Автор Тема: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања  (Прочитано 428421 пати)

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7277
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #1620 на: 12 Април 2013, 00:09:58 am »
2:15 е моментот...

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6849
  • French diamond
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #1621 на: 13 Април 2013, 02:22:23 am »
Ете ја косилицата моја како оди, возена како дизел до кај 4-4500 рпм  :D Само првиот пат во втора му дадов гас до патос.


Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #1622 на: 13 Април 2013, 11:16:07 am »
ај бе дај му гас

Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1267
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #1623 на: 01 Мај 2013, 17:04:36 pm »
Seat Leon 1,4 TSI 140


Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #1624 на: 02 Мај 2013, 23:56:58 pm »
7,5 секунди мислам... одлично !!!

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #1625 на: 03 Мај 2013, 12:20:31 pm »
Не знам дали дека на видео, ама во живо некако побрзо ми гледа забрзувањето  ;D

Eheee dobro utro. ;D

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9194
  • Аstra la vista baby !
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #1626 на: 11 Мај 2013, 03:15:02 am »

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #1627 на: 11 Мај 2013, 03:25:31 am »
куршум

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #1628 на: 11 Мај 2013, 03:41:15 am »
0-100 5 секунди, и тоа бааѓи шлајфува во прва... со подобри гуми ваљда под 5 секунди ќе отиде/ ѕвер.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #1629 на: 11 Мај 2013, 08:23:18 am »
Удри лимитер у задња брзина, треба малце подугачка последна за интеграва :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #1630 на: 02 Јуни 2013, 22:00:49 pm »
2:32 :P

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #1631 на: 02 Јуни 2013, 23:49:05 pm »
ZVIJER !!!  ;D ;D ;D ;D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Оваа не е можно
« Одговори #1632 на: 04 Јуни 2013, 09:51:49 am »
A oва дали е можно ???

Not a valid youtube URL

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Оваа не е можно
« Одговори #1633 на: 04 Јуни 2013, 10:09:29 am »
ме наежи.. ги зигледав цело... можно ли е стварно? па ваљда можно е...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2608
  • Custom made interiors
Одг: Оваа не е можно
« Одговори #1634 на: 04 Јуни 2013, 15:39:23 pm »
Цитат
It was a stock ecu from a 1996 Mazda Millennia 2.5 (non-supercharged). That first motor didn't last more than a month because it had bad rod bearings. The KLZE that was swapped in afterwards lasted a long time! Eventually, I over-revved it and broke a valve off in it. The third motor I put in it was a KLDE and it is still running super strong today. I changed the ecu from a 1996 to a 1997 and have not changed anything else. The transmission keeps blowing up. I went through 4 of them!

Читај коментарите под видеото што го постира и ќе дознаеш тоа што бараш. :)