Автор Тема: Системи за довод на ладен воздух  (Прочитано 19431 пати)

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: K&N 57i или K&N Replacement Filter
« Одговори #45 на: 20 Април 2012, 00:22:13 am »
Во Кармакс цените се скоро исти како во Карнер.
150 den, poskapi

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: K&N 57i или K&N Replacement Filter
« Одговори #46 на: 20 Април 2012, 01:19:14 am »
Ништо, тогаш да си ги вратиме хартиените филтри пошто K&N не чинеле т.е. биле исти у поглед на перформанси, инаку имале подобар проток, ама па затоа лошо филтрирале... хммм

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: K&N 57i или K&N Replacement Filter
« Одговори #47 на: 20 Април 2012, 01:34:46 am »
Според мене не е проблемот во лошото филтрирање (мене ми изглдеда дека е на исто рамниште како хартиениот, а има поголема пропусност).
За мене беа битни две реченици: Dyno Test, Paper, Gause и Foam, perform exacly the same. They can provide more air than engine can use. The job of a filter is to stop dirt.(period. тачка.) Ако сакаш перформанси, барај ги на друго место, не кај филтерот :) Mоже малку подобар респонс на папуча на гас, поубав звук, ама перформанси.... т`нко.... 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11742
  • Архитект
Одг: K&N 57i или K&N Replacement Filter
« Одговори #48 на: 20 Април 2012, 09:35:30 am »
Абе какви перформанси.

Еден филтер воздушен за митсубишито е некој си 2000ден, гарант.

Овај К&N е 3000ден, а ќе ми трае колку 10 обични хартиени. Па удрете математика сега, кој се исплати повеќе.

+ гратис звукче.

;D ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: K&N 57i или K&N Replacement Filter
« Одговори #49 на: 20 Април 2012, 10:14:35 am »
Тоа е ОК муабет! И го поддржувам. Само да не се продаваат прикаските за 20кс+

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: K&N 57i или K&N Replacement Filter
« Одговори #50 на: 20 Април 2012, 10:26:47 am »
Сила се добива не толку од самиот филтер, туку од поставеноста на истиот и како е решен доводот на воздух. А тоа никако не е како овие на клипчето на Зеро што ја бапнале печурката под шофершајбна :)

Еве го на пример најдобриот усис за Интегра:




За Civic FN2 ;D

За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: K&N 57i или K&N Replacement Filter
« Одговори #51 на: 20 Април 2012, 10:30:37 am »
Тоа е веќе (асална) модификација на интејк системот,  и е друг муабет. Од должината и обликот на водовите ќе зависи и обртниот момент. Најлоша варијанта е отворен филтер над издувна гранка:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6131
  • 69
Одг: K&N 57i или K&N Replacement Filter
« Одговори #52 на: 20 Април 2012, 10:31:00 am »
Да не се разбереме погрешно...Не сакам да подценувам ничие знаење, но хелоу...
Ваљда инжињерите на Хонда, БМВ, Мерцедес итн се постручни за да го постават усисот на воздух на точно определено и соодветно место, за разлика од самоизвикани момчиња со желба да се истакнат, кој усисот се во состојба да го извадат онаму каде што они мислат дека е најдобро, притоа не земајки ги во предвид сите математички и физички пресметки...
Ако не нека земат моторот нека го постават на хауба и туба од труба нека стават...Воздух колку сакаш ке има...
Мислам безвезе е муабетот...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: K&N 57i или K&N Replacement Filter
« Одговори #53 на: 20 Април 2012, 10:34:53 am »
Некои практикуваат и да стават ваков филтер на нивните коли, и покрај вашите негодувања луѓето тврдат дека добиле повеќе од 100кс по инсталацијата. Ова е еден од единствените додатоци кои нудат зголемување на силата преку делот за всисување на воздух. Има и уште една сорта, мислам нешто на т беше. А и убав звук вадат.


















Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: K&N 57i или K&N Replacement Filter
« Одговори #54 на: 20 Април 2012, 10:36:07 am »
Инжињерите мора да се соочат и со други предизвици. На пример, колата треба да ја шитне и на некој дедо или на некоја теткица. Жена ми викаше дека многу сељачки и` брчело стилото со интејк системот што го имав :D Така да, нив приоритет покрај доводот за свеж воздух, и добра филтрација, им е и тишината на интејк системот. Вградените резонатори (пригушувачи) на усисот може да ја пореметат слободната циркулација на воздух, и тоа да биде во рамките на фабрички предвидените перформанси на возилото. Е тука лудите млади пилишторци што сакаат да се истакнат може да искористат мали враголии за да го подобрат системот и да добијат нешто (1-2кс, звук кој ги радува, чалам кога ќе дигнат хауба...)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: K&N 57i или K&N Replacement Filter
« Одговори #55 на: 20 Април 2012, 10:47:20 am »
Усисот на интеграта од фабрика е блиску до совршен, односно е извадено многу. Поради тоа има само 2-3 афтермаркет усиси кои даваат подобри перформанси, а и усисната и кутијата од Интегра ги ставаат на Сивик. Што значи поради XY причини истите тие инжињери од Хонда направиле различни усиси кај Сивик 1.6 и кај Интеграта. Не дека не знаеле, туку дека имаат ограничувања, норми, екологија, бучавост, одржување (отворен филтер е поподложен на надворешни влијанија), првична намена на колата итн.

Интеграта е една од ретките коли која излегла од фабрика како кола која пред се ќе служи како кола за возење, односно има мањак изолација, тежина и помалце компромиси се правени на сметка на секојдневно возење, купец баба и слично :) Денес такви коли се уште помалку, односно скоро ич компромис се Лотусите Exige и Elise, и оние Атом, КТМ, па и Gumpert apollo и слични на нив.

Кај последниот Civic Тype R гледале на многу фактори, затоа и има доста работи кои може со афтермаркет делови да се подобрат, но секако на сметка на удобност, потрошувачка, емисија на гасови бла бла бла. Кај Стило или Џез, треба се да промениш ;D Дури и М5, RS6 и остали се со рестрикции излезени од фабрика, на секое поле. Али затоа со нив можеш на пат да отидеш до Љубљана и назад без да осетиш, а со Лотус до Ниш ќе се откажеш :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен gorgasmatron

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 180
  • i am the way
Одг: K&N 57i или K&N Replacement Filter
« Одговори #56 на: 20 Април 2012, 11:18:20 am »
Кај Стило или Џез, треба се да промениш ;D Дури и М5, RS6 и остали се со рестрикции излезени од фабрика, на секое поле. Али затоа со нив можеш на пат да отидеш до Љубљана и назад без да осетиш, а со Лотус до Ниш ќе се откажеш :)
ama namenata na lotusot ne mu e da ides na dolg pat nego da go rikas, na puntoto sto go imav edinstvena razlika pomegu standard filter i KN bese trajnosta, zvukot sto se smeni go dobi blagodarenie na cevkata (plasticna govnarka) za odvod od klapna do filter i zvukot bese ist bez i so filter

zaboraviv da dopisham vo vrska so temata carner gi nabavuvaat od grcija filtrite kade sto i se mnogu poeftini, jas zemav od atina 55 evra a vo carner istiot mi go nudea 7000 denari

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: K&N 57i или K&N Replacement Filter
« Одговори #57 на: 20 Април 2012, 11:21:12 am »
Така де, па според намената и инжињерите мислеле и смислиле решение, подобро или полошо. Кај Пунтото не гледале перформанси, воопшто. Сакам да кажам дека инжињерите не секогаш гледаат да направат најдобар издув, односно издув кој ќе дава најдобри перформанси.

А со менување само на филтер, нормално дека ништо не се добива. Не зборам за +5 коња од КН и сличните муабети.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен gorgasmatron

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 180
  • i am the way
Одг: K&N 57i или K&N Replacement Filter
« Одговори #58 на: 20 Април 2012, 11:31:26 am »
spored mene puntoto imase i minimalna zaguba vo pogled na konjaza so toj filter

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: K&N 57i или K&N Replacement Filter
« Одговори #59 на: 20 Април 2012, 11:32:26 am »
Ништо чудно. Не е само да ставиш цефка и филтер :)

Еден словенец мери различни должини на цефки на дино и секоја промена на должината дава и промена во мерењата.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.