова мала... а и патем речено, нели виткањето на предниот дел од шасијата требаше да биде позитивен исход од таква сообраќајка? да го амортизира ударот возилото?
а зашто не искоментира твоето експертско мислење (бидејки си до некаде експерт во некои обалсит, нели тестираш возила) за видеото кај што тестираа теренци, мислам бмв Х6 и чироки? на коментарот мој за гумите, изборото на траекторија и наместување на камери точно онаму кај што ке заглави возилото?