Автор Тема: CARclub Тест: Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254 AT8 AWD Homura  (Прочитано 2020 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29273
    • CARclub.mk

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54815
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254 AT8 AWD Homura
« Одговори #1 на: 28 Јуни 2023, 18:55:08 pm »
Освежување е колава. И боја и мотор.

Дали е со две трубини една после друга или класично турбо? Или хибридно некое со флапсови?

Во Мазда 6 би бил совршен овој погон.

П.С во технички доле пишува 2.0 дизел, грешка е.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3582
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254 AT8 AWD Homura
« Одговори #2 на: 28 Јуни 2023, 21:55:50 pm »
RAV4 hybrid на Карклуб тестот троши над 1л плус од ова. Моторов е супер и им покажува на другите дека не мора само мали турбаши да се прават.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен BraneMKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 939
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254 AT8 AWD Homura
« Одговори #3 на: 28 Јуни 2023, 22:05:57 pm »
Ма колава нема смисла, кој би купил 3.3 дизел во 2023. Се знае 1.0 или 1.2 мотор со 3 цилиндри бензин со некој лајт хибрид систем. :D

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5432
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254 AT8 AWD Homura
« Одговори #4 на: 28 Јуни 2023, 22:15:38 pm »
Se dobro, ali 72.000 Евра!!!

Seriozna suma na pari e toa.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54815
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254 AT8 AWD Homura
« Одговори #5 на: 28 Јуни 2023, 22:29:19 pm »
RAV4 hybrid на Карклуб тестот троши над 1л плус од ова. Моторов е супер и им покажува на другите дека не мора само мали турбаши да се прават.
Равот е бензин, ова е дизел, нормално е дека ќе троши помалку. Едноставно поголема термална ефикасност има дизел.

Отсутен Sephiroth

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 393
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254 AT8 AWD Homura
« Одговори #6 на: 29 Јуни 2023, 00:31:43 am »
Можам да смислам едно 20 подобри начини за да потрошам 72000 евра, 15 од нив на други автомобили....

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3638
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254 AT8 AWD Homura
« Одговори #7 на: 29 Јуни 2023, 00:59:59 am »
Малите турбобензинци се една од најголемите глупости на авто индустријата. Али добро е што во Европа палат тие глупи еко филмови па може да ни ги штикаат и да се лажеме дека се топ. Во другите делови од светот за среќа воопшто не заживеаа таквите глупи работи.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен andrej_111

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 518
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254 AT8 AWD Homura
« Одговори #8 на: 30 Јуни 2023, 12:26:28 pm »
Мазда е еден од ретките, ако не и единствен бренд што очигледно сфаќа дека струјата не е решение за иднината.

Јас како стар вагеновец би го возел без око да ми трепне, дури мислам дека и цената му е океј :D
Aus Liebe Zum Automobil...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33921
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254 AT8 AWD Homura
« Одговори #9 на: 30 Јуни 2023, 18:28:29 pm »
Мазда е еден од ретките, ако не и единствен бренд што очигледно сфаќа дека струјата не е решение за иднината.
И еден од ретките што греши ако е така. Струјата е единствено решение за иднината, на сите им е тоа јасно, дури и на Мазда.

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1969
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254 AT8 AWD Homura
« Одговори #10 на: 30 Јуни 2023, 18:30:50 pm »
Мазда е еден од ретките, ако не и единствен бренд што очигледно сфаќа дека струјата не е решение за иднината.
И еден од ретките што греши ако е така. Струјата е единствено решение за иднината, на сите им е тоа јасно, дури и на Мазда.

Уште долго време ќе се вози бензин (плин). Додека за транспорт, дизел.  :)
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54815
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254 AT8 AWD Homura
« Одговори #11 на: 30 Јуни 2023, 18:31:03 pm »
Мазда е еден од ретките, ако не и единствен бренд што очигледно сфаќа дека струјата не е решение за иднината.
И еден од ретките што греши ако е така. Струјата е единствено решение за иднината, на сите им е тоа јасно, дури и на Мазда.
Струјата е иднината, батериите не се. Тоа барем сме го разјасниле. А и Мазда го разјаснуваат.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6381
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254 AT8 AWD Homura
« Одговори #12 на: 30 Јуни 2023, 19:26:29 pm »


Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4967
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254 AT8 AWD Homura
« Одговори #13 на: 01 Јули 2023, 08:18:37 am »
Многу често гледам два хибриди во мојата околина и многу убаво ми изгледаат. Не знам како ќе се покаже долгорочно, ама би можел да замислам да го имам во хибрид верзија (па можеби и дизелот).
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен JDM4LIFE

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 326
Одг: CARclub Тест: Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254 AT8 AWD Homura
« Одговори #14 на: 04 Јули 2023, 22:28:11 pm »
Кога се појави моделот од нашиот увозник фураше реклама на ФБ со цена почетна од 48к еур, бааѓи е поскапо ова и за Хомура ниво.
Инаку ја возев, прави ќеиф шестакот, си повлеквит поштено до 180-190...
Drifted....

I'm so JDM i sleep on the right side of the bed.