Вака... возилата кои се таргет кај нас меѓу 5000-6000 пред короната, тие беа оние од 3000-4000 се скоро извозени возила. Возила кои се продаваат по цена под 15% од вредноста се лешеви. Загадувачи, опасни по средината и физички. Затоа и се носат на плацови од кај шо ги купуваат нашиве увозници на „стакло“ возила. Е сега тука имаш економски момент и имаш курч момент. Економскиот момент ми е јасен, да имам возило. Да ми брка работа. Вториот дел не го признавам курч, абе бате боље VW passat него ли fiat Panda нова. ОК, бате ама стар и нов passat имаат ист трошак за одржување, гуми и слично. А гледам на форумов има многу такви со помали куриња, па мора да возат такви возила, за да си ја надополнат големината.
Е сега другиот дел, лично сум возел половни возила и сум поседувал, ама стално сум правел целокупна слика на финансиската моќ, да гоодржувам моето возило. Ес да во многу ситуации цените на деловите се и слични, бидејќи по part number, гледаш истиот кајш за мотор го вози и peugeot 308 и BMW 1 и Moris, пример.
Инаку да пример во моментов да имам 15к, пре би одел на некој astra, cee'd,308, gullieta, стара до 5-6 години, и со не повеќе од 70км, него ли toyota aygo, panda и слично. Ама не би купи BMW или Mercedes стар 10 год и N km, каде N се стреми кон безкрај.