Автор Тема: Најнесериозен и најш*пак дилер на автомобили и сервис во Македонија и пошироко?  (Прочитано 127862 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Повеќето од вас, од кои ќе ги одвојам фаланга и гојдо, не разбираат разлика помеѓу „субјективно“ и „објективно“. Доколку се разбираш у коли, и си способен за објективно размислување (пак генерализирам, ова не се однесува на некој конкрентно), ТОГАШ ќе ја видиш разликата што ја прави ФВ, а другите не се во можност да го направат.

Јас лично преферирам јапонски возила, меѓутоа тоа не значи дека треба да го затворам мозокот, и упорно ко слеп за стап да се држам за моето. Имам огромна почит за ФВ и општо за германските возила, имам огромни симпатии према италијанските возила, кои се поттикнати од сосема друг аспект. Не е муабетот дали е ФВ најбољи на свет (или Опел или Форд или кој и да е), туку за како реално стојат работите.

@falanga: тоа што Спаркот не би го мењал за ништо, е апсолутно СУБЈЕКТИВНО размислување, и си го имаш секое право за такво размислување. Твој си е, сам си го купил, ти одговара, си го сакаш итн итн... Ама да кажеш дека Мерцедес и/или ФВ ти го нема истото чувство као Спарк, онда не знам... Осим ако не иде у сериска опрема со шведска порно дива, не знам што повеќе може (или успева) да понуди. Башка, не мораше да тролаш со Алфа, пошто стварно нема потреба. Тука барем не станува збор за Алфа, и нема потреба секоја можна тема да се усерува со тој муабет.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Абе воопшто не го земате здраво за готово моментот дека секоја голема компанија си има бизнис стратегија која не се спрема од година за година !!!  

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Велештрумф, секогаш кога влегував во Мерцедесот го имав чувството дека тоа е туѓо односно не-мое, и го возев за да му биде арно на газдата а не заради мене. Спаркот си го возам за мене и си мислам на трите мали клипчиња како клецаат горе-доле. Си го мијам, си го средувам, восокче, спрејче за гуми итн што не можам да го кажам и за другите коли кои не се мои. Така да прав си, чувството е субјективно како што кажав. Јас знам дека Спаркот е low end возило ам акај мене буди емоции особено изгледот. Е сега извини ама Полото ми нема никаква магија во изгледот а скоро сите мерцедеси и аудија ми се речиси исти.

А алфата ми стана алфа збор. Колку повеќе се збори за алфа толку почесто ќе го употребувам и во иднина :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Абе ја комплетно разбирам приврзување за коли, веруј ми :) Али тоа не значи дека треба да терам инает, и да занемарувам нешто што навистина постои, чисто колку за онака... И ја си го сакам Лансерот, и не би го мењал, пошто ептен ми го прави меракот. Така да, се разбираме у тој аспект :)

Еве ја со уште еден банален пример за „фактор Икс“: кола што никад не сум можел да ја поднесам органски, била Мерцедес А класа... Арно ама, пред некоја година, имав баш такво говедце на тест... И пак го имаш тој необјаснив момент... Искачам од МАС... Уште до железничка не стигнав, почна да ми прираснува за срце колава... Сум се чудел :) Абе тоа све црни маџии нешто воа-ноа... :D :D :D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Абе ја комплетно разбирам приврзување за коли, веруј ми :) Али тоа не значи дека треба да терам инает, и да занемарувам нешто што навистина постои, чисто колку за онака... И ја си го сакам Лансерот, и не би го мењал, пошто ептен ми го прави меракот. Така да, се разбираме у тој аспект :)

Еве ја со уште еден банален пример за „фактор Икс“: кола што никад не сум можел да ја поднесам органски, била Мерцедес А класа... Арно ама, пред некоја година, имав баш такво говедце на тест... И пак го имаш тој необјаснив момент... Искачам од МАС... Уште до железничка не стигнав, почна да ми прираснува за срце колава... Сум се чудел :) Абе тоа све црни маџии нешто воа-ноа... :D :D :D
Како мислиш не разбирам, јас од едно возење до Штип и назад засакав Лагуна од 98-ма 2,0 со 136кс и никогаш нема да ми излезе од срце. Исто така ХОнда џез ми се има залепено во душа. Фолксвагени повеќе различни сум возел а го немам тоа чувство (освен што бев импресиониран од Поло ТДИ како забрзува узбрдо по Салваторе Аљенде во четврта).

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Taka ti si mislis. Gi boli premnogu, samo kazi mu go toa jasno i glasno, 3 pati, uste podobro da ima nekoj musterija da slusa. Potoa javi se na direktorot ili pisi mu mail:
"mislam deka ke ve interesira, se otkazuvam od garancija i vasite servisni uslugi..." i objasni mu se na covekot. A mozis i edno pismo i do Germanija da upatis.

Татко ми на времето, купил Фичо, и нешто го заебавало, па отишол на сервис и нашиве ништо, по 20 км пак исти проблем (мислам дека било со менувачот). Стариот, пак на сервис, пак исти *** .... Нервирање и пишување писмо до главните во Застава, после 100 извини од сервисерите, и муабет „абе немало потреба до таму да иде работава“. Од тогаш кога му го средиле, немал никаков проблем. :D :D  За жал некои работи овде во државава, тешко се менуваат...

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Онда веројатно имаш некоја природна оперираност од VW :D

Али ето вииш... Фактор Икс-от си го „јадел“ у други наврати... Ја на пример, едно 3 коли после Ибицата што си ја имавме, сеуште не можам да си ја преболам... Пред некое време си ја видов... Гад демит, сакав да му понудам на типот што му ја шитнавме, да си ја откупам :) Лансерот си е супер у секој можен поглед (за мене), и претерано многу ми праи мерак, ама еве, ден денешен си ја сакам Ибицата :) Ај објасни го тоа :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Па Велештрумф брат, другите го видоа ти не беше пред Веро. Јас од Опелот Кадет од 67-ма никогаш нема да се разделам. Сите возила на светов ги давам Кадетот не го давам. Какви само моменти сум имал со него тоа никогаш нема да се повтори. Кадетот ги кршеше сите закони на механиката и логиката, прекрасна форма и лик има и никогаш не би го сменил. Кога ќе клапне скроз кокошки ќе чувам во него ама не го давам. Од моторот чиркулар ќе направам за дрва сечење.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Па Велештрумф брат, другите го видоа ти не беше пред Веро. Јас од Опелот Кадет од 67-ма никогаш нема да се разделам. Сите возила на светов ги давам Кадетот не го давам. Какви само моменти сум имал со него тоа никогаш нема да се повтори. Кадетот ги кршеше сите закони на механиката и логиката, прекрасна форма и лик има и никогаш не би го сменил. Кога ќе клапне скроз кокошки ќе чувам во него ама не го давам. Од моторот чиркулар ќе направам за дрва сечење.

Измешавте работи....сентименталното поврзување со некое возило нема врска со муабетов...то ест со појавата на оноа чудно чувство што еве ни  јас не можам да го осетам во ниедна од колите од ниската и средната класа па нека е и Фолкс. и Мерцедес и Тојота, а кое вие го кажуваате.
Филингот е друг и веќе можеме да зборуваме за нешто такво кога сум возел..Фолкс. ЦЦ. кога ме возе во С 65-ка и да не набројувам во какви се сум се возел оти ќе ме обвинат пак дека измислувам.
Кај сите други пишпирици, не Голф, Не Авенсис, Не курац не палац...не сум сетил ништо.
БТЊ....Сентименталниот момент на поврзување е присутен и кај мене...сеуште си ја сакам и длабоко си мечтаам за Рено 4-ката во која ги изебав најубавите пички во мојот живот! ;D ;D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Море Веле...Доста више ми попушташ...ја тебе ќе те вреѓам си бил субјективен...ееее више...

Па добро бе, ако више сакаш да ми вратиш кажи ми нешто слично на „доста бе дебел еден, тебе не те збира у Голф, ти си нашол да какаш...“
А не ти не знаеш што е субјективно...  :-[

Е сега за објективно размислување...па ако направам ретроспектива на понудите на ФВ, да речеме еве Гољф и уште некој јапонски автомобил од таа класа, да речеме Мицубуши Лансер...Лансер има основна опрема колку средно-опремен Гољф. Ако пак гледаме за истите пари тогаш ќе треба да споредуваш со Поло а не со Гољф. Да речеме кога ти си купи автомобил, да си додадеше уште 1000 евра и ќе си го купувал на Гољф 5 со обично (без турбо-дизељ) мотор со бензин од 1400 кубика, зелено боја без метаљик со додатна опрема рачки за рачно отварање на прозори за врати и фабрички направени дупки за звучници во вратите. На крај би сакал да погледнеме и некои критики на тие автомобили по извозени 150-200 иљади километри и статистика на дефекти и проблеми...

А потоа би сакал да направиме и споредба со кореец како Киа. Ако не се лажам многу повисоко рангиран беше Сид од Голф 5 во однос на квалитет и издржливост.

Што се однесува до останатите модели на листата на автомобили од ФВ кои ми се допаѓаат недостасуваат уште новата Џета и Широкото. Меѓутоа да кажеш дека Поло е нај-нај во класа... ::)

Би сакал на прашањето за ФВ да се изјаснат и оние кои работат со автомобили како на пример Маршер, Гугле, Ате (како горд сопственик на најнова VW технологија со рикната турбина на 20000km) и други, кои не ми текнуваат во моментов. Нека кажат и што мислат за корејците.

Што се однесува до Спарк.... ::) и Фаланга, се согласувам со тебе дека мислењето на Фаланга е тотално субјективно. Човекот си има развиено емоции кон тоа возило и за него тоа е исто што и Коцката за Куоре. Објективно, требаше да му ја сликнам оскрнавената предница на Матизот што ми ја пукна бојата на задниот браник.  После тоа, не би можел да дадам позитивно мислење за тоа возило освен дека брка работа за низ центар во Скопје зошто полесно е да најдеш паркинг место.
« Последно менување: 14 Јули 2011, 21:06:56 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Spomna nekoj deka ne go biva designot na Hyundai?





Inace dzverov ke bide so V8, so nekojsi 400 i kusur konja, motor sto go stavaat vo Genesis sega.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
... И нема да изгледа вака... А и да изгледа вака, мене лично пак нема да ми направи разлика, пошто ми е грдо, и изгледа као полуистрошена коцка сапун. Бојава само го појачува моментот на утринска свежина, со новите ароми на Palmolive. Единствено Хјундаи што ми изгледа убаво, е Џенезис Купе. И за дивно чудо, ix40 ми се свиѓаше на слики, за у живо, не знам, ќе видиме...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Море Веле...Доста више ми попушташ...ја тебе ќе те вреѓам си бил субјективен...ееее више...

Па добро бе, ако више сакаш да ми вратиш кажи ми нешто слично на „доста бе дебел еден, тебе не те збира у Голф, ти си нашол да какаш...“
А не ти не знаеш што е субјективно...  :-[

Е сега за објективно размислување...па ако направам ретроспектива на понудите на ФВ, да речеме еве Гољф и уште некој јапонски автомобил од таа класа, да речеме Мицубуши Лансер...Лансер има основна опрема колку средно-опремен Гољф. Ако пак гледаме за истите пари тогаш ќе треба да споредуваш со Поло а не со Гољф. Да речеме кога ти си купи автомобил, да си додадеше уште 1000 евра и ќе си го купувал на Гољф 5 со обично (без турбо-дизељ) мотор со бензин од 1400 кубика, зелено боја без метаљик со додатна опрема рачки за рачно отварање на прозори за врати и фабрички направени дупки за звучници во вратите. На крај би сакал да погледнеме и некои критики на тие автомобили по извозени 150-200 иљади километри и статистика на дефекти и проблеми...

А потоа би сакал да направиме и споредба со кореец како Киа. Ако не се лажам многу повисоко рангиран беше Сид од Голф 5 во однос на квалитет и издржливост.

Што се однесува до останатите модели на листата на автомобили од ФВ кои ми се допаѓаат недостасуваат уште новата Џета и Широкото. Меѓутоа да кажеш дека Поло е нај-нај во класа... ::)

Би сакал на прашањето за ФВ да се изјаснат и оние кои работат со автомобили како на пример Маршер, Гугле, Ате (како горд сопственик на најнова VW технологија со рикната турбина на 20000km) и други, кои не ми текнуваат во моментов. Нека кажат и што мислат за корејците.

Што се однесува до Спарк.... ::) и Фаланга, се согласувам со тебе дека мислењето на Фаланга е тотално субјективно. Човекот си има развиено емоции кон тоа возило и за него тоа е исто што и Коцката за Куоре. Објективно, требаше да му ја сликнам оскрнавената предница на Матизот што ми ја пукна бојата на задниот браник.  После тоа, не би можел да дадам позитивно мислење за тоа возило освен дека брка работа за низ центар во Скопје зошто полесно е да најдеш паркинг место.

За првото.. Јеби га, не сум таков човек, да паѓам на такви финти :)

За второто.. Ја у ниеден момент не реков дека Полото е „нај-нај“ во класата. Мене лично, прв избор од таа класа ми е Фиестата. После Фиестата, има еден поголем празен простор, па у гужва у шеснаестерец, за моја симпатија се борат Клио, Свифт и Поло. А таму негде, клупа за резерви греат Корса, Јарис, Ибица, Џез итн итн...

Што се однесува до ценовната споредба за Голф и за Лансер... Никад не сум ни помислил на Голф... Но тоа не значи дека не треба да го почитувам... Лансерот, уште коа го избација као концепт у 2007ма, ме лупна од земја со дизајнот... И после уште коа испадна сериското возило да го напраат толку блиску до концептот, се усрав... И за мене лично, имаше само еден избор, кога зимавме нова кола, пред некои 3 години. Утре да треба пак да зимам, пак ќе земам Лансер. Едноставно не гледам вистинска причина, зашто да би идел на друга варијанта.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.