Автор Тема: Alfa Romeo 145, 1351ccm 8V Boxer, 96'  (Прочитано 111839 пати)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa 145, 1.4 Boxer, 96'
« Одговори #60 на: 23 Април 2011, 02:35:32 am »
Алфа си имал ли?
На Top Gear викаат: You're not a true petrolhead if you haven't owned an Alfa што би значело не си вистински автоманијак ако во животот не си поседувал Алфа.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Alfa 145, 1.4 Boxer, 96'
« Одговори #61 на: 23 Април 2011, 02:39:28 am »
Ja што да кажам, сум имал бмв, опел, форд, пежо, сеат, сузуки... :)
Kazi si toa sto mislis :)...inaku MartinAlfista - pogore zaboraviv da ti spomenam,deka koga pravam muabet za koli,i koga nekoj ke pocne da mi kazuva abe Alfa vaka,Alfa onaka demek trosat,skapi delovite itn.itn...i toe...pocnuva da mi se povraka....ne razmisluvaat deka razlikata so nekoja druga kola e NEZNACITELNO pogolema...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Alfa 145, 1.4 Boxer, 96'
« Одговори #62 на: 23 Април 2011, 02:42:30 am »
Сум немал алфа, али возев една... 145-ка 1.4 имаше проблем, веројатно со електрониката коа ке загрееше колата омалаксуваше и многу трошеше... не примаше, као да имаше проблем со твинспаркот... а иначе имав, и имам сеуште комбинација за 156ка, дизел и бензин... Али одлучив да идам на VW, и гледам да ми улета по поволна комбинација за А3, Пасат или Ауди А6-ка :) и според парите колите може да се од 1997/1998 до 2001/2002

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa 145, 1.4 Boxer, 96'
« Одговори #63 на: 26 Април 2011, 19:41:01 pm »
се зачисти малце темата ради офтопик, се надевам без лутење :)

http://www.youtube.com/watch?v=4wJTTFrH7bc
http://www.youtube.com/watch?v=E2m46Ad9fP0

да си ги промовирам клипчињата уште еднаш :)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Alfa 145, 1.4 Boxer, 96'
« Одговори #64 на: 26 Април 2011, 20:08:20 pm »
Сум немал алфа, али возев една... 145-ка 1.4 имаше проблем, веројатно со електрониката коа ке загрееше колата омалаксуваше и многу трошеше... не примаше, као да имаше проблем со твинспаркот... а иначе имав, и имам сеуште комбинација за 156ка, дизел и бензин... Али одлучив да идам на VW, и гледам да ми улета по поволна комбинација за А3, Пасат или Ауди А6-ка :) и според парите колите може да се од 1997/1998 до 2001/2002

Јас мислам дека поповолна цена од Alfa Romeo не наоѓаш кај никој VW. Еве еден пример само...........

http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/252863?searchID=1056012&Idx=5

Јас би одел на Алфа ромео да сум на твое место, ти си човек што ги сака автомобилите :)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Alfa 145, 1.4 Boxer, 96'
« Одговори #65 на: 26 Април 2011, 22:11:17 pm »
Од опрема О нема алфава :(

Види го пасатов.... http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/287215
http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/472818

во секој мемент дечково е спремен да му го дадам свифтот и да му доплатам... но гледам убаво ја мозгам, работава дека...  сеа уште неможам да се одлучам... ако зимам пасат за уште малце пари искача вакво Ауди А6...

http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/471069?searchID=1064581&Idx=121
http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/478934?searchID=1056196&Idx=8
http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/511958?searchID=1056196&Idx=4

Значи се мислам, само за Германско ауто... Само сеуште се мислам 1.8 турбо бензин и да го возам на плин, или 1.9 ТДИ ама од појаките... 110/115 кс минимум... а ако е више, не смета :)

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Alfa 145, 1.4 Boxer, 96'
« Одговори #66 на: 26 Април 2011, 22:20:05 pm »
riki turbo so plin brat slusaj me ti mene drugarce imase superb 1.8t na vremeto prviot superb koa izleze i togas nikoj ne se nafakjase plin na turbo da mu mesti ama posto on si e elektronicarce zema sam si namesti i plus nekoj cip izede skodiceto, brat ne si svesen kako idese koliceto...munjaaa :D

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Alfa 145, 1.4 Boxer, 96'
« Одговори #67 на: 26 Април 2011, 22:24:04 pm »
ej gleam nesto gleas 2.5 tdi nemoj da si se izlaza da te natera gjavol da se zaebes...

i use nesto ke ti kazam brat posle nekoe vreme ke places sto si se prefrlil od japonce na germanciste ke go baras swiftot nazad, so VW ke si imas nov najdobar drugar a toj ke bide MAJSTOROT :D hehe (ne mi zameruvajte isfrustriran sum cel den u servis so VW group sum)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Alfa 145, 1.4 Boxer, 96'
« Одговори #68 на: 26 Април 2011, 22:31:30 pm »
Сам сум мајстор... знаеш... дека работам дома...

Него... сакам голема кола... нема некоја интересна пунуда на јапонско големо возило...

А иначе деловите за Германциве се живо џабе...

И јас сум повеке за таа варијанта 1.8 турбо бензин, бидејки имам на работа 2.0 ТСИ 180 кс пасат и презадоволен сум од него... појава е

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Alfa 145, 1.4 Boxer, 96'
« Одговори #69 на: 26 Април 2011, 22:37:38 pm »
Од опрема О нема алфава :(

Види го пасатов.... http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/287215
http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/472818

во секој мемент дечково е спремен да му го дадам свифтот и да му доплатам... но гледам убаво ја мозгам, работава дека...  сеа уште неможам да се одлучам... ако зимам пасат за уште малце пари искача вакво Ауди А6...

http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/471069?searchID=1064581&Idx=121
http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/478934?searchID=1056196&Idx=8
http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/511958?searchID=1056196&Idx=4

Значи се мислам, само за Германско ауто... Само сеуште се мислам 1.8 турбо бензин и да го возам на плин, или 1.9 ТДИ ама од појаките... 110/115 кс минимум... а ако е више, не смета :)

Овие пасативе двата се КРШој невидени + на странски табли се сите, алфичето ти е на мк за таа цена ;). А шо викаш дека алфата нема опрема, овие да не имаат ?  Види ни радио немаат стандардно, додавано е :) А вториот пак, со тула е потпрен да не замини хахахахахха
мнооооогу сме оф топик, нека се префрлат сите овие постови во соодветна тема
« Последно менување: 26 Април 2011, 22:39:26 pm osmica8 »

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Alfa 145, 1.4 Boxer, 96'
« Одговори #70 на: 26 Април 2011, 22:40:56 pm »
riki turbo so plin brat slusaj me ti mene drugarce imase superb 1.8t na vremeto prviot superb koa izleze i togas nikoj ne se nafakjase plin na turbo da mu mesti ama posto on si e elektronicarce zema sam si namesti i plus nekoj cip izede skodiceto, brat ne si svesen kako idese koliceto...munjaaa :D
Тој мотор е многу погоден за монтирање на плин, мука нема. Уредот е малку поскап, ама затоа ќе го исплатиш со поминати помалку од 20000km со денешниве цени на бензинот. Ќе имаме прилика да се убаци во дискусија и Плимонт. Ќе ни раскажат повеќе за нивните искуства со овие мотори. Знам дека дечките од Плимонт во Грчка им имаат монтирано плински уреди на повеќе модели на турбо-бензинци и дека нема разлики во перформанси во споредба со атмосферците каде се можни маргинално намалени перформанси на високи вртежи. Се разбира уредите се исклучиво секвенционални мулти-поинт инџекшн системи со сопствен ECU.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Alfa 145, 1.4 Boxer, 96'
« Одговори #71 на: 26 Април 2011, 23:43:51 pm »
sistemot ne e razlicen gojdo , razlikata e samo vo podesuvanjeto na softverot ti garantiram...

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Alfa 145, 1.4 Boxer, 96'
« Одговори #72 на: 27 Април 2011, 00:24:12 am »
Осмица, Јас ги дадов како пример која цена се движат тие пасати, утре ке идам за паланка службено па ке застанам на тоа плацевите на влезот... па ке видам, што има цени па ке ве информирам...

Гојдо, ова ми е како солуција... као комбинација да напраам... решен сум за промена на кола... дефинитивно...
Иначе кај нас во такси имам видено 1.8турбо бензин пасати... и зависи од вожњата и кај ставаал плин али потрошувачката им се движела помегу 11,5/12  најекономична варијанта извадена во град, и највеке 15 литри во град...  зборено и проверено :)

А ова од плинмонт, колегава е шајка со газдата па може да ми направи и на 1000 рати :) не е проблем... прва солуција ми се плинмонт, ако дојде до местење плин...

Отсутен IvO

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1676
Одг: Alfa 145, 1.4 Boxer, 96'
« Одговори #73 на: 27 Април 2011, 00:25:03 am »
Од опрема О нема алфава :(

Види го пасатов.... http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/287215
http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/472818

во секој мемент дечково е спремен да му го дадам свифтот и да му доплатам... но гледам убаво ја мозгам, работава дека...  сеа уште неможам да се одлучам... ако зимам пасат за уште малце пари искача вакво Ауди А6...

http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/471069?searchID=1064581&Idx=121
http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/478934?searchID=1056196&Idx=8
http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/511958?searchID=1056196&Idx=4

Значи се мислам, само за Германско ауто... Само сеуште се мислам 1.8 турбо бензин и да го возам на плин, или 1.9 ТДИ ама од појаките... 110/115 кс минимум... а ако е више, не смета :)

Овие пасативе двата се КРШој невидени + на странски табли се сите, алфичето ти е на мк за таа цена ;). А шо викаш дека алфата нема опрема, овие да не имаат ?  Види ни радио немаат стандардно, додавано е :) А вториот пак, со тула е потпрен да не замини хахахахахха
мнооооогу сме оф топик, нека се префрлат сите овие постови во соодветна тема


попрво пасатот ке се распадне внатре отколку алфата ...

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Alfa 145, 1.4 Boxer, 96'
« Одговори #74 на: 27 Април 2011, 00:30:37 am »
@Гугле

Не реков дека е различен туку дека е поскап. Тој мотор е со директно вбризгување во комората за согорување. Поради тој факт, самите бензински дизни се изложени на драстично повисоки температури па кога би се возело само на плин за кратко време ќе изгорат поради тоа што низ нив не тече бензин кој ќе ги лади. Затоа е потребно специјален режим на работа каде на секои 3 вбризгувања од плин доаѓа едно вбризгување со бензин. Улогата на бензинот е да ги лади дизните, а тоа го прави со самото вбризгување, како и при преоѓање од течна во гасовита состојба. Овој режим на работа со двата типа на гориво неможе да го овозможи секој (независен плински) компјутер, па затоа е малку поскап. Понатаму, бидејќи се работи за форсирано полнење, односот на кислород и гориво е многу помал во однос на обичен атмосферец, па затоа се потребни помоќни и побрзи дизни, како и поголема расплињача. А тие делови коштаат повеќе во споредба за обичен атмосферец со слична зафатнина. Згора на ова, неопходна е капалка на масло за ладење на издувните вентили, која чини околу 40 евра.
На пример добар уред кој може да се вгради на таков мотор е Landi Renzo Omegas кој со капалка во Плимонт чини околу 850 евра. На обичен атмосферец ќе брка работа и варијанта со драстично поефтини дизни, поефтина расплињача и без капалка, кој чини околу 570 евра.

П.С. заборави да ми се јавиш или беше пребукиран со активности? ;P
« Последно менување: 27 Април 2011, 00:33:14 am gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!