Znaci vo VP-37 Pumpata na SDI/TDI motorite (kaj site motori e istata pumpa !) Ima eden otpornik za merenje na temperaturata na naftata. Potrosen materijal.
Pumpata e ednostavna mehanicka so elektromagneten aktuator. Istiot se demontira i cisti.
Trpi sekakvo gorivo i duri i po 500000Km nema iznosuvanje i abenje na vnatresnite elementi (barem ne vo merlivi granici).
Dvomasniot zamaec e problem. Koj nejke da se zamara so nego neka si kupi od prvite Golf IV (90ks) 1998 godina (ama od epten prvite serii) i tamu zamaecot e kako kaj 1Z vo Golf 3.
Inaku ima klapna za meko gasenje koja funkcionira vakuumski.
EGR vakuumski se komanduva.
Turbinata cesto pati znae da blokira geometrija.
N75 ventilot znae da defektira i pozelna e zamena so original (ako pocne da gubi snaga i ne vlece).
Problemi najcesto nastanuvaat so vakuum pumpata i crevata za vakuum (se menuvaat).
Strada senzorot za temperatura i sekako releto broj 109 !! Ako ova rele ima problem moze da Vi izgasi vo sred vozenje a ne daj boze pri preteknuvanje.
TDI/SDI Imaat edna umna dizna koja go registrira momentot na otvoranje na iglata na diznata na 3-ti cilinder i e beskontaktna t.e. indukciona, na praktika vecna. No poradi vibracii moze da dojde do gubenje na kontakt na tenkite zicki i posle ima problemi.
MAF senzorot znae da defektira no posle 150000Km i se manifestira so slabo vlecenje i zgolemena potrosuvacka. (SDI nema MAF).
Inaku ECU-to e Bosch EDC kaj site.
-Tempomat se vgraduva lesno,
-Perfektna i opsirna dijagnostika preku VCDS,
-Moznost za promena na instrument tabla so FIS i Half FIS (Golf /Audi/Passat) (kaj nekoi modeli e na CAN - eftina i ja ima da se najde, kaj nekoi ne e na CAN i e egzotika i sekako cenata e povisoka).
Generalno e izdrzliv motor no:
minusi:
-poskapo odrzuvanje od 1Z (TDI - 90KS - Golf 3 i ostanati)
-EGR se izolira lesno no posle toa moze da dojde do deformacija na lopatkite na turbinata (vazi za site TDI so turbina so promenliva geometrija)
-si trosi po malce maslence
plusevi:
-golema moknost na niski vrtezi
-mnogu trajna Roto Pumpa (VE/VP-37 bazinrana na VP-VE od Golf 2),
-softversko prigusuvanje na vibraciite
-golem vek na eksploatacija (mnogu kilometri)
-Ekonomicen (duri i poekonomicen od 1.3 JTD vo Punto ! - so ponova 10 godini tehnologija)
-lesno se naogjaat delovi