Автор Тема: 1.9 TDI 110  (Прочитано 60798 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
1.9 TDI 110
« на: Јуни 07, 2012, 09:50:42 am »
Spored mene najdobriot motor na W i edinstveniot sto jas bi go kupil, sekako vo nekoja Audi izvedba. Vredi da mu posvetime tema, vsusnost vredi 2fast4you da posveti edna tema za ovoj motor.

-Mene me interesira sto nudi ovoj motor so stage1.
-Sto podrazbira stage2?
-Odlicno bi bilo da izlozis sto se mu napravi na tvojot 1.9 tdi za da go dovedis do 190ks?
-grafici za torque/moknost vo standardna i stage izvedba bi bilo odlicno.

-kolku verzii na 110 postojat, razbrav deka ne bile identicni motorite vo golf,passat i audi. razlikite se vo bosch, ecu i kais+zategac.
-koi se bolkite na ovoj motor, na sto treba da se vnimava
-kako izgleda redovno i preventivno servisiranje.
-kolku traat diznite, turboto. kolku cini nivnata popravka.
-kolku izdrzuva eden set na kumplug, zamaec. kolku tipovi na kumplug postojat, kolku cini nivnata promena.

-temava mozi da se prosiri za site 1.9 tdi motori.

lets go :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #1 на: Јуни 07, 2012, 22:06:55 pm »
Разликата во 110ките не е во бошот сите носат ист бош пасат и а4 го носат потполно истиот тди 110 со  код на мотор АФН, кај Голф, А3 и Леон има два типа АХФ И АСВ. Разликите кај 110ките кај Голф и Пасат се во изведбата на ребрастиот каиш Голфот има повеќе затегачи и водната пумпа е на ребраст додека кај пасатите водната е на линискиот каиш.
  Бош пумпата и дизните се идентичи турбината е малку поразлична кај голфот оди комплет со издувна грана додека кај пасатот оди посебно. Една работа која што е многу позитивна што ја има моторот кај голфот а ја нема пасатот е вентилот за меко гасење кој овозможува гасење на моторот без никакво тресење на каросеријата која се јавува кај класичните дизели.
  Трајноста на овие мотори е многу голема можно е да протече бош пумпата на гумичките кои лесно и ефтино се заменуваат и не треба некој посебен стенд за пумпата да се штелува еден тестер ќе заврши работа за 15 минути. Дизните се обични работат на максимален притисок од околу 200 бари и се доста трајни тераат околу 400-500 000км нивната замена чини 30 евра парче зборувам за најквалитетни штелувањето се врши со најобичен инструмент за штелување дизни кој секој бошиста што поправа дизни за трактори го има во сервисот.
Турбината исто така е доста трајна и тера околу 400 000км а може и повеќе во зависност како е возена и какво масло е ставано може да се вози и со 10 40 полусинтетика без проблем.
 Можен проблем на овој мотор е блокирањето на варијабилната геометрија од градско возење при што треба да се извади турбината и да се исчисти, доколку одвреме на време се вози малку побрзо веројатноста да се јави овој проблем е многу помала.
 Друг проблем на овие мотори кој е поизразен во Голф верзијата е проблемот со топлото палење, овој проблем се јавува кога анласерот ќе ослаби не прави доволно вртежи во случајов 250 вртежи кои треба да ги направи на загреан мотор за да компјутерот му пушти нафта на бошот. Овој проблем се решава многу едноставно со градување на отпорник и реле или може да се изменат мапите за горивото на компјутерот да пушта гориво од на пример 50 или 100 вртежи или трета варијанта репарација на анласерот.
  Инаку доста економичен мотор неговата бучност е мала како за мотор со обична ротациона бош пумпа и во двете верзии достига брзини до 200км/ч во Голфот има нешто по кратки односи на менувачот па е и нешто по жив. Во главно тоа би било отприлика за ТДИ 110 за кој имам многу добро мислење и мислам дека е подобра варијанта од пумпе дузе и комонреил технологијата заради тоа што трпи секакви видови на гориво.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #2 на: Јуни 08, 2012, 09:09:50 am »
Odlicen kick off.

Da dodadam, mozno e da ima uste edna verzija na 110, bidejki drugar imase Passat i A6 i velese deka ima razliki.

cudno kako vgradile ventil za meko gasenje vo golf a ne vo mnogu podobrata B5 krstarica. Iako licno ne sum zabelezal meko gasenje na golf IV,  verojatno seuste nemam naletano na odlicno socuvan primerok.

problemot so tesko palenje na zagrean motor mi e poznat, no kaj PD motorite. Senzorot za temperatura otkazuval i elektronikata ne dava potrebno kolicestvo na gorivo i motorot ne pali koga e zagrean. No problemot sto ti go opisa kaj 110 e sosema porazlicen. Neli e mozno da se resi so edno servisiranje na anlaser?

Rotacionata pumpa e zakon, trpi sekakva nafta i e mnogu poizdrzliva i poevtina za odrzuvanje od PD.


Kolku cini popravka na turbo, novo turbo?
Nesto okolu kumplugot?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 26750
  • Kanzerwagen Golf 2.0 TDI
    • Evolutive.mk
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #3 на: Јуни 08, 2012, 09:26:46 am »
Со оглед на тоа дека возев Leon со ASV 110 две години, можам да го кажам следното:

- Потрошувачка од околу 7.5 литри во Скопје, со ентузијастичко возење.
- Потрошувачка околу 5 литри на отворено, со можност за намалување.
- Одличен мотор. Новите мотори ја немаат експлозивноста на постарите мотори.
- Бучен. Комшиите ги будев насабајле.
- Си бара редовно сервисирање.
- Си бара стискање на отворено.
- После 110.000 EGR-от беше чист.
- Знаеше од време на време да заглави еден од вентилите за регулација на турбината. Маршер може подобро да објасни од мене.
- Еднаш (непотребно) го сменив двомасниот замаец. Во Македонија е најмалку 650 евра. Во Грција го купив за 250.
- Како што еднаш напишав, имаше мал проблем со првото палење насабајле. Штелување на палењето го реши тоа и на најладното палеше од прва.
- 110 коњчиња и 240 нм се одлични! :D

Според информациите кои ги добив кога се распрашував, нова турбина кошта околу 800 евра (во Порше Македонија). Репарација на турбината кошта 150 евра кај Шиник во Автотек Електроник. До сега немало потреба, Леонот си тера топ. Најбрзо што сум го стиснал е 200.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #4 на: Јуни 08, 2012, 09:37:39 am »
-Nov moment. EGR, sto okolku niv, se zatapuvaat? Podobro e so ili bez egr?

-ventil za regulacija na turboto, cekame Marsher da se izjasni okolu ova.

-problem so palenje nasabjle. Go zafrknale pri promena na rebrast ili drugo nesto bese vo prasanje?


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 26750
  • Kanzerwagen Golf 2.0 TDI
    • Evolutive.mk
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #5 на: Јуни 08, 2012, 09:42:37 am »
Се затапува, али треба и софтверски да се исклучи, за да не светнува Check Engine Light. Мене ми го затапеа и два дена работеше приметливо поубаво колата, али светна CEL па го вративме назад.
Проблемот со палењето беше ради ситна утка при промена на ребраст.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10163
  • Giulietta QV
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #6 на: Јуни 08, 2012, 10:54:59 am »
Кај мене, Leon 1.9 TDI 110 2001, на 20-тина иљади беше сменет MAF сензор. Ако добро се сеќавам, сервисерот ми кажа дека имало цела серија со проблеми со MAF-от. Замената беше во Кадис, 18.000 денари.
На 30 и кусур wastegate актуаторот. Беше буквално скапан. Беше заменет само актуаторот за 40еур и 2 пици.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 26750
  • Kanzerwagen Golf 2.0 TDI
    • Evolutive.mk
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #7 на: Јуни 08, 2012, 12:08:46 pm »
Е, тој актуаторот и кај мене знаеше да заглави. Троа ручно разработување, и немаше проблеми понатаму.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 26750
  • Kanzerwagen Golf 2.0 TDI
    • Evolutive.mk
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #8 на: Јуни 08, 2012, 17:56:53 pm »
Зачистено и префрлено во друга тема. Темата е за 1.9 TDI 110, не за други мотори.

Отсутен Nakolce

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2303
  • Имигрант
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #9 на: Јуни 09, 2012, 00:16:02 am »
Овој мотор го имам на голфот... До сега несакани моменти немало после некои си 200 к поминато на километража а колку е вратен господ знае... Многу ме чуди оној мал лаг што го има при нагло забрзување... ја стискаш педалата, чекаш 1-2 секунди и тогаш повлекува нагло... Ова се случува на 1200-2000 обртаи... Кога е на 2500 обртаи се е нормално :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5711
  • Почесен кинез.
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #10 на: Јуни 09, 2012, 00:20:34 am »
Znaci vo VP-37 Pumpata na SDI/TDI motorite (kaj site motori e istata pumpa !) Ima eden otpornik za merenje na temperaturata na naftata. Potrosen materijal.

Pumpata e ednostavna mehanicka so elektromagneten aktuator. Istiot se demontira i cisti.

Trpi sekakvo gorivo i duri i po 500000Km nema iznosuvanje i abenje na vnatresnite elementi (barem ne vo merlivi granici).

Dvomasniot zamaec e problem. Koj nejke da se zamara so nego neka si kupi od prvite Golf IV (90ks) 1998 godina (ama od epten prvite serii) i tamu zamaecot e kako kaj 1Z vo Golf 3.

Inaku ima klapna za meko gasenje koja funkcionira vakuumski.

EGR vakuumski se komanduva.

Turbinata cesto pati znae da blokira geometrija.

N75 ventilot znae da defektira i pozelna e zamena so original (ako pocne da gubi snaga i ne vlece).

Problemi najcesto nastanuvaat so vakuum pumpata i crevata za vakuum (se menuvaat).

Strada senzorot za temperatura i sekako releto broj 109 !! Ako ova rele ima problem moze da Vi izgasi vo sred vozenje a ne daj boze pri preteknuvanje.

TDI/SDI Imaat edna umna dizna koja go registrira momentot na otvoranje na iglata na diznata na 3-ti cilinder i e beskontaktna t.e. indukciona, na praktika vecna. No poradi vibracii moze da dojde do gubenje na kontakt na tenkite zicki i posle ima problemi.

MAF senzorot znae da defektira no posle 150000Km i se manifestira so slabo vlecenje i zgolemena potrosuvacka. (SDI nema MAF).

Inaku ECU-to e Bosch EDC kaj site.

-Tempomat se vgraduva lesno,
-Perfektna i opsirna dijagnostika preku VCDS,
-Moznost za promena na instrument tabla so FIS i Half FIS (Golf /Audi/Passat) (kaj nekoi modeli e na CAN - eftina i ja ima da se najde, kaj nekoi ne e na CAN i e egzotika i sekako cenata e povisoka).

Generalno e izdrzliv motor no:

minusi:
-poskapo odrzuvanje od 1Z (TDI - 90KS - Golf 3 i ostanati)
-EGR se izolira lesno no posle toa moze da dojde do deformacija na lopatkite na turbinata (vazi za site TDI so turbina so promenliva geometrija)
-si trosi po malce maslence :)

plusevi:
-golema moknost na niski vrtezi
-mnogu trajna Roto Pumpa (VE/VP-37 bazinrana na VP-VE od Golf 2),
-softversko prigusuvanje na vibraciite
-golem vek na eksploatacija (mnogu kilometri)
-Ekonomicen (duri i poekonomicen od 1.3 JTD vo Punto ! - so ponova 10 godini tehnologija)
-lesno se naogjaat delovi


Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3378
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #11 на: Јуни 09, 2012, 00:22:09 am »
па ваљда лагот е додека не уклучи турбината

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #12 на: Јуни 09, 2012, 07:40:52 am »
Лагот е дури да се разврти турбината таа врти цело време мада на пониски вртежи врти поспоро, Бугар ај објасни ако сакаш како може од затапен ЕГР да ги искриви лопатките на турбината? Јас знам многу што ги возат затапени па немало некои проблеми повеќето така им се купени не ни знаат дека се затапени најчесто ги затапуваат со кугла од лагер во цревото за вакумот за да не отвара вентилот.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5711
  • Почесен кинез.
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #13 на: Јуни 09, 2012, 08:15:14 am »
Zatapuvanje so kugla od lager e necelsno. Inace so zatapuvanje na EGR raste temperaturata na sogoruvanjeto..

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3378
Одг: 1.9 TDI 110
« Одговори #14 на: Јуни 09, 2012, 08:50:09 am »
може е пациентско прашањево,те гарант е,ама зашто се затапува EGR?