Автор Тема: Промена на спирали и амортизери  (Прочитано 65045 пати)

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6883
  • French diamond
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #150 на: 06 Февруари 2013, 14:52:35 pm »
Нема ништо низ овај градот, прашвам за буфер гуми пола од продавачите се чудат шо е то, а пола од нив го нудат она најгоре на амортизетот шо стој комплет, ама со стандард висина.


До душа и јас незнам точно шо барам, само му велам буфер гумици горе шо стојат на амортизерот и чекам да ми извадат нешто како на сликата од Влатко... ама нема нигде такви.  Да не знај некој кај има низ Битола вакви буфер гуми?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #151 на: 06 Февруари 2013, 14:54:44 pm »
Може ли да (цитирам): „се подмачкаат лагери на амортизерот“ некако?

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #152 на: 06 Февруари 2013, 16:19:20 pm »
не е таа буфер гума ти што си ја ставил на сликата,ова стои на осовината од амортизерот и не дозволува максимално затварање а со тоа и оштетување на цилиндарот од амортизерот,ова гума најчесто знае да се искине па да тропа амортизерот,еве ти слика кај седи на амортизерот



дени,каков проблем имаш,најчесто ако почне да вади звуци тоа значи дека лагерот е оштетен и нема фајде од подмачкување

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #153 на: 06 Февруари 2013, 16:22:24 pm »
Затоа цитирав. Потребен ми е одговор на конкретното прашање. Може да се подмачкаат некако едноставно, или се раштрафува све живо? Мислев дека се некаде горе- и видливи од оделот на моторот.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #154 на: 06 Февруари 2013, 16:24:40 pm »
растурање туто комплето,неможеш да им пријдеш никако,плус мислам дека се и затворени така да само промена му е мајката

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6883
  • French diamond
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #155 на: 06 Февруари 2013, 16:34:21 pm »
Аха, сега сватив за шо се работи. Епа на овие амортизери кај мене, баш некни кога ги вадевме немаше ништо, само долгата гумица која го штити од прашина и други работи. Ќе можат накнадно да му се стават или чим нема фабрички(освем ако не се извадени од некој пред мене), значи нетреба да има ?

И да сега од кога се сменети спиралите десниот амортизер вади туп звук кој доаѓа од под хауба.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #156 на: 06 Февруари 2013, 16:44:19 pm »
ретко амортизер да ја нема оваа гума,види убаво да не е внатре во манжетната за прашина што е,можно е да е и таква комбинација

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6883
  • French diamond
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #157 на: 06 Февруари 2013, 17:14:19 pm »
И да ги имам, ова е Македонија т.е Битола. Сите продавници ги прошетав, луѓето незнаат за шо му збораш, незнаат дека такво нешто постои или тие шо те разбират имат само за Голф.
Спирали за Рено стандардни нема, а не па пониски. Едни најдов половни во продавница за автоделови по 25 евра парче. Спортски амортизери(со пократок од), немало нигде во МКД  :o, бараја и по каталози и по телефони, џабе... а ако најделе ќе биле со цена од 10 000 денари парче. Да ти се плукнам во градо, ми се одмили и спуштање и се.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #158 на: 06 Февруари 2013, 17:42:41 pm »
Твојте амортизери може да им се скрати одот и да се репарират за некојси 2000ден макимум од комад,значи кратење,репарирање и гасно полнеше,буфер гуми прават и по нарачка во тоа дарио гти има повеќе информации,иначе стандард спирали во Скопје има на две три места.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6883
  • French diamond
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #159 на: 06 Февруари 2013, 19:44:50 pm »
Тие гумиците освем што не дозволуваат максимално затворање, имаат ли некаква друга врска со вожњата? На нет сретнав кај шо велат да се сечеле тие bumbstops ги викат после спуштањето, ако не вожњата ќе била потврда и по bouncy... имаш некое искуство ти Влатко со нив во врска со вожњата?

@Дарк GTI дај бројче или друг контакт со тој што ги прави или што продава вакви гумици

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #160 на: 06 Февруари 2013, 20:13:44 pm »
Зависи до амортизерот кај некој можно е да треба да се исече за да не лежи пак цело време на таа гума колата,затоа е потврда ќе е вожњата пошто нема да функционира амортизерот,ова уствари има за задача кога ќе лупеш во дупка на пример амортизерот да не се собере скроз туку да удри во гумата,без нив тешко дека ќе ти тераат појше од 2 години нови амортизери,знае да се искине па некој пред тебе да ги има извадено,кај мене ги има овие и на едната страна ми беше скинат баш го мењав 530 денари беше во еуро07 во Скопје,ако се крати амортизерот треба и ова да се скрати или да се стави некое пократко,ти кога ги мењаше спиралите амортизерите во каква состојба ти беа?

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6883
  • French diamond
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #161 на: 06 Февруари 2013, 22:51:53 pm »
Не обрнав ич внимание на нив, не ги ни видов кај се и сега значи има две опции или подолга или покракта  :D Оди најди каква треба е работата... а во Битола па нема никаква. Добив одговор на меил од Скопје од продавница, стандард буфер гума имале по цена од 1100 денари парче. За крута, крута е упм на дупки и само то ме мисли дали да ги вратам старите, како да нема амортизери е сега, старио шо вика ја напрај дрвена сега  ;D Очекував тврда вожња, ама ова мислам дека е ептен, штета не сум во близина на Ск па да ве повозев некој од вас да видевте дали е нормално.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17560
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #162 на: 06 Февруари 2013, 23:16:31 pm »
Ќе се навикнеш, и ќе ги величиш парите што си ги дал на првата прилика да возиш по пат со убави, течни кривини. ;)
Ако толку се жалиш на тврда вожња, слободно дојди и повози ја Алфата, ќе видиш дека твоето е S Class во споредба со моето.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6883
  • French diamond
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #163 на: 07 Февруари 2013, 01:00:24 am »
2 саати чепкам по нет, и сегде прочитав дека треба да се скратат тие буфер гуми(bump stops) после спуштање со спирали, за да се дозволи поголем од на амортизерот. Секако дека ќе влијае на векот на амортизерите, ама и без нивно кратење, векот на амортизерите е скратен.

http://www.fitfreak.net/forums/fit-suspension-brake-modifications/20406-what-heck-bump-stops-where-why-do-i-cut-them.html


When lowering your car, it is important to properly “tune” the bump stops in order to maintain the appropriate amount of suspension travel. Clearly they must be made shorter as the lower ride height will reduce available travel.

Сега се мислам само, дали да земам нови па нив да ги сечам(2200 денари за проба не се малце) или да ги скратам веќе постоечките... ама да не останам после без никакви.

[датотека избришана од администраторот]

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17560
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #164 на: 07 Февруари 2013, 01:11:36 am »
Крати постоечки, не можеш без никакви да останеш. Ако не бива, нови.