Автор Тема: Најдобро теренско возило???  (Прочитано 243187 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1020 на: 24 Октомври 2014, 20:34:56 pm »
In real conditions a scenario like the roll test with such a high difference in grip between the front and the rear wheels is highly unlikely.
ДАЛИ СЕ ПРИ СЕБЕ ОВИЕ?!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1021 на: 24 Октомври 2014, 21:12:59 pm »
Не се при себе изгледа. Не знаат што зборуваат.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29666
    • CARclub.mk
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1022 на: 25 Октомври 2014, 11:09:30 am »

Еве уште едно видео.. Тојота и Хонда го имаат истиот проблем (дури и минатата генерација на CR-V го имала). Интересен резултат од Passat, одличен од Subaru (нормално).

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1023 на: 25 Октомври 2014, 15:52:48 pm »
Требале да додадат и нешто олд скул, као HF INTEGRALE, ESCORT COSWORTH или LADA NIVA :D

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1024 на: 25 Октомври 2014, 16:35:31 pm »
Еве Импреза ГТ или СТИ, неможе да ги помине тестовите на предходното видео.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1025 на: 25 Октомври 2014, 16:51:41 pm »
И што е работава сега со Пасат, Тојота и Хонда? Што ги спречува да работи 4WD системот како што треба? Тоа што се несиментрични?

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29666
    • CARclub.mk
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1026 на: 25 Октомври 2014, 17:19:36 pm »
Несиметричноста е само еден аспект, генерално неважен во конкретната ситуација.

Пасатот барем тргнува, односно успева да префрли сила кон задните тркала. Дури и кога има грип само на едно тркало, успева да мрдне малку (иако не успева да тргне) - сигурен сум дека и со грип само на едно тркало, ако е на рамна подлога ќе успее да тргне.

Чудни (и разочарувачки) се Хондата и Тојотата. Ако нема никаков грип на предните тркала, не успеваат да префрлат ништо кон задните, а очигледно е софтверска работа - Швеѓаните си кажаа дека со софтверски апдејт на Хондата за прошлата моделска година проблемот се решил.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1027 на: 25 Октомври 2014, 17:33:22 pm »
Еве Импреза ГТ или СТИ, неможе да ги помине тестовите на предходното видео.

Овде мислам дека тестираат со исклучени системи против пролизгување. Онака, само тест на механичките диференцијали. Ама не разбирам руски, така да можно е да грешам.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1028 на: 26 Октомври 2014, 00:55:15 am »
Не го брани и ти Пасатот сега безусловно. За на рамно што ќе ми 4x4 уопште? Таа опција треба за во заебани ситуации да ти се најде. Ако не ти се најде баш тогаш кога треба џабе постои и џабе го плаќаш.

Присутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1029 на: 26 Октомври 2014, 01:24:05 am »
"Погонов на сите тркала" изгледа само за да ги качи продажната цена и потрошувачката им служи.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29666
    • CARclub.mk
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1030 на: 26 Октомври 2014, 02:13:59 am »
Не го брани и ти Пасатот сега безусловно. За на рамно што ќе ми 4x4 уопште? Таа опција треба за во заебани ситуации да ти се најде. Ако не ти се најде баш тогаш кога треба џабе постои и џабе го плаќаш.

Глупости, далеку од тоа дека го бранам Пасатот безусловно. Сакам да кажам дека системите му функционираат како што треба, за разлика од Хондата и Тојотата.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1031 на: 26 Октомври 2014, 02:05:04 am »
Пак не разбирам. На субаруто работи системот како што треба, на пасатот, хондата и тојотата не работат системите како што треба. Тоа и беше поентата на тестот.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29666
    • CARclub.mk
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1032 на: 26 Октомври 2014, 10:22:55 am »
Добро.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1033 на: 26 Октомври 2014, 10:34:51 am »

Еве уште едно видео.. Тојота и Хонда го имаат истиот проблем (дури и минатата генерација на CR-V го имала). Интересен резултат од Passat, одличен од Subaru (нормално).
Мислам дека проблемот е во TCS системот кој што го намалува торкот за да добие тракција на предните тркала. Во таа ситуација, нема доволно торк за да префрли на задните тркала, пошто е сведен на минимум за да добијат тракција предните тркала.

Клик на дугме - ASR/TCS OFF и гас до даске! има да го извлече по угорничево, ко` трактор од њива.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #1034 на: 26 Октомври 2014, 10:47:25 am »
Добро.

Шо добро. Обајсни ми. Можеби јас не знам. Како што гледам не треба да биде така како што прави пасатот? Или грешам?