Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Цитат: VTR на 09 Јули 2012, 00:06:06 amНи PD ни CR бензин со плин ќе троши исто како дизел во пари Да, но дометот и моментот ќе бидат многу мали.
Ни PD ни CR бензин со плин ќе троши исто како дизел во пари
Цитат: osmica8 на 08 Јули 2012, 19:54:40 pmДа се надаоврзам на VTR тие 1.9 се PD мотори. Старите мотори кои VW ги исфрли од употреба, затоа што беа најаки.Дилема, PD или CR, што е подобро:Цитат: Nemojte se misliti ni trenutka te izaberite 1.9 TDI PD. Taj motor ima čisto mehaničko ubrizgavanje po sustavu pumpa-brizgaljka (Pumpe-Dϋse), te samo jedno bregasto vratilo i osam ventila. Manje je mehanički napregnut pa je znatno pouzdaniji od 2.0 TDI CR (common-rail - zajednički vod) s dva bregasta vratila i 16 ventila.U osnovi, to je frizirani 1.9 TDI PD - ima isti donji dio motora s koljenastim vratilom koji daje hod klipova od 95,5 mm, a provrt cilindara i promjer klipova povećan je sa 79,5 na 81 mm.Zbog toga su stijenke među cilindrima stanjene za milimetar i pol. Uz to je ugrađena komplicirana glava te je bilo velikih problema s brizgaljkama Siemens i potrošnjom ulja, a sada su ti problemi (uglavnom) riješeni. 1.9 TDI PD je najbolji turbo dizelaš kojeg je Volkswagen ikada proizvodio, a od njega su odustali jer je preskup i teže ispunjava ekološke norme Euro 5 (još će se neko vrijeme nuditi u Škodama).
Да се надаоврзам на VTR тие 1.9 се PD мотори. Старите мотори кои VW ги исфрли од употреба, затоа што беа најаки.
Nemojte se misliti ni trenutka te izaberite 1.9 TDI PD. Taj motor ima čisto mehaničko ubrizgavanje po sustavu pumpa-brizgaljka (Pumpe-Dϋse), te samo jedno bregasto vratilo i osam ventila. Manje je mehanički napregnut pa je znatno pouzdaniji od 2.0 TDI CR (common-rail - zajednički vod) s dva bregasta vratila i 16 ventila.U osnovi, to je frizirani 1.9 TDI PD - ima isti donji dio motora s koljenastim vratilom koji daje hod klipova od 95,5 mm, a provrt cilindara i promjer klipova povećan je sa 79,5 na 81 mm.Zbog toga su stijenke među cilindrima stanjene za milimetar i pol. Uz to je ugrađena komplicirana glava te je bilo velikih problema s brizgaljkama Siemens i potrošnjom ulja, a sada su ti problemi (uglavnom) riješeni. 1.9 TDI PD je najbolji turbo dizelaš kojeg je Volkswagen ikada proizvodio, a od njega su odustali jer je preskup i teže ispunjava ekološke norme Euro 5 (još će se neko vrijeme nuditi u Škodama).
klolku se trajni neznam, no vo sekoj slucaj PD motorite imaa posilna reakcija na gasta od novite CR i od starite TDI.
Na octaviive gledam dva razlicni motori so ednakva kubikaza e ovde razlkata vo ponov i postar motor koj motor bi bil podobar izdzliv i stedliv... negde gore procitav deka samo TDI e poeksplozivna... za sto se raboti? - 1.9 105 ks - 1.6 105ks