Автор Тема: Спортски и тркачки брегасти, какви и од каде?  (Прочитано 13621 пати)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Спортски и тркачки брегасти, какви и од каде?
« Одговори #15 на: Јуни 08, 2012, 11:48:35 am »
види контактирај со catcams они се и поефтини од с&b а и прават по нарачка

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Спортски и тркачки брегасти, какви и од каде?
« Одговори #16 на: Јуни 08, 2012, 13:23:57 pm »
Цитат
SELECTING YOUR CAMSHAFT

All the camshafts in this brochure have a Phase Number after the Part Number. Phases 1 to 5 will help you to select the camshaft that
meets your requirements.


PHASE 1 (PH1) ROAD CAMSHAFT

This is a camshaft that would be used for road use and will normally run with standard carb or injection system and can be fitted without
additional tuning equipment. It is meant for town use and will have a smooth tick-over and will give its increase in power in the low midrange.
Other modifications to the engine will increase the performance of this cam.


PHASE 2 (PH2) FAST ROAD CAMSHAFT

This is a camshaft for increasing mid-range of the engines and is meant for mild competition use and where the driver requires an
increase of power in the mid-range without suffering too much loss of power in the low-range. The tick-over will be heavier than a standard
engine. The fuel system may have to be modified and the cam will work to its optimum with modifications to the cylinder head,
inlet/exhaust system and possibly the management system.


PHASE 3 (PH3) FAST ROAD RALLY

This type of camshaft is really the limit for normal road use. It will require fuel system and management modifications. It will have a
noticeable loss of low-down power and the tick-over will be heavy. For competition use, where mid-range power is important and road
use where the maximum power is required.


PHASE 4 (PH4) TARMAC RALLY SPRINT RACE CAMSHAFT

This camshaft is for competition use only and can be considered as a _ race cam. It could be used on the road, but would not be suitable
for use in traffic. It will have a very heavy tick-over and there will be a noticeable loss of power below 3500 rpm. Its main use is
for a torque race cam, giving a strong surge of power in the upper range power, yet still having the ability to floor the throttle below
5000 RPM and pull cleanly away. It will require modifications to the carb/injection system, cylinder head and induction exhaust system.


PHASE 5 (PH5) FULL RACE CAMSHAFT

For race use only. Not suitable for road or rally use,. Little power below 5000 RPM . Will have virtually no idle and will require
carb/injection, exhaust/induction., cylinder head and engine management modifications.

Извор - www.newman-cams.com
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Спортски и тркачки брегасти, какви и од каде?
« Одговори #17 на: Јуни 08, 2012, 14:15:40 pm »
fast road, е грубо околу 15кс на стандард мотор,со модификација на усисните и издувните вентили,и портана глава и нов софтвер ке добиеш негде 30коња

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Спортски и тркачки брегасти, какви и од каде?
« Одговори #18 на: Јуни 08, 2012, 14:17:35 pm »
Ме интересира што брегаста има Ѕивана, дали Road Medium или Road Max
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Ѕивана

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 229
  • Honk If Parts Fall Off
Одг: Спортски и тркачки брегасти, какви и од каде?
« Одговори #19 на: Јуни 08, 2012, 19:37:14 pm »
Бидејќи неможев да ја најдам според број на модел никаде на нет, ги контактирав овие да ги прашам што му дале на другарчето што беше да ми ја нарача и земе во Милано и еве што ми вратија (копи пејст)

Dear Mr. Martin,

Based on the s/n you sent to us, we can see in our database
that the camshaft you have purchased from us "C&B FF5ST5" is custom build in our
factory in and sold in our store in Milano via Lazzati, 4 - 20154. It is especially made
for Fiat Punto 188 1.2 8v engines and from the specifications it doesn't belong to
any group that is in mass production. But the performance aspects as you asked for are:
Cam lift IN - 9.4
Cam lift EX - 8.0
Duration - 246°/248°
Lobe Center Angles - 110°/110°
Valve Timing -  13°/53°-54°/14°
Valve Lift TDC - 0.8/0.4
These specifications are used in our Road Max series.

We remain at your disposal  for any further information you may need
Best regards.
BRUNELLA  GARAGIOLA

-------------------------------------------------

Еве ти според перформанси у која категорија би ја стаиле. Ги прашав колку иам добиено со ова, не ми кажаа. Така да прават по нарачка. Ако иде ова другарчево натака при крај на лето ако сакаш ќе му кажам кастм да ти напраат. Ја немав појма дека не е во сериско производство, се додека не ме рчнавте вие  :)

edit- за цена не прашувај :)

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Спортски и тркачки брегасти, какви и од каде?
« Одговори #20 на: Јуни 08, 2012, 20:00:45 pm »
http://www.cb-cams.com/dettaglio_prodotto.php?lang=eng&id_prodotto=132


Спецификациите погоре се совпаѓаат со оние правени за 16V мотор, најс, custom брегаста :D
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Ѕивана

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 229
  • Honk If Parts Fall Off
Одг: Спортски и тркачки брегасти, какви и од каде?
« Одговори #21 на: Јуни 08, 2012, 20:45:29 pm »
Единствено не разбирам, бидејќи иам 8в мотор, т.е една брегаста, зашто пишува Cam lift IN - 9.4
Cam lift EX - 8.0 т.е ко за две брегасти, кој знае нека ми појасни. Да не измешала оваа кравата нешто или јас сум цел измешан  ???

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 42319
  • Il Moderatore
Одг: Спортски и тркачки брегасти, какви и од каде?
« Одговори #22 на: Јуни 08, 2012, 21:04:55 pm »
Зошто имаш и за усис и за издув брегчиња на брегастата ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Спортски и тркачки брегасти, какви и од каде?
« Одговори #23 на: Јуни 08, 2012, 21:11:49 pm »
Custom брегаста имаш, инкорпориран е профилот од 16 вентилскиот сет во една, за 8 вентилски мотори.


Туку јас со варијатор што сум, што да правам...да не ги фрлам за џабе парите  :-\


Но, по моја логика, не гледам зошто не би можело, системот кај Фиат/Алфа не е како кај Хонда, кај хондите се менува профилот на брегастата, додека кај Фиат работи поинаку.

http://www.fiatforum.com/barchetta/101793-how-phase-variator-works.html

Системот на пунтото треба да е сосема ист со оној во HGT/Barchetta, па и кај алфите, само што моторот во Пунтото е "Single Pulley" (кој е терминот за Pulley на нашки?!), па истовремено ги контролира и двете брегасти...dafuq


Ќе им пишам на Catcams вечерва
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 42319
  • Il Moderatore
Одг: Спортски и тркачки брегасти, какви и од каде?
« Одговори #24 на: Јуни 08, 2012, 21:16:11 pm »
Ременица ;) На пунтото имаш една ременица, за издувната брегаста, а усисната се врти контра од неа, а се погонува преку запчаник директно. Е сеа, очигледно за разлика од алфите, кај тебе на двете брегасти се менува фазата со варијаторот, кој е малку другачие изведен отколку кај алфите и овие другиве. Предноста на контраротирачките брегасти е и дека моторот многу помирно раобти ;)

@Ѕивана, забораив да ти кажам: Аааааа, ти плачеш веќе за поголеми усисни и издувни вентили и нов тротл боди :D :D
« Последно менување: Јуни 09, 2012, 00:20:18 am Simo - Carrier166 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Спортски и тркачки брегасти, какви и од каде?
« Одговори #25 на: Јуни 08, 2012, 21:21:04 pm »
тешко на таа глава поголеми вентили,него може да направи порт меч,и да ги среди вентилите за да зголеми CFM на главата,а за тротл боди му имав пишано од од што да преправи

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Спортски и тркачки брегасти, какви и од каде?
« Одговори #26 на: Јуни 08, 2012, 21:24:55 pm »
Ќе им пратам писмо во Фиат со наслов Starjet и следната содржина




I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 42319
  • Il Moderatore
Одг: Спортски и тркачки брегасти, какви и од каде?
« Одговори #27 на: Јуни 08, 2012, 21:29:56 pm »
Бар да трошеше доста помалку од стандардниот :D :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Спортски и тркачки брегасти, какви и од каде?
« Одговори #28 на: Јуни 08, 2012, 21:33:23 pm »
Да ти ебам тоа италијанците глупави, толку технологија ставиле, толку шит на него и пак троши исто колку стандардниот...барем да одеше повеќе, а ни тоа не го прави...ама тоа ти е, варијатор ориентиран кон намалување на потрошња и издувни гасови....my ass


Него, што можи да се случи ако ставам брегасти од мотор без варијатор?? И дали можи да го исфрлам целосно?!
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 42319
  • Il Moderatore
Одг: Спортски и тркачки брегасти, какви и од каде?
« Одговори #29 на: Јуни 08, 2012, 21:42:31 pm »
А беее што знам.....Можеби исти карактеристики ко` твоите само со поголем лифт? Времетрањето на отварање и аглите да бидат исти. Веројатно ќе се добие подобро „дишење“.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.