Автор Тема: Сѐ за авто електрика и електроника - проблеми и нивно решение  (Прочитано 1179 пати)

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7578
  • Плинаш!!!
Е тоа мислам дека може да се среди преку опком. Кога ја земав меривата, со еден клик на даљинското се отклучиваше само возачката врата, па со второ кликање и другите врати. Ми беше некако многу глупо па еден другар преку опком ја среди да се отклучува со еден клик. Што направи појма немам, тогаш немав уште опком, а сеа кога имам не ми текнало да погледнам по опциите.

Присутен Boshe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4932
  • Пиши лаже
Немам опком, ке треба да видам кај мајсторов ако има да го среди он...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4173
  • Шо да пишам тука?🤔
Опком е must buy ако купуваш половен опел  ;)
Ако имаш упатство од корсата има начини за персонализација на заклучување/отклучување и многу други опции напишани на страна 91.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7578
  • Плинаш!!!
@nestor04 Ај може ти знаеш, јас не успеав да најдам. Прозорите ми затвараат преку даљинско, ама не се отвараат. Дали има опција да се отвараат преку даљинско?

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4173
  • Шо да пишам тука?🤔
@Zile на астра г доколку има комфорт модул може да се затворат само прозорците, на х мислам дека треба додека се кренати скроз прозорците да држиш 5 секунди на копчето за отклучување и ќе почнат да се отвораат. Исто е и на астра ј/к.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7578
  • Плинаш!!!
Не сака. Пробував и преку опком да не треба некоја опција да се уклучи ама не најдов нешто такво.  Евентуално ако треба нешто да се програмира ама не сум упатен со тоа како се прави. Ми нема логика да се затвараат а да неможе да се отвараат.

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4173
  • Шо да пишам тука?🤔
Не сака. Пробував и преку опком да не треба некоја опција да се уклучи ама не најдов нешто такво.  Евентуално ако треба нешто да се програмира ама не сум упатен со тоа како се прави. Ми нема логика да се затвараат а да неможе да се отвараат.
Чудно малку... провери во опкомот сепак.

Во врска со опком
Правевме муабет со еден дечко од форумов за тоа каков опком да се купи, па може да споделам лично мое искуство.
Барајте некој опком верзија 1.70 без елементи D5 и C22, доколку е потребно прашајте го и продавачот да ви потврди, моето е верзија 1.70 со тие елементи иако ми гарантираше продавачот дека е добра копија и на крај ми ги врати парите (побарав рефунд на средствата).
Сепак кога ќе го добиете користете го без интернет бидејќи може трајно да се оштети доколку се апдејтира софтверот. Еве и слики за помош која е добра, а која лоша копија.



Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7578
  • Плинаш!!!
А која е разликата со и без тие делови. Јас мојот појма немам дали е со нив или без нив(треба да го отворам). Вака ок си функционира. Овој го нарачав, најскапиот и во однос на другите различна е матичната.

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4173
  • Шо да пишам тука?🤔
Ако е потполно истиот тогаш ги има елементите D5 и C22 и е лоша копија(исто како и мојата 😂) и додека го користиш препорачливо е да го користиш без интернет со цел да не се апдејтира и да го фрлиш во канта.
Јас го користам на лаптоп и лаптопот го ставам на airplane mode и така го работам. Најчесто кинескиве копии на дијагностики, без разлика дали Delphi, Opcom, VCDS најдобро е да се користат без интернет бидејќи се копии и во многу случаеви се брикнуваат доколку се поврзат на интернет (ми се случи затоа знам 😂).
Инаку дијагностиката е топ за парите. Едно обично бришење на грешка кај автоелектричар кошта над 500 ден.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7578
  • Плинаш!!!
Интернет посекако не глеа, далеку е колата од рутерот . Ако само тоа разликата тогаш не е страшно.

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4173
  • Шо да пишам тука?🤔
Сите кои имаат VW 1.6 TDI Bluemotion до код CAYC обавезно направете DPF OFF уште на првото светнување на сијаличката за ДПФ. Првиот пат кога ја зедов колата (Jetta 2012та) не влечеше никако и ја возев над 3000 вртежи што дури и ми беше чудно дека е тромава за разлика од опел астра 1.4 атмо. После првата присилна регенерација преку VCDS колата продиши, но за кратко. Сијаличката се уклучи после 1-2 месеци и ни регенерација не помагаше. Газдата се одлучи на DPF OFF (претходно е правен и ЕГР ОФФ бидејќи тој мотор има проблем со ЕГР) и тоа го кошташе 150€ во соработка со колега и откупување на катализаторот по цена од 120€ со што муштеријата плаќа само 30тина евра.
« Последно менување: 25 Мај 2023, 02:10:05 am nestor04 »