Автор Тема: Renault Twingo 1.2 ECO2  (Прочитано 18037 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Renault Twingo 1.2 ECO2
« Одговори #15 на: 16 Ноември 2012, 22:55:54 pm »
UPDATE: Фотографии во првиот пост


Од новите бе Фаланга?
Ај Спаркот некако се јаде, ама ова ко к*р е ружно... Леле па уште се радуваш. Ново дека е изглеа, ќе ти легне таа предницата во мисли, и кошмари ќе те пукаат во 4 и 20 сабајле, ќе идеш Баблс да го гушнеш зашто тој е лепотан во споредба со ова ;D

Од новите е. Искрено задницата му е претерано грда. Погрдо мислев намерно да го правеа немаше вакво да го направат. Предницата е одлична а и ентериерот убаво изгледа.

Ај со здравје да си го возиш. Се напрај и ти со кола   :) (не дека спаркчето не е  :D)

Ќути, good for you што се поправи иначе.....

i sledna kola  FORD KA   :) :) :) :)

Пегла би возел попрво отколку Форд КА.

Иначе први впечатоци, Твингото е многу лесно за возење. Перфектно возило за девојче. Моторот има торк уште од мал број на вртежи што е одлично за низ град. Пластиката на воланот е премногу тврда, дури и боли кога ја држиш но убава навлака ќе го репи тоа. Сервото е многу моќно и лесно се врти воланот, прецизно е управувањето и има одличлен фидбек од патот. Седиштата се тврди, исто како кај Спаркот, прилично потврди одошто кај Полото. Тоа е одлично според мене и е оптимално погодено. Амортизацијата е многу тврда но возилото е убаво стегнато и нема крцкање од никаде освен од пластиката кај шалт таблата. Крцка неште кај левиот крај а истиот звук го има и одкај десниот крај. Тоа не е проблем, ќе се изгуби само од себе. Задната клупа е многу удобна за седење но нема воопшто место за нозете. Има помалку и од Полото и од Спаркот. Кочењето е одлично. Јачината на кочење е совршено пропорционално распоредена зависно од сетпенот на притискање на педалот. Неколку пати прикочив агресивно и можам да кажам дека растојанието на кочење ме импресионираше. ABS-от уклучи само на Орце николов каде што е лизгав асфалтот. Кумплигот е прекрасен но една критика до менивачот, пластиката на рачката е очајно лоша и непријатна за држење а рачката тешко влегува во брзина за раслика од Полото и Спаркот. Но колата ја земав со 8км поминати па претпоставувам дека со тек на времето ќе се разработи и ќе омекне. Педалот за гас е одличлен и има две нивоа, првото ниво е од (проценка од прилика) од 0-80% притиснатост па бара посилно стиснување за да пропадне до 100%. Има борд компјутер со сите стандардни показатели, на потрошувачка, потрошено горизво, процеси, пикови и други тракатанци. Има и ограничување на максималната брзина а има и круз контрол. Има контроли на воланот за радиото и Bluetooth поддршка за мобилен телефон. има радио со USB MP3 и AUX влез. Има два поголеми звучника, мислам дека се 12-ки и два високотонци. Има далечинско отворање но со него се отвора само возачката врата, тоест нема централна брава. Има електрика на стакла но едноставна, ја нема опцијата да стиснеш и да се отвори прозорот до крај туку мораш да држиш стиснато.

Е сега во врска со моторот, во првите 3000 километри ECU-то е во safe mode и не дозволува беснеења. Максималната брзина е ограничена на 130км/ч до изминувањето на 3000-те километри. Звучната изолација не е баш за фалење, односно внатре е погласно одошто кај Спаркот и Полото. Моторот има одличен торк и при мали вртежи и трпи возење под мал гас како на пример 25 со трета, 40 со 4-та и 50 со 5-та брзина. Борд компјутерот јавува некои смешно мали цифри на потрошувачка како на пример 3.2л на 100км при крузање 50 со 4-та или 2.5л при крузање со 55 во 5-та. Едон беше сведок, но не ме изненадува и да е толку ниска потрошувачката. Во Понеделник одам за Приштина па ќе видам на отворено (yea right... in Kosovo) Од гуми имам ContiEcoControl3. Прекрасни гуми за тивко и меко возење. Димензијата мислам дека е 175/70 само не приметив оти ме стемни дали се 14-ки или 15-ки. За повеќе впечатоци утре ќе пишам. Сега за сега толку е.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Renault Twingo 1.2 ECO2
« Одговори #16 на: 16 Ноември 2012, 23:03:02 pm »
UPDATE: Фотографии во првиот пост

Е каде де?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Renault Twingo 1.2 ECO2
« Одговори #17 на: 16 Ноември 2012, 23:07:55 pm »
Ете, таму се. Малава ми се закачи на врат па ме задржа малце.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Renault Twingo 1.2 ECO2
« Одговори #18 на: 16 Ноември 2012, 23:10:42 pm »
Мене ми е многу симпатично од напред, од позади не е нешто посебно грдо, али ентериеров со брзиномер во средина повраќаници

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Renault Twingo 1.2 ECO2
« Одговори #19 на: 16 Ноември 2012, 23:11:18 pm »
Леле внатрее.... 101 е бентли за ова бе! :O :O :O

Отсутен kire95

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1756
Одг: Renault Twingo 1.2 ECO2
« Одговори #20 на: 16 Ноември 2012, 23:12:04 pm »
Создравје да си го возиш и многу безгрижни километри

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Renault Twingo 1.2 ECO2
« Одговори #21 на: 16 Ноември 2012, 23:12:44 pm »
Еј пазите, за моја кола зборите.

Ентериерот е малку чуден, но брзо е навикнувањето. Има опција за менување на јачината на осветлувањето на инструментите.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Renault Twingo 1.2 ECO2
« Одговори #22 на: 16 Ноември 2012, 23:16:03 pm »
Има опција за менување на јачината на осветлувањето на инструментите.

No!? Really!?

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Renault Twingo 1.2 ECO2
« Одговори #23 на: 16 Ноември 2012, 23:20:03 pm »
Еј пазите, за моја кола зборите.

Јебига, интересно било да кењаш туѓи коли, сега те сфаќам ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43562
  • Il Moderatore
Одг: Renault Twingo 1.2 ECO2
« Одговори #24 на: 16 Ноември 2012, 23:22:05 pm »
Има опција за менување на јачината на осветлувањето на инструментите.

No!? Really!?

Баш сакав да отворам тема за најбезкорисната опција во колата. Ова ми беше на прво место. Значи - нова тема, најбезкорисна опција во вашата кола!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Renault Twingo 1.2 ECO2
« Одговори #25 на: 16 Ноември 2012, 23:23:04 pm »
Битно е опција.... која ја нема во Фолксваген ;D

Иначе, тешко дека ќе се спие ноќеска. Веројатно ќе се вртат кругови низ градов.

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: Renault Twingo 1.2 ECO2
« Одговори #26 на: 16 Ноември 2012, 23:25:18 pm »
Ја имаш најубавата кола - СЛУЖБЕНА ;D
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Renault Twingo 1.2 ECO2
« Одговори #27 на: 16 Ноември 2012, 23:26:00 pm »
Битно е опција.... која ја нема во Фолксваген ;D

Ја има во VW mk3.. :)


Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43562
  • Il Moderatore
Одг: Renault Twingo 1.2 ECO2
« Одговори #28 на: 16 Ноември 2012, 23:27:07 pm »
Само што ги видов сликите................. Лелелеле OMFG! Рено, втатете го старото твинго - ве молам, од ова очи болат!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Renault Twingo 1.2 ECO2
« Одговори #29 на: 16 Ноември 2012, 23:27:30 pm »
Службена или не битно моја е. ;D Него за 2-3 недели ќе има уште една тема: Renault Twingo 1.5 DCi
Оваа ќе ја дадам на помладиве а за мене ќе го земам дизелот.