Автор Тема: Mitsubishi 4G15T мотор  (Прочитано 9641 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Mitsubishi 4G15T мотор
« на: 27 Септември 2012, 10:22:56 am »
Да прашам, кој поише се разбира, дали и каде може да се најде овој мотор, и како можам да проверам дали би пасувал во Лансер?

Би требало да си клапне, без некоја модификација, ама што знам :)

Моторот е од Mitsibishi Colt CZT



*Specification Of Mitsubishi Colt Czt The City Cars

    Fuel type : Gasoline, unleaded 95
    Fuel mixed driving : 6.8 L/100 km
    Seats : 5
    Drive : Front wheels
    Transmission : Manual, 5-speed
    Airbags : 4. Front airbags. Side airbags.
    Engine : 1499cc, 4 cylinder
    Valves per cylinder : 4
    Maximum  Power : 150.00 PS (110 kW or 148 HP) @ 6,000rpm
    Maximum Torque : 211 Nm (21.5 kgf-m or 155.6 ft.lbs)@ 3,500rpm
    Bore x stroke : 75.5 x 84.8 mm
    Fuel system : Injection

    Fuel control : Overhead cam (OHC)
    Cooling system : Liquid
    Transmission : Manual, 5-speed
    Top speed : 210.0 km/h (130.5 mph)
    Acceleration : 0-100 km/h (0-62 mph) in 8.0 seconds
    Front brakes : Ventilated disks
    Rear brakes : Disks
    Brake details : Antiblocking system (ABS).
    Weight : 1,020kg

Некоја помош и наводила, каде да барам
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Mitsubishi 4G15T мотор
« Одговори #1 на: 27 Септември 2012, 10:26:26 am »
Грција да видиш, кај нас мислам тешко оваа работа. Они ги возат овие CZT.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Mitsubishi 4G15T мотор
« Одговори #2 на: 27 Септември 2012, 10:27:14 am »
Знам за Грција, ама мислев нешто поконкретно ако знае некој :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Mitsubishi 4G15T мотор
« Одговори #3 на: 27 Септември 2012, 10:32:11 am »
Треба да си клапне на штраф и на мењач, јас колку што знам ова е истиот блок што го вози Лансерот, имаше еден Колт ваков во Гостивар мислам се продаваше за друг кај нас тешко...
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Mitsubishi 4G15T мотор
« Одговори #4 на: 27 Септември 2012, 11:00:42 am »
уфф тоа е тоа .... дај боже да ти се препороди Лансерот со вакво моторче

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Mitsubishi 4G15T мотор
« Одговори #5 на: 27 Септември 2012, 11:03:12 am »
А ако е блокот ист, да му туриш ти на твојот блок изнутрици од ваков мотор + турбо по своју вољу? па да стигнеме до некои поштени 220-30кс без да се е*ааш... за 150кс, смени си го лансерот за оној со 1.8 мотор, и свиркај си, поефтино ќе поминеш, и фабрички ќе  ти биде се` ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Mitsubishi 4G15T мотор
« Одговори #6 на: 27 Септември 2012, 11:06:06 am »
I mene mi padna ednas vakva ideja na pamet, ali se otkazav zasto kaj nas tesko da se najde.
Toj Gostivarskiot bese naka 4000 evra i e edinstven sto sum go videl na oglas.

Druga opcija sto odamna ja mislam e da mu se lupne Turbo vo Grcija ako moze, ali se toa e na stand by dodeka ne izlezat prvite fotografii i specifikacii za noviot Lancer.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mitsubishi 4G15T мотор
« Одговори #7 на: 27 Септември 2012, 11:09:48 am »
Не треба да се отвара моторот и да се менуваат делови за да се стави турбо?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Mitsubishi 4G15T мотор
« Одговори #8 на: 27 Септември 2012, 11:11:06 am »
@Simo: нели би коштало поише така (како проект), отколку да се купи целиот мотор? Башка, стигањето до некои 220-30 КС и тек како би повлекло други модификации на колата. Ставањето на овој мотор не би требало да предизвика големи промени од аспект на подвозје, кочници и слично.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7278
Одг: Mitsubishi 4G15T мотор
« Одговори #9 на: 27 Септември 2012, 11:27:20 am »
Не треба да се отвара моторот и да се менуваат делови за да се стави турбо?
Зависи од потенцијалот на моторот... Воглавном, да...

@Simo: нели би коштало поише така (како проект), отколку да се купи целиот мотор? Башка, стигањето до некои 220-30 КС и тек како би повлекло други модификации на колата. Ставањето на овој мотор не би требало да предизвика големи промени од аспект на подвозје, кочници и слично.

Поголема коња значи и нови кочници, ке се увериш и самиот кога ке треба нагло да кочиш и ке имаш некој close call, и доколку си љубител на јурњава низ кривини, наскоро и подвозје ке сакаш да си смениш ...
Ако навистина сакаш да уживаш во тие 230 кс, ке имаш уште инвестирање...

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Mitsubishi 4G15T мотор
« Одговори #10 на: 27 Септември 2012, 11:47:02 am »
Томи, веле сакаше да каже дека со помалиот мотор од 150 кс нема да има потреба од други модификации бидејки нема многу зголемување на силата. 150 спрема 110

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Mitsubishi 4G15T мотор
« Одговори #11 на: 27 Септември 2012, 12:04:02 pm »
Томи, веле сакаше да каже дека со помалиот мотор од 150 кс нема да има потреба од други модификации бидејки нема многу зголемување на силата. 150 спрема 110

Благодарам на разбирањето :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7278
Одг: Mitsubishi 4G15T мотор
« Одговори #12 на: 27 Септември 2012, 12:17:43 pm »
Овој мотор се однасало на 150-ката, се извинувам, лошо перцепцирано ...
Се направив "паметен", и тоа, за џабе  :D :D :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Mitsubishi 4G15T мотор
« Одговори #13 на: 27 Септември 2012, 12:24:55 pm »
Иц куул мај френд :)



;D ;D ;D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Mitsubishi 4G15T мотор
« Одговори #14 на: 27 Септември 2012, 12:45:53 pm »

еве пробај да најдеш инфо за грков.....