Автор Тема: LPG LI или монтажа на систем на течен гас  (Прочитано 16465 пати)

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1818
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #15 на: 14 Ноември 2012, 11:22:58 am »
И јас едвај го чекам овој тип на плински системи, мислам дека ќе бидам меѓу првите кој би го вградиле, ако под услов овој систем не е штетен за вентилите на Тојотата, бидејќи сегашниве системи не се баш добредојдени за 1,4 ВВТИ моторот на Тојота.

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #16 на: 14 Ноември 2012, 11:42:42 am »
И јас едвај го чекам, за да си купам една 159-ка 3.2jts Q4 и ко` чoeк да си ја газам.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #17 на: 14 Ноември 2012, 11:46:13 am »
Ова делува одлично. Знаеме колкава е разликата во цена со обичниот плин?


А зошто да е повисока цената, кога се користат постоечките дизни?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10567
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #18 на: 19 Ноември 2012, 17:09:09 pm »
Еве новост ... барем за мене, а верувам и за вас!

http://toltu.com.mk/toltu/index.html

Први во МК монтираат Liquid Propan Injection LPi . Уредот е Холандски и чини 1200 евра!

http://www.greatwall.mk/modeli/detali/doc/lpg.pdf

Истите моментално ги инсталираат на нивните возила од гамата на Greatwall, без нарушување на 5 годишната гаранција...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #19 на: 19 Ноември 2012, 17:41:04 pm »
ajde koj ke go isproba ova prv. djidji ili gojdo?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #20 на: 19 Ноември 2012, 19:36:15 pm »
Што побрзо почнеме со ова тоа поарно.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #21 на: 19 Ноември 2012, 20:56:16 pm »
ford st, гледам дека имаш логика и познавања за моториве, али лигиката и познавање на работите, незначи и стручно познавање и точно мислење. Ај што истреска еден куп работи, секому се случува кој нема стучно познавање, ама и за малце ке ги убедеше луѓево во сето тоа. Ке ти "угасам" со неколку факти кои се спротивни на тоа што го кажа и ке те надополнам со знаење (МАШИНСТВО) кое очигледно го немаш. Кога збориме за Енергетска моќност на горивата и тоа дека бензинот има многу повеќе KJ/kg отколку плинот, да тоа е точно, НО (!) не значи дека силата на моторите произлегува директно те. 100% од таа вредност. Значи битни се и други фактори како ЕКСПЛОЗИВНОСТА (ширење на пламен кој се мери во метри во секунда), ОКТАНСКИОТ број (детонацијата и точно подесување на палењето) како и ИСПАРУВАЊЕТО кое ПЛНИОТ би го имал во цилиндарот (за ова подоле ке објаснам). Незнам дали знаеш но горивото Е85 е составено од 85% ЕТАНОЛ (со енергетска вредност ДУПЛО ПОМАЛА од бензинот) и 15% бензин. Еден куп коли (од обични па се до КОЕНИГСЕГ АГЕРА Р 1200КС!) имаат многу повеќе моќност на Е85 него на БЕНЗИН.
Вториов дел ке го посветам на терминот ТЕЧЕН ПЛИН, директно врпскување и што е поентата со тоа. Значи плинот (компримиран и втечнет) се впрсквуа директно во цилиндарот. Со самото тоа помага за ефикасноста и зголемување на мочноста на моторот од многу аспекти. Термичката ефикасност на моторот се подобрува (она што го збореше за искористување на енергијата) се подобрува КОЕФИЦИЕНТОТ НА ПОЛНЕЊЕ (колку воздух моторот може да всиса), те. ако моторот е со 2 литри зафатнина, поради големото внатрецилиндарско ладење од испарувањето на плинот (кај овој систем МНОГУ повеќе него кај БЕНЗИНЦИТЕ со ДИРЕКТ ИНЈЕКШН), ВСИСАНИОТ воздух се лади, му се намалува волуменот и со тоа можноста за уфрлање на доплонително количество ГОРИВО, односно моторот би се понашал како поглем мотор со поголема моќност. На крај ке завршам со придобивката од ПОГОЛЕМИОТ октански број на ПЛНИОТ, а со тоа подобро палење, целосно палење на смесата, можност за поголем BOOST и така натака!

Zаклучок, логиката без стручно знаење е само логика која држи вода и ништо друго :)

п.с. Дипломирав на тема ДИРЕКТНО ВПРСКУВАЊЕ кај бензински мотори, смер термичко инженерство, прашај го професорот и доцентот на оваа катедра, за моето знаење на тема МОТОРИ СВС (со внатрешно согорување)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29056
    • CARclub.mk
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #22 на: 19 Ноември 2012, 21:40:01 pm »
Мармлад, одговараш на порака стара година и кусур. Членот фордСТ одамна е баниран.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #23 на: 19 Ноември 2012, 21:48:14 pm »
фала на информацијата, од пред некое време се вратив на форумов па не знам што се дешава... али мало објаснување мислам не е на одмет :)

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 766
  • .
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #24 на: 18 Декември 2014, 11:37:41 am »
во секој случај уште немам слушнато дека некој монтирал плин во течна фаза, во плимонт монтират  но кошта 2400 евра приближно за тси мотори
VW MK-7 (1.6 тди)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #25 на: 18 Декември 2014, 11:39:09 am »
Зошто мислам дека е половина од таа сума?

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 766
  • .
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #26 на: 19 Декември 2014, 10:58:44 am »
Зошто мислам дека е половина од таа сума?
може моите информации се застарени, инаку ова е цена што ми го предложија веќе познатиот плимонт од пред година и пол.
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #27 на: 19 Декември 2014, 14:54:39 pm »
Мислам дека во подфорумот на пријатели/плимонт на една тема веќе имаа напишано дека монтирале такви уреди и дека коштаат 1200 евра ако не се лажам. Тоа е веќе прифатлив трошок за TSI возила кои треба да поминуваат по 15.000km годишно. За 1.5~2 години се прави поврат на средства, се понатаму е чиста добивка плус се зголемува остаточната вредност на возилото по 5 години за барем 500 евра.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #28 на: 21 Декември 2014, 19:47:08 pm »
Nikogas ne sum bil protiv plin vo kola , edno vreme imav razgleduvano i kakvi izmeni da napravam za da funconira kotorot kako na benzin i  da trosi onolku kolku torsel benzin (vo eden moj slucaj trosese plin pomalce odkolku benzin ) , izleguva deka ako nekoe motorce ima 7:1 razmr na kompresija za da funcionira dobro treba da ima nad 10:1 ama ne povise od 12,5:1 a 13:1 e rizicna granica kade ili ke nemozes da go podesis da tosi malce na niski vrtezi ili na visoki , okolu stepen na palene , plinot bara malce ureneto palenj , isto ova zavisi od vbrizganata kolicina na plin , okolu turbo motorite na plin treba da funcioniraat dosta dobro ama ne ocekuvame mala potrosuvacka bez dobro setuvan kompijuter , poradi ne mnogu rano palene vo turbo podracje .

Eden poznanik mi ima napisano , za da napravis Sporcka masina ne go gledaj gorivoto , treba samo da ja prilagodis masinata na toa gorivo sto sakas da go vozis  ;)

Noviot sistem so ZIV plin go imam razbrano i videno od podamna , samo sto vo toa vreme se koristea specijalni vbrizgalki sto mozat da rabotat na mnogu niska temperatura i bez predgrevane na plin vo rasplinjaca , tuku plinot se zagreva direkno vo vbrizgalkite.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #29 на: 21 Декември 2014, 20:12:38 pm »
Кога веќе спомна штеловање плин, палење, би ви препорачал да ја видете оваа статија:
http://www.acl.com.au/web/acl00056.nsf/0/359683e8a538a3e64a2566c0007bb33e?OpenDocument

Еве која е разликата во палењето.