Автор Тема: LPG LI или монтажа на систем на течен гас  (Прочитано 16515 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Темава не е најсоодветна за во тјунинг но ја отварам овде бидејќи немаме друг посоодветен подфорум во модифики.

Барајќи информации околу инсталација на плински уреди, најдов интересни податоци околу овој релативно нов, комерцијализиран систем за плин за бензински мотори со директно вбризугвање. Се работи за вбризгување на течен плин на -40'C преку дизните за вбризгување на бензин. Значи нема бушење на усисна грана, нема дополинтелен компјутер за регулација на смесата на плин со воздух, туку се корисит ECU-то на компјутерот. Притоа сите параметри на работа од ECU-то при бензин се запазени.

Благодарение на ниската температура на течниот плин, се зголемува ефективната маса на смесата во цилиндрите. Резултатот е од 5% до 10% поголем вртежен момент и снага во опсег на сите вртежи. Потрошувачката на плин во однос на бензин е горе-долу идентична. Во однос на старите уреди со вбризгување на гас, овој систем е поекономичен поради прецизноста во вбризгување на горивото и поради регулацијта од самиот ECU, како што истото се прави со бенизн.

Како плус ефект е ладењето во коморите за согорување и отварање на поголеми можности за штелување на плаењето. Овој систем работи правилно и при компресија на цилиндрите од 13:1.


Единствен негативен елемент во однос на евапораторскиот плински систем е цената. Повеќе околу системот: http://www.lpgli.com/features.html

Што мислите за ова? Повеќе снага + 40% намелени трошоци за гориво.

Во Бугарија и во другите балкански земји веќе масовно се вградува. Дали некој кај нас има искуство со ваков систем? и дали има некој кој го монтира?

Во светот има еден познат италијански бренд ICOM, кој нуди ваков систем - ICOM JGT. Мислење?



Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен ford ST

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #1 на: 28 Март 2011, 11:53:47 am »
Po mene plin (lpg) i tuning ne odat zaedno.Opsto poznato e deka plinot odi so ekonomija ne so zasiluvanje na motorot.Toa sto mozev da zaprimetam od linkot koj go imas postaveno deka so montiranje na ovoj ured ke se zgolemi silata za 10 % e pogolem mit otkolku deka so obicen K&N ke dobies 10hp.Imam vozeno nekolku avtomobili na plin i nedvosmisleno pogolema e silata na motorot na benzin.Ni ecu ni meku koj saka neka go kontrolira plinot ne moze plinot nikogas da izvadi ni slicni performansi na benziot.E sega kako sto e cenata na benziot i dokolku vozis i ne e losa idejata da stavis plin.Ama sekoj tuning posle toa bi bil besecelen...mislam po moe sfakanje smesno e da tuniras kola na plin.Toa e samo moe razmisluvanje

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #2 на: 28 Март 2011, 12:47:49 pm »
Прво не зборуваме за систем на секвентен плин кој се вбризгува во усисна грана со посебни дизни и систем за дозирањее.

Зборуваме за нешто сосема поразлично, т.е. плин кој може да работи независно до бензин (не е потребно палење и гасење на бензин), кој се вбризугва преку бензинските дизни на температура од -40'C, а регулацијата е преку ECU-то на автомобилот.

Значи искуствата кои ги имаш со возила на секвентен гасов плин немаат врска со искуства со вториов тип на систем на плин, за кој ја отворив темата.

Околу митовите на K&N, 10hp не е ниту мит ниту невозможна бројка. Се добиваат и поголеми бројки во зависност од дизајнот на филтерот и моторот и снагата на моторот. Сепак тие придобувки се многу огрничени, т.е. во многу мал опсег на вртежи. За сметка на придобивката во одреден сегмент може (и најверојатно) ќе се јави загуба на моќност.

За разлика од K&N, придоибвките од овој систем на плин се во цел опсег на вртежи. Ѕирни ги мерењата на страната на I.C.O.M..

На Grande Punto 1.4 8v (бензин/плин):
Максимална брзина: 159km/h / 161km/h
Забрзување 0 - 100km/h: 13,7s / 13,4s
400 метри: 18,9 / 18,8
Брзина на 400 метри: 114,8km/h / 115,4km/h
Потрошувачка при брзина од 120km/h: 6.5l / 8.3l

Неможам да ги најдам/отворам во моментов. Од дома ќе постирам линкови од графици на динамометар на поголеми мотори со користење на бензин и течен плин.

Исто, ќе постирам и видео од едно од hard-core тјунирано BMW E36 2200cc со турбо кое исклучиво работи на течен плин. Имаше над 300KS максимална моќност и забрзување од 0 до 100km/h за 4.x секунди.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен ford ST

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #3 на: 28 Март 2011, 13:04:37 pm »
Ne znam kako da ti objasnam deka plinot e mnooooooooooooooooogu poslabo gorivo od benziot.Znaci ne LPG Li tuku neka dojdat site mehanicari od formula 1 i neka napravat plinski ured nema teorija da se zgolemi silata naprotiv ke se namali.Toa e fakt i tuka ne kometiram za uredot,toj moze da bide kakov saka,pogonskoto gorivo vo slucajov plinot nema energetska vrednost ni priblizno kolku benzionot.Mene ne mi e jasno sto ocekuvas deka ke procitas na nekoj sajt koga reklamiraat nesto? Se razbira ke najdes podatoci od koi boli glava.Se razbira deka ke procitas deka e pobrzo,podobro... Da ne ja ni spomenuvam dodatnata tezina od 40kg (najcesto) ako e poln plinskiot ured mozno e i + 60kg.Sega da me ubedis ili samoiot si se ubeduvas deka so plus 50kg i so plin deka ke ti odi kolata pobrzo,sto da ti recam montiraj go kaj tebe,ako nisto drugo ke vozis poekonomicno.Opsto poznato e deka plinot e eftina alternativa na benzinot,za luge koi pominuvaat dosta kilometri a ne gorivo za zgolemuvanje na performansite.
p.s. Ima tema za K&N ama ajde tuka da ti repliciram ,mozes da dobies 10hp plus vo slucaj ako kolata ti ima 220 ili poveke t.e. ke dobies tolku plus sto nema da mozes ni da gi primetis.I mojot primer bese ne za prerabotka na celiot dovod na vozduh + K&N filter tuku samo stavanje na K&N filter.Bidejki nekoi mislat so samoto stavanje biz nikakva prerabotka ke dobijat ne znam sto

I uste nesto bas bi sakal da vidam kolku kilometri ke doturkas dokolku kolata VOPSTO ne se pali ne benzin,neli takov e uredot nema potreba od toa.Ke odis na servis mnogu brzo.Palenjeto na benzin nema samo funkcija motorot da postigne odredena tempertaura tuku ima funkcija i da ja normalizira "vlaznosta" na motorot te da go amortizira vlijanieto na plinot
« Последно менување: 28 Март 2011, 13:11:21 pm ford ST »

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #4 на: 28 Март 2011, 13:34:01 pm »
Објасни ми со аргументи, факти и неколку пластични примери.

И во случајов не се работи за гориво туку за мотор и начин на согорување на горивото.

Колку за илустрација, ако на еден мотор му додадеш турбо и притоа го користиш истото гориво, истиот тој мотор ќе добие драматично поголема снага и ќе му се намали потрошувачката. Зошто? Затоа што е зголемена ефикасноста на моторот па така поголема порција од енрегијата во горивото се претвара во механичка работа.

Понатаму, дизел горивото е уште повеќе послабо гориво од бензинот, но дизел моторите се многу поефикасни па така од истиот волумен или тежина на горивото секогаш ќе извадат поголема порција на механичка енергија.

Значи, не е тука битно само горивото туку прицнипот на работа.

Понатаму, волуменот на горивната смеса зависи од температурата. Колку е пониска толку волуменот за иста маса на смесата е помал. Значи во фиксен волумен може да се вбризга поголемо количество на горивна смеса доколку е таа поладна.

Значи, кај системот со вбризгување на течен плин (под голем притисок) неговата температура е -40'C. Со самото тоа го лади и воздухот, па така се овозможува поголемо количество на запаллива смеса да се внесе во цилиндрите. Практично ова е исто како зголемување на зафатнината на моторот.

Уште понатаму, плинот има многу поголема октанска вредност од бензинот, т.е. околу 110 октани во споредба со бензинот кој се движи од 85 до 100(за трки). Со самото тоа со плинот може да се постигне далеку поголема компресија, а колку е поголема компресијата толку е поефикасно согорувањето, а тоа значи дека поголем процент од смесата ќе се претвори во механичка енергија. Меѓудругото ова значи и повеќе можности за тјунирање на моторот.

На крај, во мојот мотор не е препорачливо да се стави евапораторски систем на плин. Страдаат вентилите, па единствена сигурна алтернатива е системот за директно вбризгувбање на течен плин.

Точно е тоа што велиш дека со плинот ќе се зголеми тежината на возилото, па кога би ставил обичен плин кој сам по себе ги деградира перформансите на моторот, тогаш возилото ќе ми биде забележително помалку агилно. Кога би ставил LPI тогаш разликата во тежина ќе биде на некој начин искомпензирана.

Згора на се, системот на LI овозможува целосно независна работа на плин. Значи колата се пали, се вози и се гаси на плин. Нема префрлање на бензин. Уште понатаму. Резервоарот за бензин може да се извади и на негово место да се стави резервоар за плин. Но, постои и опција постоечкиот резервоар за бензин да се преадаптира и да се користи за складирање на плин.

Единствен недостаток на овој плински систем е релативно краткиот живот на пумпата за гориво која се наоѓа во резервоарот. Таа мора да надрука многу голем притисок за плинот да не премине од течност во гас. Првите пумпи прегоруваа на неколку десетици иљади километри, но денес се многу поусовршени и траат многу повеќе. Бош има пумпи за кои гарантира 250000km или 5000 часа работа.

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен ford ST

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #5 на: 28 Март 2011, 15:39:39 pm »
Hahaha povtorno mesas raboti ama dobro.Ti rekov stavi plin pa ke vidime koj bil vo pravo vaka jas rekov edno ti drugo.Eve da vidime sto mislat i drugite formudjii da ne bide deka tuka jas i ti se inatime.
Uste edna rabota ke ti ja povtoram benzinskite motori se praveni da vozat na benzin ne na plin.Znaci sekoja modifikacija (alternativa LPG) bara vozenje i na benzin za da ne se osteti motorot-da se amortizira stetnoto vlijani vrz motorot koe e producirano od plinot .Ti garantiram deka ne znam kakov i da uredot dokolku ja vozis tvojata kola na plin i samo plin ke ja raspies i toa mnoguuuuuuu brzo.Znam deka povtorno ne se slozuvas so ova sto go imam napisano-pa poveli testiraj go ova sto ti go kazav stavi mu na mazdata plinski ured LPG LI i vozi ja SAMO i SAMO na plin,laden topol kakov i da go pravi.Pa posle nekolku meseci ke napravime muabet kako e .Tolku od mene ,neka povelat i drugi neka si go kazat mislenjeto dali se za ili protiv

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #6 на: 28 Март 2011, 17:56:31 pm »
Се препорачува да се развози на бензин одвреме навреме за да подмачка на места каде што е тоа потребно, иначе со провозување одвреме навреме на бензин а константно користење на плин само може да се продолжи траењето на моторот.

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1339
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #7 на: 30 Март 2011, 13:52:19 pm »
јас имам лада самара 1,3 која ја возам на плин од некаде 1995 мислам(треба да проверам во сообраќајна).последните 10 години немам ставено бензин ни капка.
лето зимо ја палам на плин.
уредот е ловато и е монтиран во технички гасови -скопје ТГС во влае.
ако го одвртам главниот вентил за плин колата ми оди побрзо од бензин за потрошња незнам како би било тогаш.
од моменталната потрошња сум задоволен,одприлика градска 10 отворено 8.
форд фиеста 1,4 тдци

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10567

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #9 на: 13 Ноември 2012, 15:26:43 pm »
Џиџи, линкот го имам дадено во првиот пост од темава...
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #10 на: 13 Ноември 2012, 15:29:40 pm »
da ne izbrza so informaciite za masovna upotreba?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10567
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #11 на: 13 Ноември 2012, 15:30:35 pm »
Се извинувам , може да се брише мојот горен пост - целта ми е остварена :)
Поентата ми беше да реинкарнира оваа тема ... Сметам лично дека тука ни е некаде иднината.  Секоја чест на gOJDO за отварањето на темава, ама за жал малку луѓе ја разбраа, ај се надевам дека повеќето созреаја овие две години ;)
Фала gOJDO и пишувај ни повеќе вакви теми !!!
« Последно менување: 13 Ноември 2012, 17:19:10 pm djidji »

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9217
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #12 на: 13 Ноември 2012, 18:16:19 pm »
која е цената на овој уред и каде најблиску може да се монтира ?

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #13 на: 13 Ноември 2012, 18:18:44 pm »
На што ќе го ставиш бе смичка :D овој уред е за мотори со директно вбризгување,барем јас така сватив

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9217
Одг: LPG LI или монтажа на систем на течен гас
« Одговори #14 на: 13 Ноември 2012, 18:23:33 pm »
да де,али јас не мислам вечно да возам пунто ;D