Автор Тема: Што е поекономично ДИЗЕЛ или ПЛИН  (Прочитано 11655 пати)

Отсутен Jakove

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 6
Одг: Што е поекономично ДИЗЕЛ или ПЛИН
« Одговори #60 на: 04 Ноември 2012, 21:04:39 pm »
Ви благодарам повторно на сите. Веќе договоарам утре сабајле да ја види некој механичар, и да ја капарам/купам Вектрата.

Со оглед на тоа што досега возев француска кола, дали некој знае добар сервис за ОПЕЛ (не за сега туку за идни потреби)?

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4624
  • Муфљуз
Одг: Што е поекономично ДИЗЕЛ или ПЛИН
« Одговори #61 на: 04 Ноември 2012, 21:05:53 pm »
Еден од најдобрите сервисери е тука на форумов Маршер.
http://forum.carclub.mk/index.php/board,19.0.html  Еве го неговиот подфорум :)
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9217
Одг: Што е поекономично ДИЗЕЛ или ПЛИН
« Одговори #62 на: 04 Ноември 2012, 21:09:14 pm »
одличен избор,само воланот неможам да го сварам....

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54736
  • Махер
Одг: Што е поекономично ДИЗЕЛ или ПЛИН
« Одговори #63 на: 04 Ноември 2012, 21:20:56 pm »
Сигурно може да се претапацира.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9217

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10567
Одг: Што е поекономично ДИЗЕЛ или ПЛИН
« Одговори #65 на: 07 Август 2013, 17:38:43 pm »
Ако се работи за каросериски исто возило, едното на дизел, а другото на плин - во пари гледано плинот е поекономичен. Има плински уреди како Еволуш'н кој не захтева годишни сервиси. Значи трошоци за одржување скоро и да нема. Зборувам за плинските уреди од петтата генерација, секвентите посекако. Предноста е и поширокиот рејнџ на возење (го пуниш резерварот со бензин до горе, исто така и плинот и автономијата скоро се дуплира). Друга или трета предност е ако ти откаже пумпата за гориво или некој витален дел од бензинскиот систем, со држење на копчето за плин - палиш директно на плин (пожелно да не е надвор ладно и да не се практикува често, пошто сте лимитирани на 8 пати мислам...). Плинот е еколошки чист и ги задоволува сите Еуро норми за разлика од дизелот, се надевам дека во иднина ќе се добијат и некои повластици при регистрирање на возилото заради стимулација на екологијата. Да не излезе само заклучокот од темава дека најекономично е всушност дизел на метан или плин ??? ;D 

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Што е поекономично ДИЗЕЛ или ПЛИН
« Одговори #66 на: 07 Август 2013, 18:50:03 pm »
и дизел на метан не е поекономичен од бензин на плин, од проста причина што дизел мотор неможе да работи само на метан туку тоа е смеша помеѓи двете... 30-35% нафта вс 65-70% метан...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33897
  • Таков е животот... јебига
Одг: Re: Што е поекономично ДИЗЕЛ или ПЛИН
« Одговори #67 на: 07 Август 2013, 18:56:35 pm »
Onak,  da ne e obratno? 30 posto metan,  70 nafta? Taka ke da e.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Што е поекономично ДИЗЕЛ или ПЛИН
« Одговори #68 на: 07 Август 2013, 18:56:56 pm »
Onak,  da ne e obratno? 30 posto metan,  70 nafta? Taka ke da e.

не ке да е така...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10567
Одг: Што е поекономично ДИЗЕЛ или ПЛИН
« Одговори #69 на: 02 Септември 2013, 19:06:23 pm »
Evropska unija i Savet Evrope podržavaju masovniju upotrebu TNG: 29. novembra 2000. godine Evropska komisija usvojila je takozvanu Zelenu knjigu o sigurnom snabdevanju - (engl. Green paper: Towards a European strategy for the security of energy supply), u kojoj je kao jedan od ciljeva navedena potreba zamene 20% goriva u drumskom prevozu alternativnim gorivom do 2020. godine. (Sada je učešće alternativnih goriva na nivou nekoliko procenata.) Pod alternativnim gorivom se u širem smislu smatraju goriva koja su u stanju da zamene postojeća klasična goriva za pogon motornih vozila, kao što su motorni benzin i dizel gorivo.
Sjedinjene Američke Države takođe podržavaju popularizaciju TNG. Propane Education And Research Act koji je potvrđen od strane Kongresa 1996. godine, daje dozvolu da se sredstvima ostvarenim prodajom propana vrši njegova promocija kao ekološki čistog goriva. Konstituisan je i Savet za obrazovanje i istraživanje propana (Propane Education Research Council) - PERC, zarad sprovođenja istraživačkih, razvojnih, edukativnih i sigurnosnih aktivnosti u vezi sa korišćenjem gasa kao ekološkog goriva.
Australija dotira svaki novougrađeni TNG uređaj, sa 1000AUD, što je oko 50% troškova ugradnje.
Italija dotira TNG uređaje sa 650 EUR, a ovakvim vozilima dozvoljeno je kretanje u 18 područja u kojim konvencionalna vozila na benzin/dizel imaju zabranu kretanja.
Velika Britanija: Kraljica kao i premijer koriste vozila sa ugrađenim TNG sistemom. U Londonu, vlasnici ovakvih vozila oslobođeni su plaćanja takse za ulazak u centralnu gradsku zonu (u vremenu od 7 ujutru do 18:30 popodne radnim danom).
Holandija raznim merama jako uspešno podstiče širenje TNG sistema. Procena je da u Holandiji ima preko 400 000 ovakvih vozila, što je čini drugom zemljom u Evropi, po broju konvertovanih vozila po glavi stanovnika.
Nemačka vlasnicima vozila na TNG daje poreske olakšice.
Japan: Čak 95% taksista koristi TNG.
Hrvatska takođe populariše TNG. Procenjuje se da u Hrvatskoj ima 15 000 do 20 000 vozila na TNG.
Španija, Norveška, Belgija, Francuska, Poljska, Novi Zeland, pa i Kina i zemlje Latinske Amerike i Afrike takođe raznim metodama popularišu upotrebu TNG-a
Srbija nema jasnu strategiju niti pravac razvoja po ovom pitanju. Jedina direktna olakšica koju država daje je popust pri plaćanju ekološke takse: vozila na plin se tretiraju kao i vozila sa EVRO 4 motorima, tj. plaćaju 62,5% iznosa koji se plaća za vozila na bezolovni benzin ili eurodizel. Međutim, radi se o minimalnom iznosu, koji se u zavisnosti od radne zapremine motora kreće u rasponu od 120÷380din (1,5÷5€). Cenu samog goriva država reguliše da bude povoljnija u odnosu na cenu motornog benzina, ali tendencija je da se ova razlika smanjuje.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43367
  • Il Moderatore
Одг: Што е поекономично ДИЗЕЛ или ПЛИН
« Одговори #70 на: 02 Септември 2013, 20:40:09 pm »
Се` ова ми е познато, но коментар само за болдираното:

Пазарната економија вели, ако се зголемува побарувачката на еден енергенс, очекувано е неговата цена да расте. No free lunch, што би рекле нашите соседи, американците.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Што е поекономично ДИЗЕЛ или ПЛИН
« Одговори #71 на: 03 Септември 2013, 00:08:59 am »
Плинот ќе биде ставен под регулаторна. Буџетот станува премногу зависен од плинот.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Што е поекономично ДИЗЕЛ или ПЛИН
« Одговори #72 на: 03 Септември 2013, 00:24:38 am »
Добар избор со Вектрата. Провери ја на мајстор и ако е ОК лапај ја. Сценикот иако е дизел, не вреди, ке се мразиш себеси зошо воопшто си го гледал. :)

Отсутен Jimny

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 932
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.