Усисот на интеграта од фабрика е блиску до совршен, односно е извадено многу. Поради тоа има само 2-3 афтермаркет усиси кои даваат подобри перформанси, а и усисната и кутијата од Интегра ги ставаат на Сивик. Што значи поради XY причини истите тие инжињери од Хонда направиле различни усиси кај Сивик 1.6 и кај Интеграта. Не дека не знаеле, туку дека имаат ограничувања, норми, екологија, бучавост, одржување (отворен филтер е поподложен на надворешни влијанија), првична намена на колата итн.
Интеграта е една од ретките коли која излегла од фабрика како кола која пред се ќе служи како кола за возење, односно има мањак изолација, тежина и помалце компромиси се правени на сметка на секојдневно возење, купец баба и слично
Денес такви коли се уште помалку, односно скоро ич компромис се Лотусите Exige и Elise, и оние Атом, КТМ, па и Gumpert apollo и слични на нив.
Кај последниот Civic Тype R гледале на многу фактори, затоа и има доста работи кои може со афтермаркет делови да се подобрат, но секако на сметка на удобност, потрошувачка, емисија на гасови бла бла бла. Кај Стило или Џез, треба се да промениш
Дури и М5, RS6 и остали се со рестрикции излезени од фабрика, на секое поле. Али затоа со нив можеш на пат да отидеш до Љубљана и назад без да осетиш, а со Лотус до Ниш ќе се откажеш