Автор Тема: Skoda Octavia Diesel 15.710 e  (Прочитано 67788 пати)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #270 на: 09 Јули 2012, 07:35:14 am »
I trajnosta...

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #271 на: 09 Јули 2012, 07:51:50 am »
Ни PD ни CR ;D бензин со плин :) ќе троши исто како дизел во пари :)

Да, но дометот и моментот ќе бидат многу мали.

И багажникот, заборавив на него: и багажникот ќе му биде многу мал.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #272 на: 09 Јули 2012, 08:26:39 am »
Да се надаоврзам на VTR тие 1.9 се PD мотори. Старите мотори кои VW ги исфрли од употреба, затоа што беа најаки.

Дилема, PD или CR, што е подобро:

Цитат:
Nemojte se misliti ni trenutka te izaberite 1.9 TDI PD. Taj motor ima čisto mehaničko ubrizgavanje po sustavu pumpa-brizgaljka (Pumpe-Dϋse), te samo jedno bregasto vratilo i osam ventila. Manje je mehanički napregnut pa je znatno pouzdaniji od 2.0 TDI CR (common-rail - zajednički vod) s dva bregasta vratila i 16 ventila.

U osnovi, to je frizirani 1.9 TDI PD - ima isti donji dio motora  s koljenastim vratilom koji daje hod klipova od 95,5 mm, a provrt cilindara i promjer klipova povećan je sa 79,5 na 81 mm.

Zbog toga su stijenke među cilindrima stanjene za milimetar i pol. Uz to je ugrađena komplicirana glava te je bilo velikih problema s brizgaljkama Siemens i potrošnjom ulja, a sada su ti problemi (uglavnom) riješeni. 1.9 TDI PD je najbolji turbo dizelaš kojeg je Volkswagen ikada proizvodio, a od njega su odustali jer je preskup i teže ispunjava ekološke norme Euro 5 (još će se neko vrijeme nuditi u Škodama).

klolku se trajni neznam, no vo sekoj slucaj PD motorite imaa posilna reakcija na gasta od novite CR i od starite TDI.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #273 на: 09 Јули 2012, 08:32:00 am »
klolku se trajni neznam, no vo sekoj slucaj PD motorite imaa posilna reakcija na gasta od novite CR i od starite TDI.

Огромна вистина... Како лепеа за седиште овие мотори, новиве можат да сањаат само :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #274 на: 09 Јули 2012, 10:28:35 am »
pd tdi imaat POGOLEM PRITISOK na vbrizguvanje od nekade 2000 bara. Najdoverlivi MOTORI se onie so Bosch pumpa tdi/sdi nekogas poizvedeni no za zal odamna gi nema zasto maksimum mozat da bidat EURO 3.. PD e podobar od TDI-CR no i dvata se ekstremno osetlivi na losa nafta, znaci CRVENA NAFTA ne se preporacuva da se koristi vo niv.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #275 на: 09 Јули 2012, 10:32:32 am »
Црвена нафта е забранета со закон. Не гледам причина зошто за некој мотор би се препорачувала црвена нафта.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #276 на: 09 Јули 2012, 10:34:36 am »
Na octaviive gledam dva razlicni motori so ednakva kubikaza e ovde razlkata vo ponov i postar motor koj motor bi bil podobar izdzliv i stedliv... negde gore procitav deka samo TDI e poeksplozivna... za sto se raboti?

 - 1.9 105 ks 
 - 1.6 105ks 

Незнам зошто ама 2.0 90кс од цитроен ми се чинеше појак од 1.6 105кс на VW......

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #277 на: 09 Јули 2012, 10:36:02 am »
Како што се рекло многу пати до сега - There's no replacement for displacement.

Разликата во коњажите не влијае до толку, колку разликата во кубикажите.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #278 на: 09 Јули 2012, 10:42:49 am »
Koincidencija e kubikazata.

Razlicni motori i razlicni tehnologii.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #279 на: 09 Јули 2012, 10:57:49 am »
CR дизелите работат многу по мазно и фино од не-CR. Заради ова и само заради ова јас сепак би размислил за CR.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #280 на: 09 Јули 2012, 11:01:52 am »
Потврдувам. Испораката на сила кај ЦР моторите е многу линеарна, и го нема оноа мавање у гз што го имаше кај ТДИ и ПД моторите. Од друга страна, има прилично поголем распон на сила, и многу полесно крева обртаи.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #281 на: 09 Јули 2012, 16:36:20 pm »
Mislam deka razbrav od gore prilozenoto za sto se raboti...
Kolku bi cinelo zadovolstvoto lepenje za sediste !? Koja e razlikata vo (realnata) potrosuvacka ili da ja prifatime ovaa kataloskata...!?
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #282 на: 09 Јули 2012, 16:41:09 pm »
Може да се постигне каталошката потрошувачка, барем за октавиа 1.9 тди пд, 4.9л/100км на отворено за извозени 330-340км, со ептен мирно возење...

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #283 на: 09 Јули 2012, 16:42:51 pm »
Можеш и подобро од тоа.

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #284 на: 09 Јули 2012, 16:53:06 pm »
Паа да, најверојатно е можно :) ама сепак е задоволително да постигнеш каталошка потрошувачка, се што е помалку е екстра :)