Сакаше да каже со коиловерс. Колку и да ја менуваш висината, тврдината е таа (освен ако не се и амортизерите аџастибл).
така е,амортизери што се штелуваат тешко за тие пари да најдеш
so ovie koiloveri kako sto gi imam jas i kako sto se pogore na slikata odnosno , koiloveri od tipot sto nemat ventil za steluvanje na tvrtdina onoj sto doagja skros gore na amortizerot , ti poftorno mozes da ja steluvas tvrdinata na toj nacin sto ke gi zategnes federite ama u toj slucaj i ke ti se digne kolata i ke imas mnogu losa voznja, a ako gi otpustis do maksimum kolata ke se sputi preterano nistko ama amortizeri ke imas kako na standart kola do odreden stepen a koga ke utri na ftorata debelata spirala ke dojde krutosta, kaj mene bea nasteluvani na sredina ama mi fakjase na izlez od garaza a voznjata ne bese losa komfordna bese ,gi zategnav za uste nekoj 3 santima kolata se krena za santim ipol a krutinata se zgolemi za nekoj 40% i mozam da kazam , pocna da mi stanuva nepodnoslivo neudobna amortizacijata za onie mali ulicki raskantani ,ama zatoa po bulevari ,kruznitekovi i vodno uzivam maksimalno
e sea ako se i amortizerite аџастибл toa e drugo ti mozes da igras na spirala kolku sakas i da ja vrtis kako sakas a od gore na ventil ke si ja napravis tvrdinata mada pak ke bide potvrda sto poveke im davas otpor so steganje na spiralite
e sea razlikata e sto amortizeri obicni sto ne se аџастибл kostat do kaj 400e a ovie drugive od 800 do kaj 1200e u prva ruka