Автор Тема: Работење на 3 цилиндри на ниски вртежи - пуцкетање низ ауспух - Алфа 145  (Прочитано 4766 пати)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Људи проблем с’с колата.
На ниски до 2000 вртежи почна да ми сецка, страшно ме иритира.

Свеќици, каблите за свеќиците или филтер за гориво ми се можни осомничени, вие што викате?

Све ова почна некои 100тина километри откако го вратив назад фабричкиот air intake систем.
« Последно менување: 28 Септември 2012, 19:41:02 pm MartinAlfista »

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Проблем на ниски вртежи Алфа 145
« Одговори #1 на: 14 Мај 2012, 02:26:11 am »
Људи проблем с’с колата.
На ниски до 2000 вртежи почна да ми сецка, страшно ме иритира.

Свеќици, каблите за свеќиците или филтер за гориво ми се можни осомничени, вие што викате?

Све ова почна некои 100тина километри откако го вратив назад фабричкиот air intake систем.

маф или мап сензор имаш?

ај не е битно... извади клема од акумулатор, пушти светло, почекај 20 секунди, изгаси светло врати клема и пробај. со ова го ресетираш компјутерот. компјутерите се паметни до некаде и учат. со секоја промена на некој дел они собираат податоци и поставуваат некоја шема на работење... мене ми се деси со враѓање на фабричката постава на усис да почне да влече како луда колата, ама и да троши многу, а претходно турив спортски усис т.е. печурка филтер...  со ресет се врати у нормала како што треба...

пробај и пиши резултати...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Проблем на ниски вртежи Алфа 145
« Одговори #2 на: 14 Мај 2012, 06:52:34 am »
Људи проблем с’с колата.
На ниски до 2000 вртежи почна да ми сецка, страшно ме иритира.

Свеќици, каблите за свеќиците или филтер за гориво ми се можни осомничени, вие што викате?

Све ова почна некои 100тина километри откако го вратив назад фабричкиот air intake систем.

Ја типувам на O2 сондата. Пробај исклучи ја и повози малце, ако не сецка значи дека е отидена.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Проблем на ниски вртежи Алфа 145
« Одговори #3 на: 14 Мај 2012, 11:27:22 am »
Почнаа да цркињаат сензориве еден по еден...
О2 сондата којзнае кај е уштекана, едвај ја извадивме кога се мењаше граната.

Ќе пробам пак ECU reset, а после 100 км ако се врати пак, ќе барам сондата да ја исклучам.

П.С. Ни треба тема „Прашања и одговори“ во „Техничко одржување“ за вакви проблеми.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Проблем на ниски вртежи Алфа 145
« Одговори #4 на: 14 Мај 2012, 11:46:09 am »
Почнаа да цркињаат сензориве еден по еден...
О2 сондата којзнае кај е уштекана, едвај ја извадивме кога се мењаше граната.

Ќе пробам пак ECU reset, а после 100 км ако се врати пак, ќе барам сондата да ја исклучам.

П.С. Ни треба тема „Прашања и одговори“ во „Техничко одржување“ за вакви проблеми.

Твојот мотор, како и мојот, има само два круцијални сензора. О2 и Маф. Друго нема што да се поебе.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Проблем на ниски вртежи Алфа 145
« Одговори #5 на: 14 Мај 2012, 12:01:06 pm »
Кај мене MAP сензор е, немам MAF.
Фактички вкупно 3 сензори се, MAP, О2 и тој што ми ја дупи потрошувачката, за мерење на температура на блокот. MAP сензорот сега на собир Дејан ми кажа дека го сменил кога ја купил колата, пред 60.000 км. Тој за температура на блокот е bust, сеа и О2 ако е bust, 50 евриња за сензори само :D

Отсутен zarko alfa

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 51
Одг: Проблем на ниски вртежи Алфа 145
« Одговори #6 на: 14 Мај 2012, 12:28:55 pm »
ne ja otkacuvaj klemata dzabe vidi koga si gi menjal filtrite dali si go ustekal ubavo dzekot na klapnata

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Проблем на ниски вртежи Алфа 145
« Одговори #7 на: 14 Мај 2012, 13:42:17 pm »
Прво да си го решиш темп. сензор, па после продужи понатака. Сега возиш со откачен сензор, така?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Проблем на ниски вртежи Алфа 145
« Одговори #8 на: 14 Мај 2012, 16:02:50 pm »
Јас имав сличен проблем со сецкање, кај мене беа свеќици.
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Проблем на ниски вртежи Алфа 145
« Одговори #9 на: 14 Мај 2012, 17:13:34 pm »
ne ja otkacuvaj klemata dzabe vidi koga si gi menjal filtrite dali si go ustekal ubavo dzekot na klapnata

Ај и тоа да видам.

Прво да си го решиш темп. сензор, па после продужи понатака. Сега возиш со откачен сензор, така?

Со откачен. Најдов меѓу кои вредности треба да се движи отпорот, па планирам да го тестирам тој сензор.


ЕДИТ: Проблем решен. ECU ресет среди работа сега засега.
Пробав и да го уштекам сензорот што ме заебава цело време, и дефинитивно е расипан. На работна температура со сензорот работи на 600 вртежи во лер, но промашува по некое палење што ќе се манифестира поизразено на ладен мотор.
Без сензорот работи на ~800 вртежи и рамномерно.
« Последно менување: 15 Мај 2012, 16:45:23 pm MartinAlfista »

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Проблем на ниски вртежи Алфа 145
« Одговори #10 на: 20 Мај 2012, 20:58:40 pm »
Сензорот за температура има своја карактеристика тој може да пасува од друга кола или алфин модел а за О2 сензорот мислам дека не е многу валиден во твојот ECU поради што е стар модел , а и да е валиден тоа е нај обичен сензор од 0 од 1 волт и ги има на кило некој и беспари ќе ти го даде пасива од било кој кола има можеби некој разлики во џекот , побитен е MAP , TPS и сензор на радилица или брегаста тие ги јадат вафлите.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Проблем на ниски вртежи Алфа 145
« Одговори #11 на: 20 Мај 2012, 21:07:12 pm »
ECU ресет само привремено ќе ти го реши проблемот. Пак ќе се појави. Мора да си ги решиш сензорите ако сакаш да ти работи добро. Прво почни од тоа што знаеш дека не ти чини, темп. сензор и потоа ламбда. Сензорот за температура има огромна улога во подесување на смешата, аголот на палење итн. Сега без него, ECU-то зима преддефинирани вредности, кои нормално не се прецизни и релевантни.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Проблем на ниски вртежи Алфа 145
« Одговори #12 на: 20 Мај 2012, 21:25:49 pm »
ECU ресет само привремено ќе ти го реши проблемот. Пак ќе се појави. Мора да си ги решиш сензорите ако сакаш да ти работи добро. Прво почни од тоа што знаеш дека не ти чини, темп. сензор и потоа ламбда. Сензорот за температура има огромна улога во подесување на смешата, аголот на палење итн. Сега без него, ECU-то зима преддефинирани вредности, кои нормално не се прецизни и релевантни.
Без него ECU-to зема вредност од -40 c и работи со богата смеса-пребогата и можно е дури мокрење на свеќичките со бензин и тешко палење.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Проблем на ниски вртежи Алфа 145
« Одговори #13 на: 20 Мај 2012, 21:38:54 pm »
Сецкањето се изгуби, сега тестирам дали проблемот со потрошувачката бил во катализаторот и афтермаркет интејк системот.
Сензорот е уклучен, на овие приладнички утрински температури татко ми не се жали на сецкање како она на зима и вика дека колата прима гас и влече многу поубаво.
Ја немав многу време за возење и тестирање поради матурата, но во вторник ќе одам за Галичник и се ќе ми биде јасно, и со потрошувачката и со се останато.

За сензорите свесен сум дека треба менување, иако има поминато вкупно 120 000 км. 16 години се многу за потрошни делови.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Првиот пат проблемот се дијагностицира во бобината која беше сменета со половна.

Овој пат, се јавуваат истите симптоми но плус пуцкетање низ ауспух.
Од лер 700 вртежи до 1600 вртежи работи на 3 цилиндри, па следи пуцкање низ ауспух и проработува и четвртиот. Утре на контрола па да видиме што е проблемот овој пат.