Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3168311 пати)

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5839
Исто така мислам дека, грешка, голема грешка која ја прават голем дел од возачите е што тргнува да претица со 3та рецимо стига некаде до пола камион и става 4-та. Така не се претицува, брзина се прешалтува откако ќе го поминеш. На тој исто тие колку коњи ќе му дадеш. Или пак ќе тргне да претица на 2100 (бензинец) обртаи и додека убрза... Остави малку простор накачи вртежи цапни гас и помини го многу е едноставно. Кога јас со 80 коња можам да претицам така што останува за некој со повеќе.  Претежно се претица со 3-та брзина, најбрзо и најбезедно, 4-та натака се покрузачки брзини.

Но од друга страна сум коректен и фин, нешто кое го практикувам на автопат,  поштувам 3 пати појаки коли од мене и ако го видам на ретровизор дека брза а се колеба да ме помине,  има простор и прегледност, му пуштам жмигавец десен подзакочувам да ме помине, зошто да не...  До сега сите ми се заблагодариле дали неколку пати на кочница дали 4 жмигавци  :)
« Последно менување: 27 Март 2015, 11:20:19 am Allexxander »

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6538
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Така е, а ако нема доволно прегледност или таква е конфигурацијата на патот, шлеперот да прави колони должен е да се тргни на следното можно место и ги остави другите да го поминат, или како беше во тој законот.

100 коња се 2000ден поскап зелен картон, поскапа регистрација, итн, секој со чергата.

Не видов интересна понуда неколку страни наназад, ки(у)знај кај ќе летаат овие постови х)

Отсутен Mercury

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 799
  • Т(д)ркач
Матизот од 50-60 коња нема проблем по Плетвар за престигнување.Не е се до коњите.До мудата и проценката е

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55047
  • Махер
Така е, а ако нема доволно прегледност или таква е конфигурацијата на патот, шлеперот да прави колони должен е да се тргни на следното можно место и ги остави другите да го поминат, или како беше во тој законот.

100 коња се 2000ден поскап зелен картон, поскапа регистрација, итн, секој со чергата.

Не видов интересна понуда неколку страни наназад, ки(у)знај кај ќе летаат овие постови х)


Da ti e merak da mu svirnes i pozdravis takov doblesen vozac. Retki se, no gi ima.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
ne se razbravme, so tie 90konja ti treba duplo poveke vreme/mesto od mene so 105 konja za preteknuvanje.
Jas da receme mozam bezbedno da preteknam sleper na 150metra pregleden pat do krivinata, dodeka pak drugiot so 90konja mu trebaat 350metri pregleden pat za da bezbedno pretekne. Toa podrazbira deka na site mesta kade sto jas mozam bezbedno da preteknam ovoj so 90konja nema da moze bezbedno da preteknuva.
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5839
Ти со Јарисовите коњи ли ја праиш споредбава? Турбо е твојата. Башка шо напраи ти бее :D 15коња разлика е не 150, дупло вика... Ако споредиш 2 турбо дизели 1 од 90 1 од 105коња не да ќе има разлика, шо да ти кажам...  :D

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
lee leee sto storev, abe skoro da sum vo pravoo so mojto turbo za sporasive sum aeroplaan... :D
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Diablo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 465
Ќе има разлика ама нема да биде толку голема, ако погледнеш фабрички спецификации на моторите за забрзување од 0-100 разликата е 0.5 сек.

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5073
  • The Spartan General
Ќе има разлика ама нема да биде толку голема, ако погледнеш фабрички спецификации на моторите за забрзување од 0-100 разликата е 0.5 сек.
Половина секунда при брзина од 72 км/ч ти се 10 метри. А тие 10 метри прават многу разлика кога престигнуваш шлепер, а од спротивна страна доаѓа друг шлепер.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Diablo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 465
Ќе има разлика ама нема да биде толку голема, ако погледнеш фабрички спецификации на моторите за забрзување од 0-100 разликата е 0.5 сек.
Половина секунда при брзина од 72 км/ч ти се 10 метри. А тие 10 метри прават многу разлика кога престигнуваш шлепер, а од спротивна страна доаѓа друг шлепер.
Реков дека има разлика ама не како што беше погоре наведено, дупло растојание.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7437
Не дека не си во право за штедењето на моторот... ама ако некој со 90 коња под хаубата не знае да претекне шлепер, попрво би рекол дека проблемот е до возачот отколку до моторот.

Уствари, кога ќе размислам поубаво, ако некој до толку не знае да вози за да претекне камион со 90 коња - не знам ни дали е паметно да вози појака кола.

Не сакаш да се најдеш во ситуација да претекнуваш шлепер со косилица 8-90кс, а идеш со фамилијата на одмор. :)

Been there, done that. Напори од петни жили треба за да го направиш тоа ;D :D јебем ти косилица :D
« Последно менување: 27 Март 2015, 16:21:11 pm Спенсер »

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16733
  • Keep it 100

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16733
  • Keep it 100

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20699
Денеска на качување на Плетвар накај Прилеп, ми смрзна малку гомцето...

Како што качуеме нагоре, мокра подлога, врне, праи-чини, од спротивната страна искача Мицубиши Паџеро од кривина. Идеше пребрзо, така да, како што искачаше од кривината, веќе беше занесен, му проклиза задниот дел. Како што се симиња надоле, занесува према нас, па према надвор од патот, па пак према нас, и пак према надвор, неколку пати. Јас залепив кола најдесно што можам, и ептен успорив, малтене застанав у место. Типот, после неколку занесувања лево-десно, успеа некако да исконтролира и продолжи натаму. Секоја чест за контролирањето, ама сум го искинал од пцуење поради пребрзото возење на таков пат, при такви услови.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2209
На кој дел од патот,дали каде што се само две ленти (клисурата),или на проширениот дел каде што се три ленти.

Уште кога учев факултето во Битола,на враќање во Кавадарци со автобус,времето беше врнежливо и на еден лев свиок предниот дел пролизга,седев на предното седиште и видов како шоферот сврте но автобусот продолжи право,дури после некое време изреагира,тогаш и на шоферот комцето му смрзна.


П.С  На Плетвар,посебно ниското,во клисурата кога и да подзаврни се случува по некоја несреќа.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!