Автор Тема: Многу километри по земјен пат: прашање  (Прочитано 12127 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Многу километри по земјен пат: прашање
« Одговори #15 на: 29 Август 2012, 20:51:26 pm »
Уште користат, знам 2008 кога бев таму на терен имаа набавено нови 20-тина. За транспорт на луѓе зборам, не за јагленот.. За јагледнот од суводол, трака си тераше.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Многу километри по земјен пат: прашање
« Одговори #16 на: 29 Август 2012, 20:56:42 pm »
Што се однесува до гумите, и би земал Mud&Snow два броја потенки. На пример ако стандард возам 195/55/15, би земал 175/65(70?)/15

Јас не би земал потенки. Не сакам да заглавам во кал. Би земал подебели.

Патов би бил смрт за филтерот за воздух...  Исто мислам како Симо... Уште 1 (ако не и повеќе) филтер ќе носам... Што е тоа газа ???

Зошто би бил смрт? Што има страшно по филтерот за воздух?

како што рече симо гуми за кал што е можно потенки и ставање хулахопка на филтерот за воздух,вози колку сакаш

И ти сакаш да се заебеш а?  ;D

Мад & Сноу димензија до две пошироки, и димензија до две повисоки. Дет симпл.

Многу јасно.

А за филтер, ќе го смениш на 6 месеци не дека е многу скап.

Исто така многу јасно.


Јас би ставил повисок профил и поширока гума со помал притисок.
Филтерот за воздух не би го чепкал, нема потреба. Само едно црево за усис ќе качам горе на кров.... ако не ме мерзи, не дека е неопходно...

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Многу километри по земјен пат: прашање
« Одговори #17 на: 29 Август 2012, 21:01:16 pm »
Уште користат, знам 2008 кога бев таму на терен имаа набавено нови 20-тина. За транспорт на луѓе зборам, не за јагленот.. За јагледнот од суводол, трака си тераше.
Да Уазите се користат сеуште и ке се користат,мене муабетот ми беше за новиот коп,каде патот е сличен како на сликите шо ги постираше филипв,а од тој коп(брод гнеотино) до РЕК,ќумурот се транспортираше со шлепери.Не е битно тоа,колку шо сакав да кажам дека таму има премногу прашина па некои ги дуваа на 2-3 дена воздушните филтери,а оние на кои воздушниот филтер им е направен со масло,менуваа масло еднаш на 2-3 месеци.Ама неможиш да замислиш која прашина ја има.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Многу километри по земјен пат: прашање
« Одговори #18 на: 29 Август 2012, 21:02:09 pm »

значи, у принцип нема ништо страшно. нема кратери ниту езера од кал на патот, нема ниту карпи ни кањони. Но нема ни асфалт. Све е рамна, утабана земја, која - ако заврне - станува многу тенок слој лизгава кал.

Какво заглавување у кал, какви широки гуми, што зборите?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Многу километри по земјен пат: прашање
« Одговори #19 на: 29 Август 2012, 21:04:24 pm »
Некаде потенок, некаде подебел слој кал. А под калта нема асфалт па да ставаш тенки гуми, што зборуваш?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Многу километри по земјен пат: прашање
« Одговори #20 на: 29 Август 2012, 21:06:55 pm »
Некаде потенок, некаде подебел слој кал. А под калта нема асфалт па да ставаш тенки гуми, што зборуваш?

ja колку што знам пошироки гуми повеќе лизгаат и глават.

не знам дали си приметил кога возат рели по мраз и снег колку тенки гуми имаат?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Многу километри по земјен пат: прашање
« Одговори #21 на: 29 Август 2012, 21:07:20 pm »
Мислам дека повеќе ќе му вреди тракцијата од тенките гуми, отколку „непропаѓањето“ на широките, според неговото објаснување.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Многу километри по земјен пат: прашање
« Одговори #22 на: 29 Август 2012, 21:09:50 pm »
Зошто би бил смрт? Што има страшно по филтерот за воздух?

Па ваљда прашината?

Цитат
Јас би ставил повисок профил и поширока гума со помал притисок.

хмммм... ако е мал притисокот, а релацијата долга, нели може да испука гумата од прегревање?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Многу километри по земјен пат: прашање
« Одговори #23 на: 29 Август 2012, 21:10:25 pm »
Да, по мраз и снег возат потенки. Затоа што потенката гума сече низ снегот полесно за да дојде со шарите на асфалтот.

А дали си приметил кога возат Mud, Dust, Gravel дека стават пошироки гуми? Колку што знам и колку што знаат другите на снег треба тенка гума само ако одоздола има асфалт. Ако нема асфалт или има Mud/Gravel ставаат пошироки гуми, дури УАЗ има и компресор за пумпање и испуштање на воздухот во движење за да се зголеми нагазната површина, да се зголеми grip-от и за да на некој начин гумата „лебди“ и да не се укопа во песок, кал. Ти текнуе?


Па ваљда прашината?

Прашината е зад колата а не пред колата кога таа е во движење...


Цитат
хмммм... ако е мал притисокот, а релацијата долга, нели може да испука гумата од прегревање?

Па во принцип да, затоа треба да се направи компромис или по можност да се има компресор за пумпање/отпумпување, зависно по потреба и динамика на движење.

Симо, таа слика што ја гледаш може е за комбинирана патека ;D

Ова се бара:


Или ова



A ne ova :)




Нешто вака исто така:




Или вака кој како љуби:




А да се стави вакво и да нема лигавење?

« Последно менување: 29 Август 2012, 21:22:17 pm Falanga »

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Многу километри по земјен пат: прашање
« Одговори #24 на: 29 Август 2012, 21:20:53 pm »
Ако има многу кал ништо не помага,и гуми со големи шари(крампонки) знаат да се исполнат со кал.Е дури тогаш ти нема спас.Рачунај на камионот на неколку пати ми се имаат исполнето погонските (дуплите) тркала.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Многу километри по земјен пат: прашање
« Одговори #25 на: 29 Август 2012, 21:28:21 pm »
@Falanga, она второто, но со една до две димензии потенки заради тракција. Значи, не станува збор за пропаѓање. Едноставно, мал тенок слој на фина кал, каде што е подобро да се има тракција, а со тоа и сигурност. Рели на гравел има иста ширина како тие за асфалт, исклучиво ако се вози на сув, штом се вози на мокар гравел, веднаш одат на потенка варијанта. За снег не дискутираме.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Многу километри по земјен пат: прашање
« Одговори #26 на: 29 Август 2012, 21:30:29 pm »
да, и јас мислам дека нешто вакво треба



такви гуми во „нормална“ димензија за обична мала кола... (btw изгледа се прават во мали „тиражи“ и скупи се у пизду матер)

е сеа, рачунај дека треба огромна дистанца, па прашањето е нели со такви гуми подвозјето на обичната градска кола ќе страда екстра?

може, на пример, треба некои други амортизери за да се издржи долгиот пат по земја без дефекти?

или не?
знае некој?

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Многу километри по земјен пат: прашање
« Одговори #27 на: 29 Август 2012, 21:30:39 pm »
Зошто би бил смрт? Што има страшно по филтерот за воздух?

Па од прашината одма го затестува, кога ќе го затести, и одма фрлиго...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Многу километри по земјен пат: прашање
« Одговори #28 на: 29 Август 2012, 21:32:09 pm »
Симо, како тоа потенка гума има подобра тракција? Можеш да ми објасниш? Мислам во друг услов освен кај асфалт под снег?

знае некој?

Кој би знаел? Тоа го предвидуваат производителите а веројатно може и математички да се пресмета дали треба друго подвозје или со симулација. Мене не ми изгледа тоа на сликите како offroad во смисол на големи нерамнини. Да речеме му доаѓа исто како да возиш по коцка, по моја проценка. Мислам дека 2000км по таков пат ќе издржи подвозјето без никаков проблем. После тоа веројатно ќе ослабнат амортизерите ама моја проценка е дека нема да има проблем. Гумата башка ќе абсорбира значаен дел од нерамнините. И тоа зависно каква гума ќе ставиш, широка како што викам јас или тенка како што вика Симо :D


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Многу километри по земјен пат: прашање
« Одговори #29 на: 29 Август 2012, 21:34:07 pm »
Симо, како тоа потенка гума има подобра тракција? Можеш да ми објасниш? Мислам во друг услов освен кај асфалт под снег?

не сум симо ама

притисокот е функција од површината: колку е помала површината, тколку е по голем притисокот на единица нагаз

па така, потенка гума = помал нагаз = поголем притосок = подлабок збрц на крампоните

или со други зборови

10 крампони збрцани 5 мм во подлогата прават поголема тракција од 100 крампони збрцани 0.5 мм (бидејќи вискозноста на подлогата не е униформна туку експоненцијално (+- некој фактор) расте со длабочината на збрцот